پیام جبهه ملی ایران-اروپا به نهمین همایش سالیانه همبستگی جمهوری خواهان ایران


هموطنان گرامی درود گرم ما را به نهمین همایش سالیانه همبستگیتان بپذیرید. ما یقین داریم که این همایش شما گامی در ادامه مبارزات ملت ایران برای رهایی از قیود ارتجاع و استبداد نظام و ناظمین جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به یک جمهوری سکولار دموکراتیک ایرانِ فردا باشد.
همرزمان، ما همایش شما و دستاوردهایش را در تداوم مبارزات ملت و بویژه زنان ایران با شعار «زن زندگی آزادی» می بینیم، که هنوز هم زنده است و در اشکال گوناگون در کف خیابانهای شهرهای ایران جریان دارد. بی شک فعالیتهای ما و شما در برون از مرزهای کشور و در چهارچوب“همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ایران” در مخالفت با حکومت فردی، موروثی، دینی و ایدئولوژیک و باورمند به اصل تناوب قدرت ،انتخابی‌بودن نماینگان مجلس و رئیس‌جمهور، حفظ  تمامیت ارضی کشورایران، تمرکززدایی و تأمین بویژه تمام حقوق شهروندی زنان و اقوام و استقرار دولت مدرن قانون‌مدار و کارآمد به حق است و باید ادامه یابد. ما آزادی زندانیان سیاسی، آزادی‌های سیاسی و اجتماعی طرد هرگونه شکنجه و حذف مجازات اعدام از قوانین جزائی کشور هستیم.

🔺رانت‌خواری، حامی پروری موجب گسترش باندهای مافیایی و مروج فساد اقتصادی در جمهوری اسلامی شده‌است و به‌ ویژه اقشار محروم را آسیب پذیرتر ساخته است.  به باور ما تنها راه نجات کشور از آینده‌ای تیره تر، که تداوم وضعیت موجود را درپی دارد، گسترش اعتراضات خشونت پرهیز مدنی، اجتماعی و دیگر جنبش‌های مردم نهاد درکف خیابانهای سراسرکشور است. روز بروز صدای ترک خوردن نظام بیشتر بگوش میرسدبر خلاف تبلیغات نظام، در سیاست خارجی جمهوری اسلامی نیز افق روشنی دیده نمی شود. از اینجاست  که می توان امیدوار بود که با توانمند سازی و بسیج اقشار محافظه کارجامعه و ورود آنان به مبارزات اعتراضی، این مبارزات به نتیجه برسد و دوره گذار موفقیت آمیزی را در پیش داشته باشیم.
با بهترین آرزوها برای همایش شما.
پاینده ایران

هیات اجرایی جبهه ملی ایران- اروپا
پنجشنبه، ۱۷ آبان ١۴٠٢ – ۸ نوامبر

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است