پیام جوانان قشقایی در همبستگی با قیام


به نام شهدای آزادی!

ایل بزرگ قشقایی سلام

– چهل روز از قتل خواهرمان مهسا امینی به دست ماموران گشت ارشاد می‌گذرد. در این مدت نه تنها مسئولین جواب قانع کننده‌ای نداده‌اند و عاملان و آمران قتل، آزادانه به زندگی عادی مشغول‌اند بلکه جواب مردم معترض را هم با گلوله و اشک‌آور داده‌اند. زنان و دختران ما را در خیابان و زندان مورد تعرض و تجاوز قرار داده‌اند و خانم انسیه خزعلی با وقاحت تمام این عمل ضد انسانی را تفتیش بدنی می‌دانند! خانم خزعلی چادر از سر بردارید تا ببینیم چه دیوی با صورت انسان این ستم آشکار را روا می‌داند!

همین دیروز به مدرسه‌ی دخترانه در تهران حمله کرده‌اند و مسئولان بی‌خرد در جواب می‌گویند: کسی کشته نشده! ادامه‌ی استدلال آبان خونین: «به پایشان هم شلیک کردیم!». بله! ریختن خون کودکان ما برای‌شان عادی شده که اینچنین بی‌شرمانه حرف می‌زنند.

خواهران و برادران قشقایی!

ما جوانان قشقایی ساکن فیروزآباد، ضمن ابراز انزجار از عمل حاکمان این سرزمین، از همه‌ی شما خواهران و برادران شجاع و آگاه تقاضا داریم با شعار «زن زندگی آزادی» به یاری خواهران و برادران‌مان بشتابید که امروز خانواده‌های عزادار از کمترین حق انسان یعنی حق عزاداری و حق تسلیت داده شدن توسط مردم همدرد هم محروم نگاه داشته شده‌اند. امروز از زاهدان تا کردستان، از بوشهر تا مازندران، از خلیج‌فارس تا خزر به خون نشسته است و پیش چشم ما زنان و مردان ایران را کتک می‌زنند، زندان اوین را آتش می‌زنند، جنازه می‌دزدند، گروگان می‌گیرند تا بگویند «هرکاری بخواهیم با شما می‌کنیم و کاری از شما برنمی‌آید».

خواهران و برادران!

به پا خیزید که هر روز تاخیر ما در قیام سراسری موجب مرگ عزیز دیگری خواهد بود. شما ۸ سال از وطن دفاع کردید. یادتان هست و اگر یادتان نیست از جانبازان و اسرا بپرسید کدام رفتار نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی با رفتار نیروی نظامی عراق متجاوز متفاوت است؟ بارها شنیده‌ایم که وقتی سرباز عراقی اسیری را کتک می‌زد اگر اسیر فریاد می‌زد «الله اکبر» سرباز او را رها می‌کرد. این‌ها چه مسلمانی هستند که نمازگزاران زاهدان را به گلوله بستند؟! آیا به ما حمله موشکی شده که سن شهدای ما از شهید دو ساله شروع می‌شود؟! نه، این‌ها مامور امنیت نیستند، این نیروی اهریمن است.

خواهران و برادران!

ما با کسانی روبرو هستیم که به خانه‌ها شلیک می‌کنند. چه تضمینی وجود دارد خانه‌ی بعدی، مهسای بعدی، خدانور بعدی، مدرسه‌ی بعدی، از شهر و محله‌ی شما نباشد؟! به پا خیزید و چهلم مهسا امینی را تبدیل به روز کابوس ستمگران کنید که شما در تاریخ ثابت کرده‌اید زیر بار ظلم نمی‌روید. بار دیگر رئیسعلی دلواری شما را به یاری می‌خواند. این‌بار نه برای جنگ با دشمن بیگانه که به جنگ با هم‌وطنی که انسانیت خود را فروخته و به کودکان شلیک می‌کند.

این نامه خطاب به شما قشقایی‌هاست و اعلام همبستگی است با هم‌میهنان لر، کرد، بلوچ، فارس، عرب، ترکمن با هر دین و هر آیینی. ما جوانان قشقایی در چهلم خواهرمان مهسا از فیروزآباد، فراشبند، شیراز، گچساران، سمیرم، اصفهان، شهرکرد، بوشهر، عسلویه، تهران، یاسوج و از تمام شهرهای کوچک و بزرگ و روستاها، از جای جای ایران با شعار «زن زندگی آزادی» خیابان‌ها را به باتلاق نیروهای اهریمنی تبدیل خواهیم کرد تا کسی جرأت نکند دست روی زن ایرانی بلند کند و ایران بزرگ را به ویرانه بدل کند. از تک تک شما خواهران و برادران می‌خواهیم ما را در این راه تنها نگذارید. از امروز هر خانه یک سنگر مبارزه است.

روز چهارشنبه کار را تعطیل کنید و ساعت ۱۱ صبح به میدان بیایید و ایمان داشته باشید پیروزی از آن ماست. بیایید به این اقلیت جنایت‌کار قدرت اکثریت آزادی‌خواه را نشان بدهیم. به زودی ما دوباره با لباس‌های اصیل خودمان در کشور خودمان با زبان خودمان آزادانه زندگی خواهیم کرد. همان‌طور که آزادی‌خواهان از هر گوشه‌ی جهان به برلین آمدند، ما نیز از هر خانه به خیابان می‌آییم. دست در دست پدرومادر خویش، زن، مرد، پیر، جوان. به وظیفه‌ی انسانی خود عمل می‌کنیم. از چهارشنبه هر روز ساعت ۱۱ صبح ساعت بیداری ماست. اگر با گلوله مانع تجمع انقلابیون شدند به خانه برمی‌گردیم و از خانه با شعار «مرگ بر دیکتاتور» شهر را برایشان جهنم می‌کنیم. این آغاز اجتماعات میلیونی ماست. پس:

زنده باد ایران
زنده باد آبادی
زنده باد زن زندگی آزادی

از طرف جوانان قشقایی

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است