پیام جبهه ملی ایران- اروپا شاخه هلند درباره سرکوب اعتراضات حق طلبانه مردم کشور; در تظاهرات ۲۳ نوامبر در آمستردام


هم میهنان،

شش روز ازشروع اعتراضات حق طلبانه مردم کشورمان و فرونشاندن سبعانه و خونین آن به دست نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی می گذرد و هنوز مقامات دولتی تعداد کشته شدگان را اعلام نکرده اند و یا اینکه رقمهایی را ذکر می کنند که به هیچ وجه با واقعیت سازگار نیست.

گرچه چند روزی طول کشید تا خبر کشتار و سرکوب وحشیانه مردممان توسط داعشی های وطنی به گوش جهانیان رسید، اما اکنون یکبار دیگر چهره زشت و پلید این نظام پوسیده برای همگان آشکار شد. دولتها، سازمانها و مجامع بین المللی متعددی شیوه پاسخگویی حکام جمهوری اسلامی به اعتراضهای شهروندانش را محکوم کردند. محکومیتها و انتقادها و تحریمهای بین المللی علیه مقاماتی که در سرکوبها دست داشته اند هم چنان ادامه دارد.

هم میهنان،

استبداد واپس گرا یی مذهبی بیش از چهاردهه است که با خشن ترین شیوه های سرکوب و ترور و قتل و توسل به انواع فریبکاری ها بر کشور ما حکومت می کند. از نظر ما منشاء فساد حاکم وجود و حضور ارگانهای انگل، و در وهله اول بیت رهبری، شورای نگهبان، مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، موسسات گوناگون مذهبی، و غیره هستند که عمده سهم بودجه کشور را غصب کرده و هیچ حساب و کتابی هم به کسی پس نمی دهند. حتی اگر بخشی از بودجه های مخفی این سامانها به خزانه رسمی دولت منتقل شود، می تواند تنگناهایی را پر کند که نیازی به آن چنان اقدامات ضدمردمی نباشد

اگر در سال ۹۶ مردم با دادن شعار اصلاح طلب اصول گرا، دیگه تمام ماجرا، به حیات بی خاصیت اصلاح طلبان یاپان دادند امروزدیگر با تمامیت این مرتجعین وداع کرده وبه جرات می توان گفت دیگر سازشی بین این رژیم ومردم ما وجود ندارد. همان طور که می بینم، تقریبا همه شعارها متوجه آقای خامنه ای، رهبر نظام پوسیده و منفور جمهوری اسلامی است. درواقع، از اعتراضات دوم خرداد ۱۳۷۶ به بعد تا جنبش سبز، اعتراضات سراسری دیماه ۱۳۹۶ تا این اعتراضات، هربار شعارها و خواستها روشنتر و هدفمند تر شده است، که این نشان از رهایی مردم از بندهای فکری و قدرت تفکر آزاد و تلاش برای تحقق اهداف آزاداندیشانه اش است. درواقع، آنچه مردم ما اکنون می خواهند چیزی بیش از کاهش قیمت بنزین است، آنها از این نظام منحوس که جز بدبختی و محدودیت و جنگ و فساد ارمغانی برای آنها نداشته بیزار شده و خواهان رهایی از حکومت عصر حجری هستند.

هم میهنان،

جمهوری اسلامی دیگر قادر به حل مشکلات متعدد و اداره امور کشور نیست. این نظام، تمام مشروعیت خود را چه در داخل و چه در صحنه بین المللی از دست داده است. برکناری این نظام حق مسلم مردم ماست. لذا، امروز پرسش اساسی این است که حکام مذهبی و در راس آن بیت رهبری به چه نوع گذاری تن خواهند داد؟ زیرا، گرچه جامعه مدنی و مردم ما به آن مرحله از رشد رسیده اند که اعتراضاتشان را به صورت مسالمت آمیر پیش ببرند، لکن حق دفاع ازخود دربرابر خشونت نیز یک حق شناخته شده جهانی است و حکام جمهوری اسلامی باید متوجه باشند که صلاح خودشان نیز در پرهیز از خشونت، تمکین به خواستهای عموم و بالاخره ترک صحنه به صورت مسالمت آمیز می باشد.

 دولتهای صلح دوست و مجامع بین المللی نیر لازمست با افزایش فشار بر جنایتکاران جمهوری اسلامی، قراردادن اینترنت در دسترس مردم ایران و حمایتهای سیاسی و اخلاقی از مردم قهرمان ایران پشتیبانی نمایند، زیرا یک ایران آزاد، صلحدوست و مردمسالار برای صلح و آرامش منطقه و جهان غیرقابلا اجتناب است.

پاینده ایران

جبهه ملی ایراناروپا واحد هلند (سامان ششم)

یکم آذر ۱۳۹۸ برابر با ۲۳ نوامبر ۲۰۱۹

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است