بيانيه ميرحسين موسوي خطاب به مراجع عظام

انالله وانا اليه راجعون

تمامي راه‌ها براي احقاق حق بسته شده / شايد تذکر شما مفيد واقع شود


قلم - ميرحسين موسوي در بيانيه‌اي بسيار مهم به علماي قم، از آنها خواست تا در راستاي صيانت از آراي مردمي که دچار چنين زيان عظيمي شده‌ا‌ند، به مسوولان تذکر دهند.

به گزارش قلم‌نيوز، ‌متن بيانيه بسيار مهم ميرحسين موسوي خطاب به علماي قم به اين شرح است:

"بسم‌الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

محضر مبارک مراجع عظام و علماي اعلام

با اهداي سلام، اينجانب اطمينان دارم که روند حوادث انتخابات رياست جمهوري دهم را با دقت پيگيري کرده‌ايد. اگر چه توسل به دروغ و استفاده‌ي بي حساب از امکانات عمومي و دولتي براي تبليغات يک‌سويه به سود نامزد حاکم به خوبي نشان دهنده عزم اين گروه خاص براي پيروزي به هر قيمت و از هر راه ممکن بود، اما تصور تقلب در آراي مردم تا اين اندازه و برابر انظار شگفت‌زده جهانيان از حکومتي که تعهد به عدالت شرعيه از ارکان اساسي آن شمرده مي‌شود، براي کسي ممکن نبود.

امروز که با حيرت تمام شاهد چنين تصورات جسورانه در امانت مردم هستيم و تمامي راه‌ها براي احقاق حق بسته شده، مواجه شدن مردم مظلوم با سکوت علما و مراجع که ملجا راسخ اين ملت شمرده مي‌شوند، خسارتي بيش از يک تغيير در آرا را به دنبال خواهد داشت.

عواملي به بهانه‌هاي واهي با چوب و چماق و باطوم و شوک الکتريکي به جان اعضاي ستادهاي اينجانب و مراجعه کنندگان سرگردان و مبهوت از اين وضعيت افتاده‌اند، در حالي که اميدي به کارايي قوه قضاييه محترم نمي‌رود زيرا جايي که دادستان کل کشور نتواند از سخن قانوني خود در پيشگيري از سخنراني اضافي نامزد حاکم در سيما جلوگيري نمايد، با چه ابزاري مي‌تواند از اين خشونت سياه بازداري کند؟ به حسب وظيفه صيانت از آراي مردمي که اينک دچار چنين زيان عظيمي شده‌ا‌ند عرض حالي تقديم و يادآور مي‌شوم که شايد تذکر به جاي شما به مسوولان مفيد واقع شود.

اياک و الظلم لمن ليس له الا الدعا

برادر شما - ميرحسين موسوي"

 

***

ستاد ميرحسين، مردم را به خويشتنداري دعوت کرد


قلم - ستاد انتخاباتي مهندس مير حسين موسوي با صدور بيانيه‌اي، مردم سربلند ايران را به حفظ آرامش، خويشتنداري و متانت دعوت کرد و به آنها اطمينان داد که تا آخرين توان از حق مسلم ايرانيان دفاع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار قلم‌نيوز، متن اين بيانيه به اين شرح است:

"بسمه تعالي

ملت عزيز و سربلند ايران

امروز که اراده و عزم شما در برابر يک پديده اعجاب‌انگيز به نام دروغ، تزوير و تقلب، بهت‌زده شده و بيش از پيش دلتنگ امام راحلت تا نزد او شکايت برد، شما مردم گرانقدر را به صبر و شکيبايي دعوت مي‌کنيم و به شما دلسوزان ايران اسلامي اطمينان خواهيم داد که تا آخرين توان و به پشتوانه حضور سبز شما از حق مسلم ايرانيان عزيز دفاع خواهيم کرد لذا از تمامي هموطنان پرشور خواهشمند است که ضمن حفظ آرامش، خويشتنداري و متانت از افتادن در دام واکنش‌هايي که موجبات سوءاستفاده بهانه‌جويان و نامحرمان را فراهم مي‌آورد، پرهيز نماييد.

با تشکر

ستاد انتخاباتي مهندس ميرحسين موسوي

خرداد 1388"

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .