با تداوم دليرانۀ مبارزات مردم، آزادي ميهن از چنگال خونين نظام جهل و جنايت و بيداد ولايت فقيه نزديک است.

 

روز بزرگ ديگري از مبارزات آزاديخواهي در تاريخ ما کشور ما ورق خورد. روزي که به خاطر خونهاي برخاک ريخته و از دست رفتن جانهاي پاک پيکار جويان راه آزادي و استقلال ايران اندوهبار ولي از از لحاظ تداوم دليرانۀ کارزار مردم با پاسداران خودکامگي و بيداد و و جنايت، افتخار آفرين بود.

چنين روزي براي هميشه در دفتر ايّام به ياد مردان و زنان آزادۀ سرزمين ايران که بي هراس از دژخيمان سرتا پا مسلح نظام خونريز ولايت فقيه بار ديگر به شما انبوه خيابانها آمدند تا حقوق شهروندي خود، حقوقي را که در اعلاميۀ حقوق بشر و منشور ملل متحد براي فرد رد مردم جهان به رسميت شناخته شده است، مطالبه کنند، ثبت خواهد شد.

علي خامنه اي، با زير پاگذاشتن همۀ اصول وجدان وشرافت و ديانت، با همدستي شماري از رذل ترين عناصر که به عنوان رئيس جمهوري و وزير و سردار بر مقدرات کشور ما مسلط ساخته است، رأي مردم را در روز روشن دزديد. سپس هنگامي که مردم با نهايت آرامش و نزاکت از بابت آراء به سرقت رفتۀ خود به پرسش برخاستند آنها را به گلوله بست.

او بود که ضمن اعلام پشتيباني شتابزده و بي شرمانۀ خود از نتايج تقلبي انتخابات، فرمان کشتار مردم را صادر کرد. بي سبب نيست که مردم هوشمند ما در جند ماهۀ بعد از انتخابات وي را با شعارهايي مانند "مرگ بر ديکتاتور" و "خامنه اي قاتله / ولايتش باطله" آماج اصلي خشم خود قرار داده اند.

 آنچه که در روزهاي تاسوعا و عاشورا به ظهور پيوست حماسۀ ديگري بود که به همت مردم، و بويژه جوانان دلير و از جان گذشته ايران در برابر مزدوران و آدم کشان بي فرهنگ و درنده خوي رژيم آفريده شد.

خيزش شکوهمند ششم دي ماه مردم در تهران و بسياري از شهرهاي کشور ضربۀ پرصلابت ديگري بود که بر پيکر استبداد خونريز، چپاولگر و واپس گراي مذهبي در ايران وارد آمد و عمق و دامنۀ جنبش دموکراسي خواهي را در ميهن رنج کشيدۀ ما به درخشان ترين شکلي به معرض نمايش گذاشت.

با به ظهور رسيدن چنين عزم و استقامتي از سوي آزاديخواهان ايران، بسياري از مفسران بين المللي نسبت به توانايي رژيم در حفظ خود بر مسند قدرت براي مدتي طولاني ابرازترديد کرده اند.

جبهۀ ملي ايران در آمريکا ضمن تقديم تسليت هاي از دل برخاسته به خانواده هاي جانباختگان سرفراز قيام دلاورانۀ ششم دي ماه و همدردي عميق با آنان و نيز ابراز مراتب تحسين خود نسبت به عزم و دلاوري و هوشمندي و يکپارچگي پيکارگران راه آزادي در ايران، به آنان از ژرفاي دل درود مي فرستد و در همان حال سفاکي ها و خشونتهاي ددمنشانۀ استبداد مذهبي را به قوي ترين بيان ممکن محکوم مي کند.

با تداوم کوبندۀ مبارزات مردم، آزادي ميهن را از چنگال خونين نظام جهل و جنايت و بيداد ولايت فقيه نزديک است.

جبهۀ ملي ايران -آمريکا
22 دسامبر 2009

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .