قرار بازداشت نفيسه آزاد تمديد شد

تغيير براي برابري
‫۱۲ بهمن ۱۳۸۷

تغيير براي برابري: سه تن از اعضاي کمپين يک ميليون امضا که روز گذشته در منطقه کوهستاني توچال تهران بازداشت شده بودند صبح امروز، شنبه دوازدهم بهمن ماه، به دادگاه انقلاب اعزام شده و به پرونده هاي آنان رسيدگي شد.

نفيسه آزاد و بيگرد ابراهيمي و يکي ديگر از اين بازداشت شدگان، صبح امروز پس از بازجويي در بازداشتگاه موقت وزرا به دادگاه انقلاب منتقل شدند. در جلسه رسيدگي قاضي سبحاني، با تفهيم اتهام اقدام عليه امنيت ملي از طريق تبليغ عليه نظام براي نفيسه آزاد، قرار بازداشت موقت وي را تمديد کرد که صدور اين حکم مورد اعتراض نفيسه ازاد قرار گرفت.

در همين جلسه رسيدگي براي بيگرد ابراهيمي نيز قرار کفالت صادر شد و متهمان پس از دادگاه به پايگاه يکم پليس امنيت دربند انتقال يافتند و سپس بيگرد ابراهيمي آزاد و نفيسه آزاد به بازداشتگاه وزرا منتقل شد.

ادامه جلسه رسيدگي به پرونده نفيسه آزاد صبح فردا در شعبه يکم دادياري امنيت دادگاه انقلاب برگزار خواهد شد.

گفتني است از اولين ساعات صبح امروز دوستان و وکلا و خانواده ي اين متهمان با حضور در مقابل دادگاه انقلاب و بازداشتگاه وزرا پيگير وضعيت بازداشت شدگان بودند.

نفيسه آزاد، بيگرد ابراهيمي و يکي ديگر از اعضاي کمپين يک ميليون امضا روز گذشته هنگام جمع آوري امضا و گفتگو با مردم توسط پليس کوهستان بازداشت شده پس از چند ساعت بازداشت در پاسگاه مستقر در کوهپايه به بازداشتگاه وزرا منتقل شدند.

 
 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .