ستار دلدار: هنگام خداحافظی پیشانی او را که بوسیدم فقط یک جمله با حالتی التماس گونه گفت: «دلدار بذارید برم»


آخرین بوسه بر پیشانی رفیقم، عاشق ترین عاشقان ایران که رفت.
حسین فرجی صمیمی ترین دوست و همکارم بنا بخواست خودش و توصیه پزشکان و‌ موافقت خانواده اش دستگاهها را از بدنش جدا ساختند و در آرامش کامل بعدازظهر امروز سه شنبه ۹ اپریل بعلت ابتلا به سرطان خون در بیمارستان انسینو لس انجلس در گذشت . هفته گذشته دو روز کنار تختش بودم هر چه میگفتم و سوال میکردم کوچکترین جوابی نمی شنیدم .هنگام خداحافظی پیشانی او را که بوسیدم فقط یک جمله با حالتی التماس گونه گفت : دلدار بذارید برم . عکس ذیل که آقای مهندس شجره مدیر تلویزیون ملی پارس گرفته درست همان لحظه را به ثبت رسانده است .
حسین فرجی به یقین یکی از بهترین گویندگان تمام تاریخ تلویزیون ملی ایران بود . بیش از ۳۰ سال مدیریت برنامه خبر فارسی رادیو صدای المان (دویچه وله) را بعهده داشت . پس از بازنشستگی به لوس انجلس آمد و در تلویزیون ملی پارس یکی از بهترین برنامه ها این تلویزیون را تولید و پخش میکرد . برنامه ای پر بیننده از یکی از فرزندان برومند ایران در مبارزه راستین با حکومت جهل و خرافات اخوندها . حیف که به آرزویش که خواستار سرنگونی حکومت آنها در زمان حیات پر افتخارش بود نرسید .
برایم خیلی سخت بود که خبر رفتن رفیق و یار ۵۵ ساله خودم را بدهم ولی او‌خواسته بود‌ که من اولین کسی باشم که خبر را اعلام میکند .
تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است