کیومرث کاظمی هموند قدیمی جبهه ملی ایران در اروپا و در کنفدراسیون جهانی دانشجویان(اتحادیه ملی) متاسفانه چشم از جهان فروبست. جبهه ملی ایران-اروپا درگذشت کیومرث را به خانواده کاظمی شهمیرزادی و همه یاران او تسلیت می گوید.


روزشنبه هفت نوامبربرای یاد بود انسانی گردهم میآییم که مردی بی ریا وخوشفکر واز خانواده ملیون بود.اوازدار دنیا چیزی جز دریایی از محبت به مردم نداشت. ویژگیهای برجسته اخلاقی و انسانی کیومرث شامل آزاداندیشی, فروتنی و عزت نفسش می شد . به آزادی و استقلال و سربلندی ملت و کشورش ارج می نهاد. عشق به این ارزشها را در مکتب مصدق بزرگ آموخته بود. علاقه و دلبستگی کیومرث به مردم و کشورش انگیزه اصلی او در پیوستن به جبهه ملی اروپا و فعالیت در کنفدراسیون جهانی دانشجویان ایران بود. کیومرث انسانی شریف و مهربان و همیشه آماده خدمت و کمک به کسانی بود که احتیاج به یاری وی داشتند وبهمین جهت مورد اخترام همگان قرار میگرفت. او از فعال ترین اعضای سازمان دانشجویی شهر کلن به شمار میرفت و در دفاع از حقوق مردم ایران و زندانیان سیاسی در صف مقدم مبارزه قرار داشت.

امروز کیومرث در میان ما نیست و از زندان تن آزاد شده ولی همچنان مسرور و آزاده است.

آیین یاد بود کیومرث شنبه ۰۷٫۱۱٫۲۰۱۵ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل کاریتاس شهر کلن برگزار میشود

حضور شما در آیین یاد بود کیومرث سپاسگزاری از انسانی است که بخش مهمی از زندگی خود را با قلبی آکنده از مهر ودوستی صرف خدمت به مردم میهنش برای ایرانی سر بلند وآزاد و مستقل کرده است.

مکان

Caritasverband für die Stadt Köln

Zülpicherstr. 273 B

۵۰۹۳۷ Köln (Sülz)

Tel.: 0221/ 846413-35

زمان

Samstag 07.11.2015

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است