بيانيه مادران عزادار در رابطه دستگيري تعدادي از مادران عزادار

‫بازهم گستاخي ، باز هم بي عدالتي ، باز هم دستگيري مادران در پارک لاله !

 



‫طنين سکوت مادران هر روز رساتر مي شود و نابخردان بي سياست و ضد امنيت و خشونت طلب ، فريادهاي سکوت مادران را بر نمي تابند .

‫شنبه اي نيست که نيروهاي پليس ، نيروهاي امنيتي و بسيج و لباس شخصي در پارک لاله به صورت آماده باش حضور نداشته باشند ، تا مبادا تعدادي از مادران عزادار و داغداربا حق طلبي مسالمت آميز خود امنيت ملي را به خطر بياندازند .

‫باز هم شنبه ۱۹ دي ماه ۱۳۸۸ سي نفر از مادران در پارک لاله حتي قبل از اينکه تجمعي صورت گيرد و در تجمع شرکت کرده باشند با نيرنگ هاي گوناگون دستگير شده و به بازداشتگاه موقت وزرا منتقل شده اند . ما اين عمل غير قانوني و غير انساني را محکوم کرده و خواستار آزادي هر چه سريع تر دوستان خود هستيم و به مسولان حکومتي توصيه مي کنيم
‫براي پايان دادن به تجمع مادران به خواسته هاي آنان توجه کنيد و کليه زندانيان عقيدتي را آزاد و آمران و عاملان کشتارهاي مردم بيگناه و بي دفاع ، را در دادگاهي عادلانه وعلني محاکمه کنيد.

‫مادران عزادار
‫۱۹/۱۰/۸۸

---------------------


گزارشي از دستگيري مادران عزادار توسط يکي از حاميان آنها

شنبه اي مه آلود

 

اين شنبه نيز سركوبگران ضد آزادي بشر به مادران داغدارو حاميانشان رحم نكردند !وآنهارا در كمال بيرحمي با تر فند هاي خاص خودشان به اين معنا كه چند سوال را بايد جواب بدهيد ويا پرسشنامه اي را بايد پر كنيد آنها را به داخل ماشين هايي كه از قبل آماده كرده بودند به مركز نگهداري بازداشت شده ها در وزرا بردند!

ساعت 5 كه به پارك رسيدم سكوت عجيبي بود انگار همه جا را مه گرفته بود فقط سكوت بود ديگرچشم ها حرف نميزدند

كسي اشاره اي نميكرد همه پنهان چشمها بسته لبها با سوزن سكوت دوخته شده بود تمام گوشه وكنار پارك پراز مامور بود.

به تنهايي گام بر ميداشتم وبا چشمانم در گوشه وكنار به دنبال دوستانم ميگشتم تااينكه دست مهرباني مرا به سوي خود كشيد واز پارك بيرون بردوگفت: دوستانت را گرفتند !از پارك بيرون آمدم اما همچنان دلم در آنجا ماند در كنار جاي پاي دوستانم در آن شنبه مه آلود .....

يکي از حاميان مادران عزادار

‫۱۹/۱۰/۸۸ ‫


 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .