سپاه پاسداران یک ارتش ملی نیست که ما ملی گرایان از آن پدافند کنیم


ارتش ملی دارای تعریف خاص خود است و این ارتش یا نیروی نظامی ملی باید از یک سری ویژگی هائی برخوردار باشد تا بتوان آنرا یک نیروی نظامی و یا ارتش ملی به حساب آورد و اگر ارتشی با این ویژگی ها در کشوری بوجود بیاید آنگاه پدافند و پشتیبانی از آن بر عهده هر انسان آزاده ای است که طرفدار منافع ملی و استقلال کشور خویش است ، در زیر پارامتر هائی را که یک ارتش ملی باید داشته باشد که سپاه پاسداران فرسنگ ها با آن فاصله دارد را بر می شمرم تا درک موضوع آسان‌تر شود :

۱: ایجاد ارتش ملی پس از هر انقلاب و یا جابجائی یک اقتدار غیر دموکراتیک به هنجاری دموکراتیک و ملی باید از کانال ملت و بر گرفته از خواست و اراده ملت و قانون اساسی دموکراتیک آن کشور باشد و در گام نخست نمایندگان این ملت در یک پروسه آزاد و دموکراتیک از سوی مردم بر گزیده می شوند و به پارلمان برای تدوین قانون و تصویب و اجرای قوانین جاری کشور و از آن میان ایجاد ارتش همت می گمارند و سپس قوانین بوسیله دولت مورد اعتماد پارلمان که نمایندگان تمام احزاب در آن پارلمان گرد آمده اند به مورد اجرا گذاشته می شود ۰

۲ : ارتش ملی نمی تواند اراده اش بر گرفته از یک ایدئولوژی توتالیتر مانند ارتش زمان اتحاد جماهیر شوروی در دوران جنگ سرد – روسیه کنونی ، چین کمونیست ، کره شمالی و یا همزاد اینگونه حکومت های توتالیتر » حکومت ولایت فقیه « و یا حکومت وهابی عربستان سعودی باشد چون اینگونه ارتش ها فرمانبردار یک نفر هستند و اراده ملت در تصمیمات آنها راه بجائی نمی برد ۰

۳: ارتش ملی بودجه سالیانه اش بوسیله نمایندگان برگزیده ملت که از احزاب گوناگون در پارلمان گرد آمده اند پیشنهاد و پس از تصویب اکثریت نمایندگان برای اجرا به دولت مورد اعتماد نمایندگان پارلمان واگذار می گردد که در گام بعد به وزارتخانه مربوطه فرستاده می شود ، که در حکومت اسلامی چنین نبوده است.

۴: ارتش ملی نخستین وظیفه اش پاسداری از مرزهای کشور و پدافند از منافع ملی است و این بدین معنی است که ارتش ملی در داخل خاک کشور استقرار دارد و برای ماجراجوئی و یا پیشبرد یک ایدئولوژی خاص در کشور های همسایه آشوب بر پا نمی کند و در مورد حکومت اسلامی ، پیشبرد هلال شیعه در برابر سنی های وهابی است که جان سربازان و بودجه ملی را که باید در راه آبادانی کشور کارسازی شود به هدر می دهد و منافع ملی به کناری رانده شده است.

۵: ارتش ملی اگر از نوع کودتائی آن نباشد در کنار مردم است و نه در برابر آنها و در مورد حکومت اسلامی چنین است که نیروی نظامی سپاه پاسداران با ایجاد دولت در دولت هرسه قوه ( دولت ، پارلمان و دادگستری ) را که باید مستقل از یکدیگر باشند را به زور شانتاژ ، بگیر و ببند از کار انداخته است و با ترور مخالفان در داخل و خارج کشور ، ایجاد گروه های سرکوبگر و ایجاد زندان های پنهان و آشکار در کشور ، امنیت و آسایش را از ملت ربوده و ایران را به زندان بزرگی برای دگر اندیشان تبدیل کرده است .

۶: در ارتش ملی فرمانده کل و افسران رده بالا ی آن بر اساس موازین ملی ، دموکراتیک ، شایستگی و میهن دوستی از سوی دولت مورد اعتماد پارلمان برگزیده می شوند و در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه این ارزش ها زیر پا گذاشته شده است و فرماندهان سپاه و افسران رده بالای سپاه از سوی بیت رهبری و شخص خامنه ای برگزیده و بکار گرفته می شوند و لذا با اراده یک نفر که از سوی مردم برگزیده نشده است ( ولی فقیه ) سپاهیان بر گرده مردم سوار شده اند.

۷: ارتش ملی اجازه دخالت در انتخابات ، جابجائی صندوق های رأی و برکشیدن یک نفر ، یک گروه و یا یک حزب را بدستور ولی فقیه که نه انتخاب شده از سوی ملت است و نه مسئولیت پذیر را ندارد ، که در مورد سپاه پاسداران اینگونه نیست و کار از بنیان اشتباه و غیر ملی است.

۸: در ارتش ملی ، فرماندهان و افسران آن اجازه دخالت در امور اقتصادی و شرکت در پروژه های دولتی و خصوصی را ندارند که در مورد سپاه پاسداران و فرماندهان آن و بر اساس گزارش های گوناگون ، سپاه همراه با فرماندهانش در فروش و انتقال نفت ، ساختن بیش از ۳۰ اسکله غیر قانونی ، پول شوئی ، برج سازی در ایران و امارات و رانت خواری دست همه دزدان و رانت خواران را از پشت بسته اند !! .

نتیجه گیری: از سال ۲۰۱۶ میلادی و پس از ۸ سال مماشات دولت پرزیدنت اوباما از حزب دموکرات با حکومت اسلامی و با روی کار آمدن نئو کان ها با اتحاد با رهبران حزب لیکود در اسرائیل خروجی آن شخصی است بنام دونالد ترامپ که می خواهد در برابر بلند پروازی های حکومت اسلامی و سپاه پاسداران بایستد و از روز نخست که پرزیدنت دونالد ترامپ به کاخ سفید اسباب کشی کرده است با ایران از سر جنگ در آمده و به گفته مشهور شمشیر ها را از رو بسته است و در گام نخست برجام را پاره کرده و اکنون سپاه پاسداران و کل نظام ولایت فقیه را در حالت آچمز سیاسی قرار داده است و این شرائط برای مردم ایران بسیار مشکل ساز شده است و چنانچه حکومت اسلامی دست از ماجراجوئی های خود بر ندارد و نیرو های سپاه پاسداران به پادگان ها بر نگردند ، این وضعیت شکننده می تواند برای ملت ایران بسیار گران تمام شود . حکومت اسلامی باید از سیاست های ضد ملی و جنگ طلبانه و تهدید برای ویران کردن اسرائیل و انباشتن انبار های نظامی با موشک های میان برد و دور برد دست بردارد و به فکر بازسازی ایران باشد و از حمایت دولت بشار اسد و حزب اله لبنان پرهیز کند تا شاید فرهیختگان ایرانی بتوانند تهدیدات و سایه جنگی خانمان بر انداز را از بالای سر ملت ایران کنار بزنند .

و در این مرحله از تاریخ حساس که کشور در آستانه خطر جدی قرار دارد گروهی بخاطر تحریم سپاه از سوی آمریکا در داخل و خارج کشور برای این شبکه دزد و مافیائی اشک تمساح می ریزند !!
این جماعت نمی خواهند توجه کنند که این خود سپاه پاسداران و رهبر عقیدتی و میدانی آنها سید علی خامنه ای است که با تاراج دارائی های ملی ایران و همه خاورمیانه را جولانگاه سپاه پاسداران کرده است و دارایی های ما که باید در سیستان بلوچستان ، کردستان و دیگر استان های محروم سرمایه گذاری شود در سوریه ، عراق ، لبنان و یمن دود می شود و به هوا می رود !! .
سپاه پاسداران بازوی ولایت فقیهان در سرکوب آزادی خواهان در داخل به حساب می آید و سران سپاه پاسداران از چپاول گران مشهور دارائی های ملت ایران هستند و باید در دادگاه ملی پس از کنار رفتن نظام اسلامی پاسخگو باشند .
و در این روزهای سخت بر همه آزادگان شرط است که فریب دغل کاری های حکومت و حامیان آنها در خارج کشور را نخورند و از حکومت اسلامی بخواهند تا کشور و فرهنگ چند هزار ساله ایران را قربانی شیعه گری و حکومت قبیله ای و خرافه گرا نکند .
و ظیفه ما ملیون سکولار دموکرات مصدقی نیز آن است که با هرگونه لشکر کشی به ایران مخالفت کنیم و خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی مانند نسرین ستوده وکیل ملت و دیگر زندانیان سیاسی در ایران باشیم و مردم را برای دوران انتقال از حکومت توتالیتر اسلامی به یک ساختار دموکراتیک و سکولار آماده کنیم .
سپاه پاسداران سال هاست که از سوی ایرانیان آزاده که صاحب کشور هستند تحریم شده است و نفرت عمومی از این گماشتگان ولایت فقیه به بی نهایت رسیده است و اکنون قلدری بنام پرزیدنت ترامپ از گرد راه رسیده و راه را بر این حرامیان ( دزدان سر گردنه ) بسته است و این به ملت ایران هیچ ربطی ندارد .
تپش های قلب من سکولار دموکرات مصدقی همراه با تپش های قلب هزاران ایرانی پاک نهاد که در پشت میله های زندان های حکومت فقیهان گرفتار آمده اند همراه است و نه با قداره بندان حکومتی در لباس سپاه و بسیج .
با همه این دلائل مکفی ، تحریم سپاه پاسداران از سوی قلدری بنام پرزیدنت دونالد ترامپ را دل نگرانی خویش نمی دانم و برای هیچ ملی گرائی نیز نباید تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا دغدغه ای باشد ، بگذارید حکومت گران اسلامی جام شوکران شکست را بنوشند و از سر راه ملت کنار بروند .

کاووس ارجمند ٫ ملی مصدقی سکولار دموکرات
جبهه ملی اروپا
مارس ۲۰۱۹

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است