در کنار ملت باشيد نه عليه ملت

 

بيانيه سازمان مهندسان جبهه ملي ايران
 

 

 

در کنار ملت باشيد نه عليه ملت

هفت ماه است که خيابانهاي پايتخت و شهرهاي ايران نمايشگر نارضايتي و بي اعتمادي گسترده مردم ايران در برابر حاکميت و برخورد خشن و ضد انساني ماموران حکومتي با آنان است. بارها و بارها مردم به طور مسالمت آميز تظاهرات کرده و خواستار احقاق حقوق پايمال شده خود شده اند، مطالباتي که متاسفانه در طي سه دهه حکومت جمهوري اسلامي همواره از سوي حاکمان ناديده انگاشته شده، و در طي اين سالها پاسخ هر اعتراضي نسبت به سيستم مديريتي موجود چيزي جز اعمال خشونت نبوده است.

در عاشوراي امسال نيز ملت ايران با الگو برداري از باورهاي ملي و مذهبي خود که بر گرفته از مکتب تشيع مورد تاييد حکومت مي باشد، دست به اعتراض مسالمت آميزي ديگري در ادامه اعتراضات ماههاي گذشته خود زدند. اين بار ماموران و عوامل لباس شخصي با شديدترين و وحشيانه ترين شيوه اقدام به سرکوب معترضان نمودند که نتيجه آن به شهادت رسيدن و زخمي شدن دهها نفر و در بند شدن صدها نفر از هم ميهنان بوده است. و در پي آن، موج بازداشت هاي شتابزده بسياري از فعالان سياسي و اجتماعي توسط ماموران امنيتي انجام گرفت تا به تصور خودشان هم جو ارعاب را تشديد کنند و هم شخصيت هاي موثر را عقيم نمايند.

تجربه نشان داده است که با وجود بازداشتهاي گسترده ماههاي اخير که هر بار در پي تظاهرات ميليوني ملت ايران صورت گرفته است،وعلي رغم احکام سنگين و ناعادلانه صادره در پي تشکيل دادگاههاي نمايشي و يا پشت درهاي بسته، جنبش عظيم ملت ايران بر خلاف انتظار حکومتگران همچنان با قدرت بيشتر و بيشتر ادامه يافته است.

"مهندس حميدرضا خادم"،عضو فعال سازمان مهندسان جبهه ملي ايران از جمله بازداشت شدگان در موج دستگيري هاي اخبر بوده است که در بند 209 زندان اوين زنداني شده است. سازمان مهندسان جبهه ملي ايران بازداشت فعالان سياسي و اجتماعي، اعضاي جبهه ملي ايران، و "مهندس حميد رضا خادم "را به شدت محکوم نموده و خواستار آزادي بي قيد و شرط ايشان و همه زندانيان سياسي در بند مي باشد.

ما به مسئولان امنيتي و حکومتي توصيه مي کنيم که به جاي برخوردهاي خشن عليه هم ميهنان خود و رفتار ضد ملي و ميهني، گوشهاي خود را شنواي خواستهاي به حق ملت ايران نموده و در کنار ملت باشند نه عليه ملت. تاريخ مکتب درس آموزي است، و نشان داده که هميشه فقط آناني که همدل و همراه مردم بوده اند به نيکي نامشان آورده ميشود، نه آناني که با توجيه مامور و معزول و يا در ازاي پاداش دنيوي به هر عمل ضد انساني و ميهني عليه هم ميهنانشان تن در مي دهند.


به اميد استقرار حاکميت ملي و حقوق بشر
سازمان مهندسان جبهه ملي ايران
14 دي ماه

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .