ترس پایانی دارد و فریاد هم آغازی؛ بس کنید! تا به کی اعدام؟


هم‌میهنان آزاده!

خبر دردناک و بی‌شرمانه حکم اعدام توماج صالحی، در زمانی در شبکه‌های اجتماعی‌ ظاهر شد که رژیم استبدادی حاکم بر کشور، در بدترین شرایط انزوا سیاسی خود بسر می‌برد.
رژیم حاکم بر ایران پس از شکست های متمادی در عرصه‌های بین‌المللی، اقدام به یک انتقام گیری کرده تا بتواند صدای مردم رنج دیده از استبداد، که از گلوی یک جوان، یک مبارزه به گوش جهانیان می‌رسید را، خفه سازد. غافل از انکه این صدا نه فقط در کشور طنین انداز شده، بلکه به گوش جهانیان نیز رسیده است.
حکم اعدام توماج صالحی، حکمی است برآمده از تفکر استبداد لجام گسیخته دینی در جهت سرکوب و تمکین مردم شجاع ایران.
هم میهنان آزاده!
انجمن یاران ملی ایران، ضمن محکوم کردن احکام اعدام، شکنجه و زندان آزادیخواهان ایران، با صدای رسا از جان و عمر تمامی فرزندان شایسته ملت ایران بویژه توماج صالحی دفاع کرده و از تمامی انسان دوستان و هموطنان گرامی درخواست دارد تا در مقابل اعدام، بویژه حکم اعدام توماج صالحی بایستند و نگذارند که‌چنین بی‌عدالتی و شقاوتی صورت گیرد.
انجمن یاران ملی ایران، بشدت اینگونه رفتار و احکام ضد انسانی و ضد ملی رژیم تبهکار حاکم بر ایران را محکوم می‌کند و با صدای رسا اعلام می‌کند: تا زمانی که جمهوری اسلامی بر ایران ما حاکم است، احکام اعدام و شکنجه وجود خواهد داشت.
هم‌میهنان گرامی!
برای آزادی خود و کشور، راهی جز خلع ید از این نظام تبهکار پیش رو نداریم و این مهم، جز با اتکاء به نیروی خود، امکان پذیر نخواهد بود.

پاینده و سربلند باد ایران و ایرانی

انجمن یاران ملی ایران
چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی- ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است