بیانیه کنفدراسیون سکولار دموکراتهاى سوئد در مورد کوبانه: ما کشتار ملت کرد در عراق و سوریه را محکوم مى کنیم


ISIS_map
جریان سکتاریستى ، تروریستى و اسلامى IS  “داعش پیشین ” در چند ماه اخیر با هجوم بى سابقه خود ، به شهر ها و روستاها ى کرد نشین در عراق و سوریه دست به نسل کشى شهروندان کرد در روستاهاى ایزدیان در اقلیم کردستان و ساکنان شهر استراتژیکى ” کوبانى ” در نوار مرزى سوریه و ترکیه زده است .
پیشینه قومى و فرهنگى کردهاى ایزدى به چند هزار سال پیش از زادروز مسیح مى رسد و پژوهشگران تاریخ ، فرهنگ و قوم شناسى ، ایزدیان را بخشى از فرهنگ بزرگ ” آئین مهرى ” ( میترائى ) فلات ایران و هندوستان ارزیابى مى کنند که در هجوم جهاد گران مسلمان از شبه جزیره عربستان  در ١۴٠٠ سال پیش به جرم الحاد ، گبرى  ، آتش پرست ، مجوس ، زردشتى و عجم ، کشتار سراسرى شدند و زنان و کودکانشان نیز بعنوان غنائم جنگى و بصورت برده و کنیز در بازارها به فروش رسانیده شدند .
اینک پس از ١۴٠٠ سال خلافت اسلامى ( IS ) آغاز گر جنگى صلیبى از نوع جهاد اسلامى آن شده است و تلاش مى کند تا هرکس که به ” لا اله الا اله – محمدآ رسول اله ” باور جدى ندارد از دم تیغ گذرانده تا نسل کفار یعنى مسیحیان ،، یهودیان ، ایزدیان ، کردها و رافضى ها براى همیشه از عراق و سوریه ریشه کن شود و خلافت اسلامى از نوع حکومت امویان در عراق و شام پایه ریزى شود.
در آستانه هزاره سوم میلادى و در شرائطى که جهان به دست آوردهاى بزرگى در حوزه تمدن ، شهر نشینى، دموکراسى  و تصویب منشور حقوق بشر در سازمان ملل متحد ، ژنو ، در دسامبر ١٩۴٨ ، دست پیدا کرده و در حالیکه سازمان ملل متحد در جهان بعنوان تنها ارگان بین الملى و داراى سپاه پاسدار صلح با پشتیبانى جهانیان بایستى آمادگى آنرا داشته باشد تا در اینگونه موارد دخالت کند ، شوربختانه شاهد آنیم که در برابر چشم جهانیان اسلامگرایان IS  دست بکار ویران کردن خانه و کاشانه مردم و کشتار جمعى ساکنان شهر ها و روستاهاى کرد نشین هستند.
بى شمار از پیشمرگه ها و همرزمان آنها بخاطر پدافند از سرزمین مادرى خویش جان بأخته اند و هزاران نفر از شهروندان کرد ،  شامل بانوان ، کودکان و سالخوردگان تاکنون  آواره دشت و بیابانها گردیده اند و امیدى نیز به بازگشت به خانه هاى خود ندارند ، چون این آوارگان خودرا بى پناه و رها شده مى انگارند.
پرسش ما  این است که خلافت اسلامى IS تا کجا بایستى به آدم کشى هاى خود ادامه دهد و پیشروى کند تا جهان آزاد و بویژه کشورهاى غربى بخود آیند؟
. همگان مى دانند که متحدان ایالات  متحده و غرب ، خود از کشور هاى باز تولید کننده بنیاد گرائى اسلامى هستند ، کشورهائى چون حکومت اسلامى وهابى عربستان سعودى ، قطر ، إمارات متحده و عثمانیان کراوات زده در ترکیه  که اندیشه  حکومت اسلامى – سلطانى قزلباشان مسلمان در سده ١۵٠٠ میلادى را در سر مى پرورانند .
ما از همه آزادگان جهان مى خواهیم و بویژه از سازمان ملل متحد خواستار آنیم تا با یک اتحاد جهانى بر ضد خلافت اسلامى جبهه مشترک تشکیل داده و از کشورهاى حامى IS  نیز بخواهند تا به حمایت هاى خود از تروریستهاى اسلامى پایان دهند.
ما بویژه از دولت سوئد مى خواهیم تا روش مماشات با تروریستهاى اسلامى را به کنارى نهاده و اجازه ندهند تا مدارس اسلامى و مساجد پنهان و آشکار مسلمانان جهادى در گوشه و کنار شهر هاى بزرگ چون یوتوبورى ، مالمو و استکهلم به کار تفتیش عقائد خود ادامه دهند ، چون این مساجد و مدارس قرآن،  به مغز شوئى نوجوانان مسلمان و غیر مسلمانان مشغول هستند و هم اکنون بیش از ٨٠ تن از جهادگران که از شهروندان سوئد هستند در عراق و سوریه و در جبهه ها مشغول جنگ هستند.
سوئد شوربختانه اسلامگرایان جهادى را پروار مى کند ، امکانات پاسپورت و کمکهاى اجتماعى و مالى براى آنها فراهم مى آورد و این جهادگران به راحتى در اروپا و خاورمیانه در رفت و آمد هستند و نتیجه آن نیز نارضائى جامعه میزبان یعنى مردم سوئد و رشد احزاب و هسته هاى خارجى ستیز است.
ما از دولت سوئد و دیگر کشورهاى اروپائى خواستار آنیم که با این جهاد گران و تروریستها بعنوان جنایتکاران جنگى و بانیان و مجریان کشتار مردم بى دفاع برخورد شود  و در صورت بازگشت هرکدام از آنها به اروپا بازداشت و تحویل عدالت گردند.
ما هشدار مى دهیم که جنایتى از نوع جنایتى که در حلبچه بوسیله صدامیان انجام شد و نوع دیگرى از جنایت که در دهکده  قارنا در ایران بوسیله عوامل سپاه پاسداران ایران انجام شد در حال شکل گیرى است !
هشدار مى دهیم که از هم اکنون شهرک هاى Hammarkullen , Hjällbo و Gårdsten در Angered  مناطق امن و پشت جبهه جهادیون اسلامى است .
ما هم اکنون بر روى میدان  مین هاى عمل نکرده تروریست هاى اسلامى در اروپا در حال حرکتیم .
بایستى هرچه زودتر تدبیرى اندیشید !!!؟
، اسلامى ها به اروپا مهاجرت نکرده اند تا در پیش برد دانش ، تکنولوژى و دموکراسى مشارکت داشته باشند ، بعکس آنها آمده اند تا دست آوردهاى نوین دانش پژویان و دموکراسى خواهان و شهر نشینى و تمدن را به زیر بکشند ، همان کارى که با تمدن ایران ، سوریه و مصر در ١۴٠٠ سال پیش انجام دادند
کمال الدین اصفهانى شاعر  کشور ما ایران ، چنین مى سراید :
باش تا صبح دولتت بدمد.         کین هنوز از نتایج صحر است
 سکولار دموکراتهاى ایران در سوئد
تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است