بیانیه شماره ۳ جمعی از فرماندهان ارشد جنگ ایران و عراق


ملت قهرمان ایران،

مبارزات دلیرانه شما برای رسیدن به آزادی و آبادی میهن عزیزمان ایران در هفتمین هفته خود است و متاسفانه رهبری وسرداران سرسپرده سپاه بدون توجه به خواست شما همچنان ابلهانه ‌و بدور از هرگونه عقلانیت برطبل سرکوب می کوبند با این امید که شما خسته شده به خانه های خود بازگردید.

همانگونه که دردو بیانیه قبلی تاکید کرده ایم ما تمام تلاش خودرا دلسوزانه برای قانع کردن مقامات لشکری وکشوری برای گردن نهادن به مطالبات شما مصروف کرده ولی بدلیل تفکر غالب براین آقایان که امنیت را تنها ازطریق لوله تفنگ می بینند تاکنون موفق به جلوگیری از حمام خون به راه افتاده نشده ایم.

رهبری نظام با دادن عنان افکارخود بدست افرادی کینه توز و شیرین عقل که پروژه های رسوایی چون آتش زدن اوین وبعد حمله به شاهچراغ را برای انحراف اذهان عمومی و مبارزات شما درکف وی نهادند اکنون درصدد ماجراجویی دیگر برآمده و با تهدید عربستان و اربیل کردستان عراق به موشکباران درصدد اجرایی پروژه جایگزین برامدند که با افشای بموقع آن فعلا از آن صرفنظر کرده اند.

از سوی دیگر طرح محکومیت رژیم در سرکوب مردم خود در شورای امنیت سازمان ملل که البته با مخالفت چین و روسیه دو رژیم استبدادی هم پیمان با آخوندهای حاکم روبرو شد نیز سند ماندگار دیگری بر پرونده جنایات رژیم افزوده تا در بزنگاه تاریخی مورد استناد دادگاه های بین المللی یا مردمی پس از آزادی میهن قرارگیرد.

شکست مذاکرات اتمی برجام ‌و تهدیدات دولت دموکرات آمریکا وشرکای غربی مبنی برعدم مفید فایده بودن مذاکرات و طرح مجدد روی آوردن به گزینه نظامی آنهم درشرایطی که حزب لیکود برهبری نتانیاهو مجددا درانتخابات اسراییل به پیروزی رسیده است خود بیانگر رقم خوردن آینده ای شوم برای رژیم و شوم تر برای کشورعزیزمان ایران می باشد.

شراکت گسترده رژیم در جنگ اوکراین با ابعاد بین المللی که پتانسیل تبدیل شدن به جنگ جهانی سوم را به سایه ای برسرخود همراه کرده و عدم توجه به هشدارهای بین المللی و حتی نادیده گرفتن تهدید دولت اوکراین به اقدام مقابله به مثل درزمان مناسب هم درکنار سرکوب جنبش مردم ایران مزید برعلت گردیده است و رژیم نه تنها با تدارک صدها پهپاد زیرساخت های آن کشور را به نابودی کشانده بلکه وقیحانه درصدد تحویل پهپادها وموشک های مخرب تری برای کشتار مردم آن دیار می باشد.

لذا به سردمداران حاکم یکبار دیگر هشدار می دهیم که کاسه صبرما درحال لبریز شدن می باشد و ما توانایی بی پاسخ گذاشتن مطالبات حتی فرزندان فرماندهان شهید نظیر باکری ها را نداریم چه رسد به مردم عادی که فریاد آنها از ظلم و ستم شما به عرش اعلاء رسیده است.

و درخاتمه ما جمعی از فرماندهان دفاع مقدس بطور واضح می بینیم که ادامه روند فعلی و نادیده گرفتن درخواست های بدیهی مردم و بالعکس انتساب اعتراضات به بیگانگان یا دفاع از بیانیه پر از لاطائلات باصطلاح تبیینی مشترک وزارت اطلاعات وسازمان اطلاعات سپاه آنهم از سوی رهبری عملا نشان از یک رویاروی آشکار درآینده نزدیک خواهد داد که نه از تاک نشانی باقی خواهد گذاشت ونه از تاک نشان!

و به رهبری می گوییم ما آنچه شرط بلاغ بود بجای آوردیم تو خود پند گیر وخواه ملال!

واعدوا لهم ما استطعتم من قوه
جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس
۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱

سحام نیوز

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است