ما نیروهای جنگ‌افروز و مخرب را در منطقه خاورمیانه محکوم میکنیم-جبهه ملی ایران – اروپا و سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور


jebhe melli iranحمله به اسراییل توسط جمهوری اسلامی بوسیله صدها پهپاد و موشک اقدامی است که می تواند صفحه‌ی شوم جدیدی را در تاریخ کشورمان رقم بزند.
سالهاست که علیرغم تمام تلاش ملت ایران برای دستیابی به آزادی و دموکراسی میهن ما گرفتار نظام خودکامه‌ای است که با اتخاذ سیاست‌های مبتنی بر ایدئولوژی اسلام سیاسی، بدور از خرد و بدون در نظر گرفتن منافع ملی از طرف رهبران این نظام و اصرارشان بر اشتباهاتی که برایشان تبدیل به مسائلی هویتی شده، اقتصاد، فرهنگ، امنیت و اتحاد ملی ایران را دچار مخاطره کرده و کشور را در معرض مسائل پیچیده و بعضا لاینحل قرار داده است.
سیاست های مبتنی بر ایدئولوژی دینی، تنش زایی، درگیر شدن با بسیاری از کشورهای جهان، و دخالت‌های سیاسی، نظامی در کشورهای منطقه به انزوای جمهوری اسلامی انجامیده و در طول چهار دهه گذشته روز به روز شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور را سخت‌تر کرده است. پیامد این انزوا را در شرایط فاجعه آمیز اقتصادی و نابودی زیست بوم ایران می‌توان دید. کار به جایی رسیده که اسراییل ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق بمباران می‌کند و کشور را در موقعیتی خطرناک قرار میدهد و پاسخ پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی می تواند نه تنها ایران بلکه کل خاور میانه را در معرض جنگی هولناک و خانمانسوز قرار دهد که این امر در تضاد روشن با منافع ملی ایران و کل منطقه است. کارنامه حکومت اسرائیل در منطقه نیز مملو از دشمنی ها و تجاوزات فاحش به حقوق اساسی مردم فلسطین است.
حمله به کنسولگری ایران در دمشق یا هر سفارت دیگر همانطور محکوم است که حمله گسترده پهپادی و موشکی سپاه به اسرائیل. از نظر ما جمهوری اسلامی، دولت اسرائیل، حماس و حزب الله لبنان نیروهای تخریب و دشمنان رفاه، صلح و آزادی در منطقه میباشند.
راه برون رفت از مسائل متعددی که امروز میهنمان را درگیر خود نموده، گرفتن قدرت از نظام جمهوری اسلامی توسط مردم ایران و جایگزینی آن با حکومتی ملی، باورمند به صلح، همزیستی مسالمت آمیز ملل منطقه، احترام به آزادی و حقوق بشر است. ادامه جنگ کنونی فاجعه‌ای برای ایران، منطقه و چه بسا افتادن در دام سیاستهای دولت اسراییل است.
سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور و جبهه ملی ایران – اروپا ضمن محکوم کردن هر نوع اقدام نظامی از طرف اسراییل و جمهوری اسلامی یا هر کشور ثالثی، خواهان پایان سیاست جنگ افروزی و استقرار آرامش و صلح در منطقه است.
جبهه ملی ایران – اروپا و
سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است