بیانیه جبهه ملی آمریکا ـ اروپا: امروز اهواز تمام ایران است


نبود مدیریت ملی در تمام سطوح ,کشــور را به قهقرا کشیده است.اختلاس و فساد گسترده همچون سرطانی بدخیم بر جامعه غالب است و کسی را یارای رویارویی با این درد مهلک نیست. مدیریت بی کفایت هر روز در جای جای ایران فاجعه می آفریند، حادثه جان سوز ساختمان پلاسکو در تهران و شرایط اسفناک اهواز؛ هوای غیر قابل تنفس و قطع شدن مکرر آب و برق, درمانده گی حکومت درمدیریت بحران های برآمده از خود را نمایان میکند . این در حالی است که برخی از مسولین جمهوری اسلامی, سیل و ریزگرد را خیر و برکت برای مردم میدانند.
جبهه ملی ایران از مطالبات حق طلبانه مردم اهواز پشتیبانی میکند و از دولت آقای روحانی میخواهد تا حل این بحران را به یک مدیریت ملی شامل متخصصین مستقل و اساتید محیط زیستی با کمک سازمان ملل( UNEP ) واگذار کند چون دولت توانایی اداره و حل وضعیت کشنده در خوزستان را ندارد.
در این میان عوامل مزدور و دشمنان یکپارچگی ایران , سعی در بهره بردای از این شرایط برای رسیدن به امیال پلید اربابان خارجی خود را دارند . بر ملت شریف ایران است که این افراد و جریانات را در سراسرکشور منزوی کنند و به پشتیبانی از خواسته های برحق هممیهنان خود برخیزند .
امروز اهواز تمام ایران است که به خاطره چنبره جمهوری اسلامی قدرت تنفس ندارد.
جبهه ملی ایران–آمریکا

۱ اسفند ۱۳۹۵
www.jebhe.net

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است