موسوي: مردم! مراقب باشيد شما را تحريک نکنند

 

مير حسين موسوي با صدور بيانيه‌اي دستگيري آقايان دكتر سيد عليرضا بهشتي، مهندس مرتضي الويري و سردار مقدم را محکوم کرد.

به گزارش پايگاه خبري فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، متن کامل بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

خبر دستگيري برادران عزيز آقايان دكتر سيد عليرضا بهشتي و مهندس مرتضي الويري مسئولان كميته پيگيري امور آسيب ديدگان حوادث ايام اخير و سردار مقدم مسئول كميته ايثارگران ستاد انتخاباتي اينجانب موجي از شگفتي و ابهام در دلبستگان به نظام اسلامي ايجاد كرده است. آنان به بند كشيده شده اند در حالي كه جرمي جز پيروي از راه انقلاب و دفاع از اجراي عدالت در مورد خون‌هاي به‌ناحق ريخته شده و كمك به خانواده بي گناهاني كه پس از انتخابات به زندان افتاده اند ندارند. آنان اينک در زندان به سر مي‌برند در حالي که عاملان فجايع اخير آزادند و مسئولان ادعا مي‌كنند حتما به جناياتي كه رخ داده است رسيدگي خواهند كرد. آيا با از بين بردن اسناد جنايت و در بند کردن کساني که حقوق قربانيان را پيگيري مي‌کردند اين کار را انجام مي‌دهيد؟

المرء يحفظ في ولده. حرمت انسان‌ها در فرزندانشان پاسداري مي‌شود. مردم اينك از مدعيان پرچمداري انقلاب اسلامي مي پرسند حرمت شهيد مظلوم انقلاب آيت الله دکتر بهشتي را در خاندان او چگونه رعايت کرده‌ايد؟

مردم ايران!

کاملا پيداست که تلاش‌هاي شما براي بازگرداندن آرامش به جامعه قرار نيست با پاسخي خردمندانه روبرو شود. روزهايي خطير در پيش‌رو قرار گرفته است. دستگيري كساني چون دكتر بهشتي يك نشانه است كه از حوادثي سهمگين‌تر خبر مي‌دهد. اما باطل رفتني است و آن چيزي كه به مردم سود مي‌رساند باقي مي‌ماند. و اما ما ينفع الناس فيمكث في الارض. آرامش و هوشياري خود را حفظ كنيد. سلسله حوادث جديدي كه آغاز شده است به مانند ديگر تحركات كور اين ايام براي مخالفان شما جز خسارت باقي نخواهد گذاشت. مراقب باشيد كه آنها شما را تحريك نكنند و به هنگام نابود كردن خود به كاشانه و كشورتان لطمه نزنند.

اينجانب به ويژه هتك حرمتي كه از بهشتي مظلوم شده است را به فرزندان آن شهيد و شاگردان و پيروان و دوستداران او و تمامي دلبستگان به انقلاب و اسلام تسليت مي‌گويم و از خداوند آرزومندم ضايعه‌اي كه با اين عمل در قلب مردم ما ايجاد شده است با جاودانه كردن آبروي اين خاندان جبران شود.

مير حسين موسوي

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .