‫۲۰ روز بي خبري مطلق از عبدالله مومني
‫ شدت يافتن نگراني‌ خانواده در مورد وضعيت سلامتي مومني


‫‫ادوارنيوز:‌ درحالي که قريب به بيست روز از ملاقات همسر و فرزندان عبدالله مومني سخنگوي دربند سازمان دانش آموختگان ايران با او مي‌گذرد، طي اين مدت آنها در بي خبري مطلق از وي به سر مي‌برند.

‫اواسط مردادماه وقتي براي اولين بار خانواده مومني موفق شدند با وي در حياط زندان اوين ملاقات کنند، همسر مومني عليرغم تاکيد و تهديد ماموران امنيتي در گفتگو با رسانه‌ها به افشاگري در مورد وضعيت وخيم جسمي عبدالله مومني پرداخت و در اظهاراتي که بازتاب وسيعي به همراه داشت گفت: "همسرم شديدا تحت فشار روحي و جسمي و شکنجه است و نزديک ۲۰ کيلو وزن کم کرده است".

‫خانم آدينه وند افزود: "آن کسي که امروز ديديم اصلا عبدالله مومني نبود؛ فقط يک پوست و استخواني بود که تعادل روحي و رواني و قدرت حرف زدن وايستادن و راه رفتن نداشت.هيچ چيزي از عبدالله نمانده است".

‫اما در حالي که اين ملاقات بيش از آنکه مرحمي بر زخم‌هاي خانواده مومني باشد موجب نگراني آنها شد، به نظر مي‌رسد افشاگري همسر مومني در مورد شکنجه‌هاي جسمي و روحي وارده به همسرش، موجب شده تا عوامل امنيتي هرگونه تماس تلفني يا ملاقات را از عبدالله مومني دريغ کنند.

‫در اين رابطه حسن اسدي زيدآبادي،‌عضو شوراي مرکزي سازمان ادوار تحکيم وحدت مي‌گويد:‌ "مشاهدات همسر آقاي مومني حکايت از آسيب‌هاي شديد جسمي به ايشان دارد و ۲۰روز بي خبري از وضعيت عبدالله مومني با توجه به شرايطي که از وضعيت جسمي او و زندان‌هاي کشور سراغ داريم، ما را نسبت به سلامتي وي به شدت نگران کرده است".

‫گفتني است، سازمان دانش آموختگان ايران پيش از اين در بيانيه خود تاکيد کرده بود که احمد زيدآبادي و عبدالله مومني دبيرکل و سخنگوي اين سازمان را گروگانهايي در اختيار سپاه پاسداران مي‌داند.


تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .