رقابت در درون جمهوری اسلامی لایه های فساد را آشکار میکند- کورش زعیم


ساختار و اسکلت وجودی جمهوری اسلامی از رشته های درهم تنیده فساد ساخته شده که نهادهای نظام را بهم ارتباط داده و با دروغ و خشونت بر پا نگه داشته میشود.
یک جناح که اموال عمومی و دارایی و درآمدهای ملی را در ابعاد نجومی هزاران میلیاردی غارت کرده توسط جناح رقیب و مدعی، آشکارسازی و عنوان روزانه رسانه ها میشود.
جناح کلان دزد برای توقف رسانه ای شدن بیشتر غارتگری و ژرفای فسادشان، و رسیدن رسوایی به سطوح “بسیار بالا”، دستمزدهای کلان کارگزاران زیردست خود و جناح رقیب را که آنها نیز غالبا دزد و بیسواد و ناکارآمد و سرچشمه فروپاشی صنعت و کشاورزی و اقتصاد کشور بوده اند را آشکار میکند.
بازی، یک بازی موش و گربه است. هر دو جناح برای حفظ و دوام خود، علیرغم نارضایتی و نفرت مردم، تلاش میکنند. جناح کلان دزد میکوشد با ایجاد ترس و وحشت بوسیله اسیدپاشی بر چهره دختران، تازیانه بیرحمانه بر دانشجویان و کارگران محروم از حقوق خود، دستگیری و زندانی کردن فعالان مدنی، توجه مردم را از غارتگریها تا مدتی منحرف کنند تا برای پنهان کردن میلیاردها دلار پول ملت و فرصت فرار از کشور وقت بخرند. عوامل این جناح با نعره های عسس مرا بگیر و اظهارات تهدیدآمیز بین المللی و ضد امنیت ملی به دشمنان ایران پیام میدهند که جمهوری اسلامی قابل اعتماد نیست، تا بلکه با کلید خوردن طرحهای ضد یکپارچگی ایران، در هرج و مرج و ناامنی و آشوب حاصل، فرصت فروش املاک و فرار با غنایم و نجات از مهلکه انتقام مردم فراهم شود.
دولت حاکم هم که ادعای مبارزه با فساد را دارد، از آنجا که هیچ قدرتی در قوای قضائیه و انتظامی و نظامی ندارد، از خدا خواسته، افشا کردن کلان دزدیهای هزاران میلیاردی را دیگر “کش” نداده و به تخم مرغ دزدها می پردازد.

تهران – ۱۲ تیر ۱۳۹۵خ

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است