نقدی بر رویدادها هموندان و هم‌اندیشان ✍️ا. حقگو



🔸 با تصمیم صحیح و درست جناب اُستاد درودی بعنوان ریاست شورای مرکزی جبهه‌ملی‌ایران-سامان‌ششم ، مجموعه شورای مرکزی مُنحَل گردید و شورای موقت جدیدی تشکیل شد‌.
شورای موقت‌جبهه‌ملی‌ایران-سامان‌ششم، وظیفه برگزاری پلنوم و اجرای صحیح ساز و کار انتخابات را دارد و کاملا دموکراتیک خواهد بود.
🔸متاسفانه، عده‌ای علیرغم تخلفات گسترده اساسنامه‌ای، و انحلال شورای مرکزی سابق، همچنان اصرار دارند که خود را با نام شورای مرکزی ششم معرفی و صاحب تریبون و رسانه باشند.
🔸در تاریخ ۲دیماه۱۴۰۰ و برنامه پخش زنده و مصاحبه مهندس‌طبرزدی و آقای همایون از کانال یک ، آقای طبرزدی بارها و مکرر عنوان کردند که قصدی برای رهبری و قدرت‌سازی سیستمی ندارند و تنها به دنبال اتحاد هستند. ولی نوبت به جبهه‌ملی‌ایران-سامان‌ششم که رسید عنوان فرمودند که یک سوتفاهم کوچک بوده و برطرف شده است و آقای مهندس‌زعیم در کارگروه و طراحان برنامه بعنوان دبیرکل جبهه‌ملی‌ایران- سامان‌ششم حاضر هستند و نیروهای سازمان هم با ایشون همراهی دارند.
🔸این محتوای بیان شده، کاملا خلاف توافق قبلی بوده و در یک بازی حساب‌شده میخواهند شورای موقت‌ جبهه‌ملی‌ایران-سامان‌ششم را در مقابل تشکل‌ها و اصناف مبارز میهن قرار دهند و مجموعه ما را در بی‌نظمی‌ها و عدم‌موفقیت‌ها بعنوان متهم ردیف اول معرفی کنند.
🔸جناب‌طبرزدی بزرگوار، اگر هدف شما در متحد کردن مبارزین، صحیح و درست باشد بازهم روش جنابعالی منصفانه و اصولی نیست. شما بازی خوبی را آغاز نکرده‌اید و ما ترجیح میدهیم که در این مقطع‌زمانی، سکوت کنیم و به‌نام ایران فداکاری کنیم.
🔸 سکوت ما و آرامش ما، بخاطر ملت و مملکت است و نوعی ایثار سیاسی و مبارزاتی در تاریخ به یادگار خواهد ماند. ولی خود بهتر از هرکسی میدانید که خلاف توافق قبلی عمل کردید و روح اعتماد را شکستید.

ابوذر حق پناه
هموند جبهه ملی ایران-سامان ششم
۳ دیماه ۱۴۰۰

https://t.me/jebhemelliiran6

رسانه‌ها و گروه‌های رسمی
جبهه‌ملی‌ایران(سامان ششم)

تارنمای رسمی جبهه‌ملی‌ایران(سامان ششم)

Http://jebhemelliiran.net

تارنمای جبهه‌ملی‌اروپا

Http://www.jebhemelli.info

کانال تلگرامی

https://t.me/jebhemelliiran6

گروه تلگرامی

https://t.me/jmi6iran

گروه واتس‌آپ

https://chat.whatsapp.com/IwjhwFaqeHNLj8oaPcozC6

اتاق کلاب‌هاوس جبهه‌ملی‌ایران

https://www.clubhouse.com/club/vahdatmelliinf-6

صفحه جبهه‌ملی‌ایران در اینستاگرام

instagram.com/jmiiran/

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است