کودتاي سياسي تبديل به کودتاي تمام عيار نظامي شد. امروز بايد " آزادي " را فرياد زد .

‫۲۴ خرداد ۱۳۸۸ ‫

با دستگيري هاي گسترده و سرکوب وحشيانه مقاومت مسالمت آميز مردمي در تهران , کودتاي سياسي نمايش انتصابات ولايت فقيه به يک کودتاي تمام عيار نظامي تبديل شد.اين کودتا در جريان است و هنوز پيروز نشده است.ضعف رهبري مقاومت در برابر کودتا در داخل و خارج از کشور ٬شايد کفه ترازو را به نفع کودتاچيان پائين ميبرد٬ اما ملت ايران که طي قرون از گذرگاه هاي سخت تاريخي عبور کرده است را نبايد دستکم گرفت.

در اين ميان شعار محوري حقوق بشر و دمکراسي براي اپوزسيون در داخل و خارج از کشور حياتي است .ما را ۳۰ سال پيش الله اکبر گويان به پشت بام بردند و به زمين زدند . امروز خواسته اساسي ملت ايران " آزادي " و رها شدن از چنگال ديکتاتور هايي است که روزانه حق زنان ٬نيمي از جمعيت کشور را ضايع ميکنند٬ثروت ملي را غارت ميکنند ٬ميراث فرهنگي و ملي را نابود ميکنند و شخصيت ملي ايران و ايراني را لکه دار. امروز بايد " آزادي " را فرياد زد , از پشت بام يا زيرزمين.

اصلاح طلباني که امروز پنجه حاکمان غير منتخب را به صورت خود کشيده ميبينند ٬ بايد بدانندکه اين رژيم نه تنها اصلاح پذير نيست, بلکه خود و اصلاح طلبان رژيم را نيز به قهقرا خواهد برد و صدمات جبران ناپذير به منافع ملي ايران زده و خواهد زد.مطالبات ملت ايران تنها به جمهوري اسلامي بدون ولايت فقيه که خواسته بعضي از اصلاح طلبان است پايان نمي پذيرد ٬ بلکه آزادي و عدالت اجتماعي براي تمامي ايرانيان را طالب است. اين گذر گاه سخت است , اما قابل گذر است.

پيروز باد باد مبارزات ملت ايران
برقرار باد آزادي و عدالت اجتماعي
پاينده ايران

بيژن مهر
خبر گزاري جبهه ملي ايران
۱۳ جون ۲۰۰۹

###########################
 

‫۲۳ خرداد ۱۳۸۸ ‫ ‫

پيروزي سياسي يا کودتاي سياسي/احمدي نژاد در انتصابات ايران پيروز شد


در نمايش انتخاباتي که ملت ايران کانديدي نداشت ٬ محمود احمدي نژاد پيروز انتصابات شد .هر چند که با استقرار نيروهاي نظامي در نقاط حساس کشور و قطع شبکه اينترنتي مشخص نيست اين يک پيروزي سياسي است يا کودتاي سياسي.

احمدي نژاد چهره عريان رژيم اسلامي است که در آن تنها ستم و سياهي حاکم و چشم انداز آن فقر و تباهي است.احتمالا ايشان آخرين ٰرئيس نظام اسلامي خواهد بود چرا که با مناظره هاي حکومتي ثابت شد که اين نظام فاسد ٬دزد و ستمکار است پس طبق هر قانون و منطقي بايد برود.ملت ايران اين بار هم چون انتصابات گذشته تنها خواسته هاي بر حق خود را مطرح کرد وبه جهان نشان داد که خواهان تغيير وضع موجود است .

نظام اسلامي که حتي تحمل اصلاح طلبان بر آمده از حاکميت خود را هم ندارد کار را به احمدي نژاد سپرد تا آنرا تمام کند.تنها راه رهايي و مقابله با اين حکومت تشکيل يک پلاتفرم ملي براي آزادي هاي اساسي و دمکراسي در ايران است که در برگيرنده تمام طيف ها و تفکرات دمکرات باشد .جهاني کردن نقض حقوق بشر در ايران و تفکرات خطرناک جناح حاکم که نگراني درون حکومتي را نيز آفريده , فرصتي به آزاديخواهان ميدهد تا محور مشترک خود را به حرکت در آورند .

اپوزسيون داخل و خارج از کشور بايد آزادي هاي اساسي به ويژه حقوق زنان و دمکراسي در ايران را محور مشترک خود قرار داده و بدون اتلاف وقت براي ايجاد پلاتفرم ملي بکوشند .اين محور مانند اين انتصابات در اختيار و خدمت اين رژيم نخواهد بود .ابعاد و توفيق آنرا آزاديخواهان ايراني تعيين ميکنند نه رژيم اسلامي . ملت ايران نارضايتي خود را با استفاده از اين نمايش به مردم دنيا نشان داد و رژيم نيز چهره کريه خود را . در نهايت مردم ايران پيروز اين انتخابات هستند و روند دمکراسي در ايران همچنان ادامه دارد .
حاکميت ملي با اتحاد و مبارزه به پيروزي خواهد رسيد.

بيژن مهر
خبرگزاري جبهه ملي ايران
۱۲ جون ۲۰۰۹

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .