نامه همسر دکتر ملکي به رئيس قوه قضائيه


شنبه، ۴ مهر، ۱۳۸۸

 

همسر دکتر محمد ملکي نامه‌اي خطاب رئيس قوه قضائيه منتشر کرد. به گزارش خبرنامه اميرکبير خانم ميرمعز ضمن تشريح بيماري‌هاي دکتر ملکي و وضعيت نامناسب جسمي وي خواستار انتقال دکتر ملکي 76 ساله، مسن ترين زنداني سياسي، به بيمارستان جهت معاينه شد. متن اين نامه به شرح زير است:

بنام خداي سبحان

رياست محترم قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران

احتراما :

تصوير نامه مورخ 20/06/1388 اينجانب قدسي ميرمعز همسر جناب آقاي دکتر محمد ملکي رئيس اسبق دانشگاه تهران با عنوان بازپرس محترم شعبه 2 امنيت مجتمع قضائي دادگاهها و دادسراهاي انقلاب اسلامي به پيوست ارسال و توجه حضرتعالي را به موارد زير معطوف مي دارم.

همانگونه که ضمن نامه فوق الاشاره تشريح شده، همسرم به لحاظ تحمل حبس هاي مکرر و طولاني، از يک سو از مشکلات ناشي از ستون فقرات، از يک سو درد ناشي از اعصاب مچ دست، از يک سو بيماري مغز و اعصاب و از سوي ديگر بيماري سرطان پيشرفته پروستات رنج مي برد، و در حال شيمي درماني از طريق تزريق زمان بندي شده آمپول مي باشد.

در حال حاضر بيماري نوسان ضربان قلب ( آريتمي ) ايشان حيات وي را تهديد مي کند.

مشکلات جسمي ايشان به گونه اي است که همواره جهت ادامه درمان به بيمارستان دي که پرونده پزشکي ايشان در آنجاست، مراجعه مي شده است.

در نامه مذکور تقاضا کرده ام که ضمن لحاظ نمودن مراقبتهاي امنيتي، همسرم جهت معاينات ضروري به بيمارستان دي که پيشينه پزشکي ايشان در آنجاست اعزام گردد.

همچنين با توجه به اينکه همسرم هيچگونه فعاليت مخفي نداشته و از اين حيث بيم تباني در مورد وي منتفي بوده، و با توجه به اينکه ايشان 76 ساله و مسن ترين زنداني سياسي فعلي در بند است و احتمال متواري شدن نيز از سوي ايشان منتفي مي باشد و اساسا ايشان هيچگاه در انديشه ماندن در سرزميني غير از ايران نبوده و نيستند، لذا تقاضا دارد با لحاظ نمودن کهولت سن با تبديل قرار ايشان از بازداشت به قرار مناسب ديگر، اقدام فرمائيد.

قدسي ميرمعز
همسر دکتر محمد ملکي

رونوشت :

· دادستان محترم عمومي و انقلاب تهران
· مدير کل محترم سازمان زندانهاي کل کشور
· رياست محترم دادگستري استان تهران
· کميسيون محترم اصل نود مجلس شوراي اسلامي جهت ملاحظه
· کميسيون محترم موضوع ماده 15 قانون حفاظت از حقوق شهروندي
· دبير محترم ستاد حقوق بشر قوه قضائيه

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .