خطاب به جمهوری اسلامی- تیک تیک ساعت چه گوید؟ کورش زعیم، هموند جبهه ملی ایران- سامان ششم



تازیان بر ما تاختند و کشتند و سر بریدند و شکم دریدند و سوزاندند و تجاور کردند و برده گرفتند، ولی سرانجام جذب دانش و فرهنگ ایرانی شدند و امروز مردمشان بسوی آزادی و رفاه پیش می‌روند. مغولان کشتند و زنده سوزاندند و غارت کردند، ولی سرانجام در فرهنگ و زبان و دانش ایرانی آمیختند و حتی زبان و فرهنگ ما را ترویج کردند و اکنون کشوری باسواد و پیشرو دارند. شما، که خود را جمهوری اسلامی می‌خوانید، با بیش از چهار دهه کشتن و سوزاندن و زندان و تجاوز و غارت هنوز به فرهنگ ایرانی نگراییده‌اید.

شما که بایستی از ملتی فرهیخته، راستگو و درستکار با فرهنگ چندین هزار ساله برخاسته باشید از تازیان و مغولان سدها سال گذشته بی‌سوادتر و سنگدل‌تر و غارتگرتر هستید. شما نسل پیشین ما را کشتید و با مصادره‌ها غارت کردید و با حکومت وحشت خود نخبگان را گریزاندید؛ و هنوز پس از چهار دهه غارت می‌کنید و زندانی و شکنجه و اعدام میکنید و به گلوله می‌بندید. مرزی برای شهوت کشتن و ثروت و قدرت خود قایل نیستید. حتی نسل‌های آینده ما را هم از کودکی بجای راستی و درستی و دانش و افتخار گذشته کهن، دروغ و نفرت و خرافات و تزویر و کُشتن و آیین مرگ می‌آموزانید تا میهن ما هرگز خود را باز نیابد.

شما کیستید که تا کنون همانند شما را ندیده و نخوانده و نشناخته بودیم؟ شما چه موجوداتی هستید و از کجا آمده اید و چگونه بیگانگان توانسته‌اند شما را بر ما و بر سرنوشت یک ملت بزرگ فرهنگی با تاریخی کهن و افتخارآمیز چیره گردانند؟ همه نظام‌های سیاسی فاسد، در همه شئون زندگی کشور فاجعه به بار می‌آورند؛ کارنامه شما در میهن ما بدترین است.
شما با آتش زدن و سوزاندن ۴۰۰ تن بیگناه در سینما رکس آبادان ورود خود را به صحنه سیاسی ایران اعلان کردید. سوزاندن ساختمان پلاسکو را که شماری از هم میهنان ما را ذغال کرد، و سوزاندن کشتی سانچی که همه سرنشینان آن را سوزاند و خودسوزی ده‌ها هم‌میهن ناامید و مستاصل و موارد مشابه در کارنامه شما زیاد وجود دارد. کودکان ما را در شین‌آباد سوزاندید، کودکان ما را در زاهدان سوزاندید، همه بخاطر اینکه بودجه ساخت و تجهیز مدارس را دزدیده بودید. دختران ما را در اصفهان با اسید سوزاندید و آنان را از زیبایی و زندگی سالم محروم و زندگیشان را جهنم کردید؛ و آمر آن هنوز مشغول روزه‌خوانی و تهدید مردم است. هواپیمای مسافری را با موشک زدید و ۱۷۶ مسافر بیگناه را ذغال کردید.

شما حاکمیت خود را با اعدام بهترین شخصیت‌های مدیریتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، و بهترین فرماندهان ارتش نیرومند ملی ما آغاز کردید. شما با نسل‌کشی دهه ۶۰ و اعدام‌های آشکار و پنهان بیش از سد هزار از جوانان دانش آموخته و میهن پرست و فرهیختگان ما میخ خود را کوبیدید، ترس را در دل جامعه نشاندید تا حاکمیت خود را تثبیت کنید.

افزون بر سقوط اتوبوس‌های حامل دانش آموزان، استادان و دانشجویان نخبه دانشگاهی به دره در دهه هفتاد و هشتاد، و نیز نخبه‌ها و نوابغ دیگر در تصادم‌های برنامه ریخته شده که از دست داده ایم قابل شمارش نیست. سقوط هواپیمای آی‌تی یاسوج حامل استادان محیط زیست که همگی را کشت و خیال خیانتکاران در مسند قدرت را راحت کرد. سالی چند سد اعدام ، دومین پس از چین با جمعیت یک و نیم میلیاردی، همه مشکوک به بودن واسطه‌ها یا آگاهان به فساد شما آقایان بوده‌اند.

در جنگ تحمیلی دهها هزار از فرزندان ما را در حمله‌های احمقانه، مانند کربلای چهار، به کشتن دادید؛ با شش سال تداوم بیهوده و خیانتکارانه جنگ پس از پیروزی ارتش ملی ایران و نجات کشور در خرمشهر، جان سدها هزار بیشتر ایرانی را گرفتید. بالاترین آمار جهان در تلفات جاده‌ای بعلت بی‌لیاقتی، بیسوادی و فساد مسئولان و دزدیدن بودجه تعمیر و نگهداری راه‌ها و زیرساخت‌ها. داستان مسخره هواپیماسازی با خط تولید اسقاطی آنتونوف ۱۴۰ در اصفهان که با سقوط چند فروند، سدها هم‌‌میهن ما را به کشتن دادید، ولی جیب خود را پرپول کردید.
نسل ماهی خاویار را در دریای کاسپین برانداختید. نسل ماهی خلیج پارس را به چین فروختید و هزاران ماهیگیر ایرانی را به خاک سیاه نشاندید. خاک گرانبهای جزیره هرمز را به بیگانگان فروختید تا آنها با آن رنگ و دارو و مواد گرانبها بسازند و صدها برابر قیمت به ما پس بفروشند. حتی از ماسه‌های چندین هزار ساله کنار دریای ما نگذشتید و به بیگانگان فروختید.

ده‌ها میلیون هکتار از جنگل‌های هزاران ساله ما که هوای کشور را تامین می‌کرد سوزاندید تا ذغال آنها را به بازار بدهید و زمین آن را بفروشید یا ساختمانسازی کنید. صدها سد ساختید که به یک‌دهم آنها هم نیاز نداشتیم، فقط برای دزدیدن از بودجه آن که دولت تامین می‌کرد. دهها لوله بزرگ و کانال‌های انتقال آب غیرقانونی با بودجه کشور ساختید که آب کشاورزان و شهروندان ایران را به همسایگان بفروشید و پولش را به جیب زنید یا به استان‌های دیگر برای کاربردهایی که سود شخصی داشت؛ در نتیجه چندین استان را تشنه کردید و کشتزارها و نخلستان‌ها و باغ‌ها و دامداری‌های آنها را نابود کردید و زندگی میلیونها ایرانی را به فقر و فلاکت دچار کردید.

بانکها را با اختلاس از سپرده‌های مردم تهی کردید و به ورشکستی رساندید و سدها هزار خانواده را فقیر کردید. صندوق‌های ذخیره بازنشستگی و بیمه‌های درمانی و بیمه عمر را غارت و تهی کردید. کارخانه‌های بزرگ و معروف کشور را به آقازاده های بیسواد و بی‌لیاقت و فاسد سپردید تا با حرص و طمع آنها را غارت کنند و به ورشکستگی برسانند؛ و با قاچاق کالاهای مشابه از دهها مبادی ورودی دریایی و خشکی، اشتغال و اقتصاد را به نابودی کشاندید. میلیونها پیر و جوان کشور را با قاچاق و پخش مواد مخدر آلوده و بیمار کردید. پول و طلای کشور را بجای ساختن مدرسه برای کودکانمان تا مجبور نباشند در کپر و طویله و زیر درخت درس بخوانند و با پای برهنه راه بروند، در کشوری دیگر هزینه طلاپوش کردن آرامگاه‌ها و بقاع امامان کردید و بخش عمده آنرا به جیب زدید.

دختران ما را بخاطر حجاب و پوشش ناخواسته به زندان می‌اندازید و فرزندان خودتان با پولهای دزدیده شده از ملت در کشورهای آزاد به فساد و قمار و زندگی ولنگ‌و‌باز اشرافی مشغول می‌شوند. پولهایی که میتوانست این کشور را پیشرفته‌ترین و مرفه‌ترین در منطقه کند. اکنون کشور ما که شما چهار دهه پیش اشغال کردید، از دومین کشور صنعتی و مرفه آسیا به سومین جهان در شاخص فقر و فلاکت رسانده‌اید. هر کس اعتراض کند جایش در زندان است. هر کس واسطه غارتگری یا قاچاق شما یا جنایت‌های شما باشد یا از آن آگاه شود، سرنوشتش اعدام است. قتل عام مردم معترض در سالهای ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ و اکنون در ۱۴۰۰، نمونه‌هایی از سرشت شماست.
اکنون میخواهید کشور را به چین بفروشید، چین به شما پول نخواهد داد که بدزدید. چین می‌آید تا بخشی از میهن ما را در تصرف بگیرد. چین در ماهیگیری خلیج پارس نشان داد که کشورها را غارت میکند. چین ساخت بزرگراه شمال را تمام نکرد و طرح گاز پارس جنوبی را نیمه‌کاره گذاشت. چین میداند که با رشوه‌های کلانی که می‌گیرید علیه آنها شکایت نخواهید کرد. چین می‌داند که شما در ایران آینده‌ای ندارید و میداند که نباید پول را بدست شما بدهد.
روسیه هم به شما پول نخواهد داد. روسیه بیش از همه شما را می‌شناسد و می‌داند که ایران جای همیشگی شما نیست. ده‌ها میلیارد دلار از شما گرفت برای راه اندازی نیروگاه‌های اتمی و به گفته پوتین، “آنها یک مشت احمق هستند. میلیارد‌ها ازشان گرفتیم و هیچ چیز ندادیم”. سیستم دفاعی اس-۳۰۰ را به شما فروختند پولش را هم گرفتند ولی راه اندازی کامل نکردند. همزمان به ترکیه و عربستان اس-۴۰۰ دادند و فوری راه اندازی کردند، در حالیکه خودشان اس-۵۰۰ ساخته‌اند. هیچ کشور در جهان به شما اعتماد ندارد، زیرا میدانند شما هیچ دلبستگی به این کشور ندارید.

صدها سد می‌سازید همه در جای عوضی. پرآب ترین رودخانه کشور را که شور و کشاورزی منطقه را نابود کردید، تونل می‌سازید فرومی‌ریزد و دهها تن را می‌کشد، راه می‌سازید فرو می‌ریزد و اتوبوس را با دهها تن به کام خود می‌برد، دستکم ۷ میلیون از هم‌میهنان ما را تا سن ۱۱ سالگی با قاچاق و با مواد مخدر معتاد کرده اید. به گفته وزیرتان ۴ میلیون کودک هم دچار نارسایی روانی شده‌اند.

شما منفور ترین حکومت تاریخ ایران به‌شمار خواهید آمد، زیرا اکثریت نزدیک به اتفاق مردم ما از شما نفرت دارند. تیک تیک ساعت را بشنوید. ما چند با به شما هشدار داریم که چه خواهد شد و هر بار همان شد. واپسین بخت نجات شما پذیرش طرح انتقال قدرت مسالمت آمیز پیشنهادی ماست، تا دیر نشده بپذیرید، یا ادامه بدهید و سرنوشت تلخ خود را درآغوش بگیرید.

تهران، ۳۰ تیر ۱۴۰۰خ

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است