جبهه ملی ایران-اروپا کشتار مردم توسط مزدوران جمهوری اسلامی در شهرهای کردنشین ایران را شدیدا محکوم کرده و از فراخوان اعتصاب سراسری سوم آذر پشتیبانی می‌نماید


ملت آزاده ایران، 

حکومت اسلامی ایران سرکوب جنبش انقلابی زنان و جوانان را در سراسر ایران روز بروز شدید ترمی کند. این حکومت منفور چندیست که به معترضینی که فوقش سنگ در دست دارند و خواهان «زن زندگی و آزادی» هستند با سلاح‌های جنگی پاسخ می دهد و آنان را به خاک و خون می کشد. بویژه در شهرهای کردستان آذربایجان غربی روزی نیست که چند و چندین هموطن کرد ما را بقتل نرساند. این رژیم فاسد جنایتکار تا کنون نزدیک به شصت کودک را از زاهدان و خاش گرفته تا تهران و مهاباد کشته است.

در مهاباد که هموطنان شجاع ما چند روز است در برابر حملات نیروهای سپاه مزدور مقاومت کرده و دست از اعتراض بر نمی دارند، نیاز مبرم به کمک دارند. در شرایط کنونی بهترین کمک تشدید اعتراضات و اعتصابات در دیگر شهرهای کشوراست. برای اینکه در جای جای ایران این فجایع تکرار نشود و برای همبستگی با هموطنان مبارزمان از بوکان تا کرمانشاه و پشتیبانی از آنان باید فراخوان اعتصاب عمومی از سوم آذرماه درسراسر ایران بویژه در صنایع نفت پیگیری و اجرا شود.

مردم کردستان، سیستان و بلوچستان شایسته همدلی و همرزمی قوی همه ایرانیان برای پیروزی انقلاب جاری در کف خیابان هستند.

زن، زندگی، آزادی

از مهاباد تا زاهدان جانمان فدای ایران

پاینده ایران

جبهه ملی ایران اروپا

۲ آذر ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است