مهندس موسوي در ديدار با اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات

عملکرد صدا و سيما در جهت منافع بيگانگان است / آمريکا هم به اندازه اينها نمي‌تواند به ايران ضربه بزند


قلم - ميرحسين موسوي با اشاره به موج سنگين تبليغاتي عليه خواسته به حق مردم گفت: يک اراده سياسي مي‌خواهد خواست طبيعي مردم را به بيگانگان پيوند دهد و با به راه انداختن جنگ رواني – تبليغاتي حرکت خودجوش و اعتراض مردم را در جهت منافع بيگانه و يا دخالت آنان معرفي کند، حال آن که وقتي دقت مي‌کنيم مي‌بينيم طي دو ماه اخير هيچ کس به اندازه خود آنان به منافع بيگانگان خدمت نکرده است.

صبح امروز (چهارشنبه) اعضاي شوراي هنماهنگي جبهه اصلاحات با دکتر زهرا رهنورد و مهندس مير حسين موسوي ديدار کردند و نظرات و پيشنهادات خود را در مورد وضعيت کنوني کشور و هرچه پربارتر شدن حرکت مردم مطرح کردند. در اين ديدار مهندس موسوي با گرامي‌داشت ياد تعدادي از اعضاي اين شورا که در زندان به سر مي‌برند گفت: آنچه امروز در زندان‌هاي مي‌گذرد به خوبي نشان‌‌دهنده ضرورت يک اصلاح عميق در کشور است. وي با اشاره به اين که هيچ‌ يک از نيروهاي دلسوز انقلاب نمي‌خواستند اين حوادث روي دهد و بدتر آن با دروغ‌هاي پي در پي توجيه شود گفت: بزرگترين دروغ آن است که خواست طبيعي مردم براي اصلاح را به بيگانگان نسبت دهند. وي با تأکيد بر سوظن مردم کشورمان نسبت به نيات بيگانگان افزود: مردم خواهان طرح خواسته‌ها و اعتراضات خود در جوي آرام و عاري از تشنج بوده و هستند و آن کساني که با برهم زدن تجمعات آرام مردم آن را خونين کردند به منافع بيگانگان خدمت مي‌کنند.

کانديداي دهمين دوره رياست جمهوري در همين ابطه و با اشاره به دادگاه‌هاي نمايشي اخير اظهار داشت: آيا حرکت اعتراضي مردم که بر پايه گفتماني در چارچوبه قانون اساسي استوار است و با شعارهاي برگرفته از شعارهاي انقلاب شکل گرفته در جهت منافع بيگانگان است يا برگزاري دادگاه‌هاي نمايشي که در آن منافقين منفور را در کنار فرزندان و شخصيت‌هاي انقلاب مي‌نشانند. کدام يک به نفع آمريکا و انگليس است؟

مهندس موسوي در ادامه سخنان خود با اشاره به رواج تهمت در صدا و سيما گفت: آيا آمريکا ترجيح مي‌دهد صدا و سيماي ما يک رسانه منصف و مورد اطمينان باشد يا با دروغ‌گويي‌هاي پي در پي اعتماد مردم را از دست بدهد؟ آيا کساني که باعث شده‌اند مردم براي گرفتن خبر به رسانه‌هاي خارجي مراجعه کنند به دنبال منافع بيگانگان هستند يا کساني که مي‌گويند رسانه ملي بي‌طرف باشد و اخبار را شفاف بيان کند؟ آيا اگر آمريکا تمام قدرتش را بسيج مي‌کرد مي‌توانست به اندازه اتفاقاتي که در زندان‌ها افتاده است به کشور و انقلاب لطمه بزند؟ آيا روزنامه کيهان که قشر فرهيخته و روشنفکر را مقابل نظام قرار مي‌دهد يک جريان همسو با بيگانگان نيست که همطراز منافقين با نظام دشمني مي‌کند و در جهت منافع آمريکا و انگلستان گام برمي‌دارد. آيا اهانت به آقاي کروبي که توان بسيج جمع‌هاي مؤمن و دلسوز به نظام و کشور را دارد خدمت به منافع بيگانه نيست؟

مهندس ميرحسين موسوي در اين نشست با تجليل از چهره‌ها و فعالين سياسي در بند به خصوص اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات براي آزادي آنان از بند دعا کرد

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .