‫اطلاعيه سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران درخصوص دومين جلسه محاكمه غيرقانوني معترضان به نتايج انتخابات اخير



‫بسم الله الرحمن الرحيم

‫ملت شريف ايران

‫دومين جلسه همايشي که برآن نام دادگاه متهمان کودتاي مخملي نهاده اند، روز گذشته برگزار شد. در اين جلسه برخلاف انتظار همگان از متهمان سرشناس جلسه قبل خبري نبود و تعدادي ديگر از اصلاح طلبان و فعالان ستاد انتخاباتي آقاي ميرحسين موسوي و اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران و جبهه مشارکت ايران اسلامي در کنار چند متهم به رابطه با سلطنت طلبان و سازمان منافقين و کارکنان سفارت خانه هاي خارجي نشانده شدند. در اين همايش سياسي بيانيه شماره دو تحت عنوان قسمت دوم کيفرخواست عمومي که در قوانين و عرف قضايي کشور سابقه ندارد، قرائت شد و طي آن همانند ادعانامه عمومي شماره يک، تحليلي کاملاً مشابه افراطي ترين باندهاي کشور قرائت شد.

‫ملت ايران پيش از اين نيز شاهد برگزاري دادگاه هايي با گرايش سياسي به نفع يک جريان خاص سياسي بوده است اما بدون شک دادگاهي که نحوه تشکيل جلسات و اظهارات و حتي در گزينش و چينش متهمان چنان تابع گرايشات حاد سياسي و جناحي برگزار کنندگان باشد که آنان را از رعايت بديهي ترين موازين حقوقي غافل سازد، در تاريخ قضاي ايران بي سابقه بوده است. در اين شوي تأسف بار، اعضاي تشکل هاي سياسي رسمي و شناخته شده کشور که به اعتراف خود آقايان آن قدر در جامعه نفوذ و محبوبيت داشته اند، که توانسته اند در جلب حداقل ۱۳ ميليون رأي براي کانديداي خود نقش مؤثري ايفا کنند، در کنار متهمان به عضويت در گروه هاي سلطنت طلب و منافقين قرار داده شده اند تا به خيال خود افکار عمومي را به يکي بودن ماهيت متهمان قانع ساخته و زمينه هاي ذهني و اجتماعي برخورد با مهم ترين و پر طرفدارترين احزاب کشور را فراهم آورند.

‫گرايش حاد سياسي و عطش قدرت به برگزار کنندگان دادگاه اجازه نمي دهد اين حقيقت را درک کنند که با قرار دادن کساني که تمام سالهاي دفاع مقدس را در جبهه هاي جنگ تحميلي براي دفاع از کيان کشور و نظام گذرانده اند، و کساني که سال هاي عمر خود را قبل و بعد از انقلاب صرف مبارزه براي آزادي و اعتلاي اين کشور کرده اند، در کنار متهمان به وابستگي به سلطنت طلبان و منافقان، بيش و پيش از هرچيز سند رسوايي ترتيب دهندگان اين نمايش رسوا است و نشان مي دهد که هدف اصلي اين جماعت، کودتا عليه انقلاب و نظام و انتقام کشيدن از مبارزان و مجاهدان راه استقلال و آزادي و سربلندي اين ملت بزرگ است. آنان با محاکمه فعالان ستاد ميرحسين موسوي به اتهام براندازي، در واقع به جامعه پيام مي دهند که هر تلاشي براي برگزاري انتخاباتي پر شور، مردمي، آزاد و قانوني را اقدامي عليه امنيت ملي و تلاشي براي براندازي تلقي مي کنند. آنان با اين اقدام عملاً به مردم مي گويند که نظام را معادل خود مي دانند و هر اقدامي در جهت کاهش قدرت و موقعيت خود را اقدام عليه نظام تلقي نموده با آن قاطعانه برخورد مي کنند.

‫به راستي چه کسي گمان مي کرد سرداران و جانبازان جنگ تحميلي و مبارزان و مجاهدان سال هاي انقلاب، به جرم دفاع جمهوريت و اسلاميت نظام، روزي در کنار سلطنت طلبان و منافقان محاکمه شوند؟ و چه کسي تصور مي کرد دفاع از جمهوريت و اسلاميت نظام و مقاومت در برابر جريان هاي اقتدار گراي استحاله طلب، روزي هم عرض طرفداري از سلطنت طلبان و منافقان تلقي مي شود؟

‫چه کسي باور مي کرد که روزي فراخواهد رسيد که بيت شريف امام و نزديک ترين و عزيزترين ياران امام، توسط کساني که غالباًً مورد عتاب و انتقاد امام بودند، به حاشيه رانده شده و يا به همکاري و يا همراهي با بيگانه متهم شوند؟

‫سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران برگزاري نمايش اسفبار محاکمه مجاهدان و مبارزان جبهه هاي انقلاب اسلامي و جنگ تحملي و اصلاح طلبان امروز را نماد گويا و واضحي از روند استحاله و تغيير ماهيت نظام تلقي کرده و با تمام توان خود در کنار شخصيت هاي نامدار انقلاب و نظام و مراجع آگاه و عالمان راستين دين و نيروهاي سياسي اصلاح طلب و همراه با ملت بزرگ و آگاه ايران عليه کودتا گران، به مبارزه براي دفاع از اصالت ها و ماهيت اسلامي و مردمسالار نظام ادامه خواهد داد.

‫سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران
‫۸۸/۵/۱۸
 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .