بیانیه جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا در محکومیت حمله به اردوگاه لیبرتی در عراق


هموطنان آزاده،

جبهه ملی ایران – آمریکا و اروپا که یکی از وظایف آنها  پشتیبانی از حقوق انسانی، انسان های در بند، بویژه ایرانیان می باشد حمله ناجوانمردانه گروه نظامی «جیش المختار» که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ نفر از ساکنین بی‌ دفاع پایگاه لیبرتی  در عراق گردیده است را به شدت محکوم می‌کند. این حمله بدون تردید به دستور حاجی قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس نظام اسلامی ایران انجام گرفته است و عملاً بخشی از سیاست کل جناح نظامی- امنیتی جمهوری اسلامی می باشد.

جبهه ملی ایران در اروپا و آمریکا ضمن محکوم نمودن این جنایت، باند «رهبری مجاهدین» را نیز در این جنایت بزرگ سهیم می داند. مسعود رجوی بدون ‌شک از ناتوانی خود در تأمین آزادی و حفظ زندگی کسانی که با بی صبری در انتظار ترک پایگاه لیبرتی میباشند و همچنین مسخ شدگانی که گوش به فرمان وی هستند، آگاهی کامل دارد. معهذا او حاضر نیست این جمع کمابیش ۲۰۰۰ نفری را به گروههای کوچکتر تقسیم کرده و برای تأمین سلامت و زیست آنها، آنان را به عنوان پناهنده به کشورهای اروپایی یا امریکا اعزام دارد. زیرا نگران آن است که مبادا بیشتر آنها در اروپا افشا گری نموده و خود را از قید سلطه او رها سازند.

جبهه ملی ایران-  اروپا و امریکا  از سازمان ملل متحد و آمریکا، مصرا درخواست می نمایند‌ هرچه زودتر ساکنین اردوگاه لببرتی را از عراق خارج و عزیمت آنها را به اروپا و آمریکا ممکن سازند. افزون بر این جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا از همه سازمان های مدافع حقوق بشر  نیز درخواست مینماید که از خروج ساکنین اردوگاه لیبرتی از عراق پشتیبانی نمایند.

پاینده ایران

جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴

 

 

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است