لغو مراسم سوگواري شهداي ازادي در روز پنج شنبه


رضوي فقيه : مراسم سوگواري شهداي ازادي هفته اينده برگزار مي شود
۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۷

با وجود تلاشهاي فراوان شيخ اصلاحات مراسم بزرگداشت شهداي راه جمهوريت و آزادي فردا برگزار نمي شود.

سحام نيوز: سعيد رضوي فقيه سخنگوي ستاد انتخاباتي مهدي کروبي در گفتگو با خبرنگار ما گفت : علي رغم تلاشها و پيگيريهاي فراوان شيخ اصلاحات به دليل عدم تهيه مکان ، مراسم بزرگداشت و سوگواري شهداي راه جمهوريت و آزادي فردا برگزار نمي شود.
اين فعال سياسي افزود : جاي تاسف است که در چنين موقعيتي حتي رهبران سياسي همچون کروبي نيز امکان برگزاري مراسم سوگواري در يک مسجد ، حسينيه يا مرقد امام راحل را هم ندارند.
وي با اشاره به اينکه شيخ اصلاحات حداکثر تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند اين مراسم را در يکي از اماکن تهران برگزار کند تصريح کرد : با پيگيريهاي شيخ اصلاحات مراسم سوگواري شهداي راه جمهوريت و آزادي هفته آينده در دانشگاه تهران يا بر مزار اين شهيدان در بهشت زهرا برگزار مي شود.
سخنگوي ستاد انتخابات کروبي در پايان ضمن انتقاد از مسئولين امر گفت :کساني که دائما شعار مي دهند که معترضان بايد اعتراضات خود را از مجاري قانوني پيگيري کنند اين حق قانوني را از ايشان که يکي از پيشگامان انقلاب اسلامي است را سلب کرده اند . معلوم نيست معترضان بايد اعتراضات خود را از کدام مجاري قانون پيگيري کنند وقتي شوراي نگهبان به پرسش هاي اساسي نامزدهاي رقيب احمدي نژاد پاسخ شفاف و قانع کننده اي نمي دهد وقتي که وزارت کشور هيچ گونه مدارک مستندي در اختيار نامزدها و نمايندگان آنها جهت روشن شدن وضعيت آرا قرار نمي دهد .

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .