نام‌گذاری تونلی در پایتخت به نام “مصدق”


رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نام‌گذاری تونل آرش- اسفندیار به نام مصدق خبر داد و گفت: این نامگذاری در نوبت بررسی در صحن علنی شورای شهر است.
 رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نام‌گذاری تونل آرش- اسفندیار به نام مصدق خبر داد و گفت: این نامگذاری در نوبت بررسی در صحن علنی شورای شهر است.

حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به درخواست مردمی و درخواست حجت‌الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات مبنی بر نام‌گذاری خیابانی به نام مصدق که در مراسم نامگذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان شد، گفت: کمیته نام‌گذاری پس از بررسی، نام‌گذاری خیابانی به نام مصدق را پس از تشکیل شورای پنجم در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه چند خیابان برای نام‌گذاری به نام مصدق پیشنهاد شد، گفت: نهایتا پیشنهاد شد که تونل در حال ساخت آرش- اسفندیار که در حال حاضر در بیش از ۹۵ درصد پیشرفت قرار دارد، پس از تکمیل به نام مصدق گذاشته شود.

خلیل آبادی با بیان اینکه نام‌گذاری تونل آرش – اسفندیار به نام مصدق در کمیته نام‌گذاری به تصویب رسیده است، تصریح کرد: این نام‌گذاری در نوبت ورود به دستور است تا در صحن علنی شورا بررسی و تصویب شود.

فرارو

احداث نخستین تونل ترافیکی دو طبقه شهری در کشور

به گزارش پروژه های عمرانی ایران به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس مهدی پورهاشمی مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش، از پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات لاینینگ نهایی ششمین طرح تونلی پایتخت خبر داد.

وی با اعلام آغاز عملیات حفاری بخش ارتباطی خیابان آفریقا به خیابان اسفندیار، حفاری این تونل ۱۵۰ متری را یکی از آخرین جبهه های حفاری در پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار دانست و با بیان آنکه عملیات حفاری تونل اصلاح مسیر انتقال آبهای سطحی ولنجک به عنوان یکی از بخش های جنبی این پروژه راهگشای عمرانی نیز به اتمام رسیده است، افزود: پروزه احداث تونل آرش- اسفندیار تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تمام جبهه های کاری مربوط به عملیات حفاری را پشت سر خواهد گذاشت.

پروژه های عمرانی ایران

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است