‫براي پخش وسيع

‫اس ام اس نده، تحريمه، يادت نره


‫‫قطع برق سراسري ۳۰ تير سه شنبه شب


‫‫در بزرگترين اعتراض مدني ميليوني ، قانوني و شبانه در ايران و در سه شنبه شب ۳۰ تير ماه ۱۳۸۸( به ياد جان باختگان روز ۳۰ خرداد که در حکومت نظامي کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان) از مردم ايران درخواست مي گردد دقيقاً در ساعت ۹:۰۰ شب و با آغاز اخبار ساعت ۹ همگي يک وسيله برقي پر مصرف ( ترجيحاً اتو يي که روي درجه آخر هست و يا جاروبرقي، سشوار، هيتر و ...) را براي ۲۴۰ ثانيه( ۴ دقيقه) به برق متصل کنيد( اگر مي خواهيد بيشتر تأثير گذار باشيد همزمان ۲ يا سه وسيله را با هم به برق بزنيد). توجه کنيد که زمان بسيار و بسيار مهم است. در صورتي که حتي ۱۰ ثانيه تأخير داشته باشيد از ‫قافله عقب خواهيد ماند.

‫با همکاري ۳ ميليون خانواده در ايران دقيقاً در ساعت ۹ شب که خود را با دينگ دينگ کردن آغازي شروع اخبار ساعت ۹ شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دينگ آخر و شروع اخبار، اتوي خود ( يا سه شوار و يا هر وسيله پر مصرف از قبيل هيتر و ...) را به برق مي زنند، شوکي به شبکه نيروگاهي ايران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشي مطلق خواهد شد.

‫توصيه ايمني: پس از قطع برق فوراً وسيله برقي و يخچال خود را از برق بيرون بکشيد تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود ۲ ساعت طول مي کشد ضمن اينکه يخچال شما آسيب نمي بيند، هم وطنان ما در اداره مرکزي ديسپاچينگ ملي برق نيز سريعتر بتوانند شبکه برق را بازيابي و برق شما را وصل کنند.

‫نکته مهم : بعيد نيست که در روز ۳۰ تير ماه حکومت زمان اخبار ساعت ۹ را عوض کند و يا در شهرهاي مختلف اخبار را با تأخيرهاي جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت ۹:۰۱ دقيقه پخش کنند. مهم نيست. ما با شروع اخبار وسيله هاي برقي را به برق متصل مي کنيم. اين کار حکومت چون به تفکيک هر شهر انجام مي شود تأثيري ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت ۹ را پخش نکردند، با اخبار ساعت ۱۰ شبکه سه اين کار را انجام مي دهيم. اگر اخبار ساعت ۱۰ شبکه سه نيز پخش نشد با اخبار ساعت ۱۰:۳۰ شبکه ۲ اين کار را مي کنيم.

‫اين کار و تحمل ماکزيمم ۲ ساعت بي برقي نتايج ذيل را به همراه دارد.

‫۱) وحدت ملي را به رخ حکومت ديکتاتوري مي رسانيم

‫۲) اين خبر مانند بمب در تمامي دنيا صدا مي کندو غير قابل کتمان مي باشد( ديگر نمي توانند بگويند اينها خارجي هستند و وجود مردم را کتمان کنند)

‫۳) دژخيماني که هنوز در خوابند يآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ايران، برق آنها نيز قطع شده و مي فهمند که رفتني هستند (شايد به راه راست برگردند).

‫۴) ديگر با استفاده ابزاري از انگ منافق، بسيج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادي نيستند.

‫۵) حکومت ديکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد

‫۶) ملت ايران خود را باور خواهند کرد و براي حرکتهاي بعدي آماده خواهند شد.

‫۷) بدون اينکه حتي خون يک نفر هم ريخته شود و يا کسي شناخته شده و به زندان بيفتد يک راه پيمايي ميليوني شبانه کرده ايم.

‫۸) پس از خاموشي مطلق ( توضيح اينکه در ۳۰ تير ماه ، ماه در ساعت ۹ شب در آسمان نبوده و همه جا تاريک و بدون هيچگونه نوري مي گردد) مي توانيم بدون ترس از نفوذيان رژيم کودتا فرياد آزادي و الله اکبر سر دهيم.


‫۹) با توجه به اينکه قطع سراسري برق يک کشور جزء حوادث تاريخي آن کشور مي باشد، اتحاد ايرانيان ظلم ستيز و شب ۳۰ تير ماه به تاريخ مي پيوندد.


‫پس همراه شو هم وطن و اين مطلب را حداقل به ۱۰ نفر از بستگان خود که دسترسي به اينترنت ندارند با توضيح کافي در خصوص اهميت هماهنگي در زمان اتصال وسيله برقي دقيقاً در ساعت ۹ شب و قطع وسيله هاي برقي پس از خاموشي بگو.

‫مطلب ذيل را براي مهندسان برق قدرت داراي تخصص مطالعات سيستم مينويسم که آنها نيز با قدرت مضاعف همراه شوند.

‫۱) شبکه برق ايران در ساعت ۹ شب حدود ۳۰۰۰ مگاوات توليد رزو آبي در ۲۵ واحد نيروگاهي دز، کارون، مسجد سليمان، کرخه و ... دارد که اين واحدها به دليل خصوصيت واحدهاي آبي به سرعت وارد مدار شده و پاسخ گاورنر آنها بسيار سريع مي باشد.. ولي مطمئناً حکومت با اطلاع از قصد ملت به اين کار، واحدهاي نيروگاهي را به حالت ستاند بي روشن در مدار قرار خواهد داد. ولي در صورتيکه ۳ ميليون خانواده با هم و به فاصله ۱۰ ثانيه ماکزيمم اتوهاي خود را به برق بزنند، توان اکتيوي حداقل برابر با ۳،۰۰۰،۰۰۰ ضربدر ۱۰۰۰ وات ( متوسط) که برابر با ۳۰۰۰ مگاوات مي شود از شبکه درخواست مي شود که فرکانس
‫را با افت بيش از ۵ هرتز مواجهه مي کند. با توجه به افزايش توان واحدهاي آبي متوسط ۱۰ مگاوات بر ثانيه تا رسيدن به شرايط ستبل جهت جبران توان اکتيو لازم ( تلفات ۱۷ درصدي را در اينجا صرفنظر کرديم) بيش از ۱۴ ثانيه زمان لازم است. پس واحدهاي نيروگاهي قادر به جبران توان اکتيو درخواستي نخواهند بود و رله هاي اندر فرقونسي و رله هاي نرخ کاهش فرکانسي ( دف/دت ) عمل نموده و شبکه ايران بلسک وت مي گردد.

‫۲) با توجه به اينکه حکومت ممکن است قبل از ساعت ۹ خاموشي بدهد و بارهاي شبکه را از مدار خارج کنند( که به احتمال بسيار زياد اين کار را خواهند کرد) تنها ۲ راه جود ارد. اول اينکه مردم دقيقتر و با سرعت عمل بيشتر و دقيقاً راس ساعت ۹ اتوي خود را به برق بزنند (كه احتياج به فرهنگ سازي و كمك همه سطوح تحصيل كرده به مردم دارد) و در کمتر از ۵ ثانيه ۳ هزار مگاوات درخواست بار ايجاد کنند. دوم اينکه تعداد مردمي که اين کار را مي کنند ۲ برابر شود يعني ۶ ميليون خانواده اين کار را بکنند.

‫۳) همچنين در صورتيکه( به احتمال ۱ درصد) شوک اول را نيروگاه ها بتوانند تحمل کنند( كه نمي توانند) به دليل اينکه اتوها داراي ترموستات هستند، نوسانات بعدي قطع و وصل اتوها کار را يکسره مي کند.