فراخوان جبهه ملی ایران سامان ششم برای شرکت در چهلمین روز جانباختگان جمعه خونین زاهدان


هموطنان آزاده و شریف در سراسر ایران
جمعه ۲۰ ابان مراسم بزرگداشت چهلم کشته‌شدگان «جمعه خونین زاهدان» یادآور کشته شدن نزدیک به صد نفر از کودکان و جوانان هموطن عزیز بلوچستانی ما می باشد. در ۱۸ مهر ۱۴۰۱ مزدوران مسلح حکومت جمهوری اسلامی با گشودن آتش بروی دیندارانی که از مصلی زاهدان بیرون می آمدند ۹۶ نفر را در جا به قتل رساندند و بسیاری را زخمی کردند. چنین حادثه تلخی یک هفته دیگر در شهر خاش بوقوع پیوست است که آنجا نیز ۱۶ نفر جان باختند و افراد بیشتری مجروح گردیدند.
سرکوب وحشیانه نیروهای سپاه در این استان نخست نشان از ترس از مردم شجاع و میهندوست این استان می باشد. بارها سپاه جلاد حاکم به بهانه های گوناگون بروی مردم فقیر«سوخت بر» آتش گشوده و آنها را به قتل رسانده اند. چه کسی فرمان قتل اینان را به چه جرمی صادر کرده است؟ ومسئول این کشتار کیست؟ روشن است که مسئولان و مدیران کشور و شخصی است که تمامی نیروهای مسلح تحت فرمان وی هستند، همه مسئول هستند و هیچ‌کسی نمی‌تواند از این مسئولیت شانه خالی کند.
جبهه ملی ایران سامان ششم هموطنان سیستانی، بلوچستانی و دیگر نکات ایران را به شرکت هرچه وسیعتر در تظاهرات جاری دختران و پسران ایران متحد فرا می خواند. باشد که حکومت ضحاک زمان و دستگاه دزد و آدمکش او هرچه زودتر از روی زمین محو گردد.
پاینده ایران
زن زندگی آزادی‌
از زاهدان تا کردستان جانم فدای ایران
جبهه ملی ایران سامان ششم
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است