پیام «سپاس» جبهه ملی ایران به کادر بهداشتی و درمانی کشور


به نام خداوند جان‌آفرین

 

بنی‌آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک‌ گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

در شرایط بحران کنونی که بیشتر کشورهای جهان با خطر شیوع ویروس کرونا و پاندمی بیماری کووید۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری از مردم چهارگونه جهان، به این بیماری مبتلا و شمار زیادی نیز جان باخته‌اند، کادر بهداشتی و درمانی ایران در همه مراکز درمانی کشور با تلاش شبانه روزی به یاری هم‌میهمانان شتافته‌اند و تاکنون موفق به نجات جان بسیاری از مبتلایان شده‌اند.

این تلاش پیگیر شبانه روزی در حالی است که به واسطه تحریم‌های سیاسی و اقتصادی، تامین بسیاری از داروها و اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور عملا یا غیرممکن و یا با دشواری روبروست، با این حال عملکرد دلسوزانه پزشکان، پرستاران و همه نیروهای شاغل در مراکز درمانی کشور، برگی درخشان از تاریخ معاصر ایران را رقم زد و الگوی خوبی از همبستگی ملی در مواجهه با بحرانی فراگیر پیش روی نسل‌های آینده نهاد.

در چنین شرایطی، جبهه ملی ایران برخود بایسته می‌داند که همه توان علمی، مادی و معنوی خود را در هم‌افزایی با تلاشگران عرصه سلامت ملی اعلام دارد.

افزون بر این، از همه مدیران و نهادهای دولتی خواستاریم که با مدیریت درست منابع انسانی از فشار موجود بر کادر درمانی کشور کاسته و امکان تامین مطلوب نیازهای اولیه خانواده‌های آنان را مد نظر قرار دهند.

همچنین در شرایط بحرانی موجود بر یکایک شهروندان ایرانی بایسته است که نهایت همکاری با کادر درمانی کشور را در رعایت اصول بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی به عمل آورند، تا ایران و ایرانی به زودی این بحران فراگیر را با همبستگی ملی پشت سر بگذارد.

جبهه ملی ایران (سامان ششم)
۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است