بيانيه جبهه مشارکت در حمايت همه جانبه از شيخ مهدي کروبي:
فرزندان امام و انقلاب اجازه انحراف جمهوري اسلامي را نخواهند داد

 

جببه مشارکت ايران اسلامي، با انتشار بيانيه اي ضمن اعلام حمايت همه جانبه از شيخ اصلاحات، هتاكي ها و حد ناشناسي هاي صورت گرفته عليه ايشان و توقيف روزنامه اعتماد ملي را شديدا محکوم کرده و بار ديگر دلسوزانه از عقلاي موثر بر رفتار جريان حاكم خواست تا ته مانده آبرو و سرمايه هاي نظام و انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان با انقلاب از ميان نرفته، ابتكار عمل را از دست آنها گرفته و كشور را به مسير اخلاق و عقلانيت و تجديد اعتمادهاي از دست رفته رهنمون كنند.

به گزارش نوروز متن کامل اين بيانيه به شرح زير مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

وقايع پس از كودتاي انتخاباتي 22 خرداد، با همه تلخ كامي هاي آن بركاتي نيز به همراه داشته است. از جمله اين بركات شفاف شدن بيش از پيش مرزها، بازشناسي حد و قدر شخصيت ها و گروه ها، فرو ريختن رودرواسي هايي كه حجابي بر شناخت مواضع حقيقي افراد و جناح ها بوده و رخ نمايي دوباره و بارز چهره هاي شجاع و اصيل و دلسوزي است كه در برابر كژي ها سكوت پيشه نمي كنند. البته اين اتفاقي كه واكنش قابل پيش بيني محافل اقتدارگرا و ستاد كودتا را در پي داشته و آنها را در عصبانيتي شديد به رفتار و گفتاري نسنجيده و فراتر از حد و حدودشان سوق داده است.

در سير اين ماجرا، احزاب و گروه هاي منسجم و تاثيرگذار از سويي مورد تهاجم واقع شده اند و از سوي ديگر چهره هاي موثر و مورد وثوق جامعه همچون آقايان مهندس ميرحسين موسوي و حجج اسلام و المسلمين سيد محمد خاتمي و شيخ مهدي كروبي در نقطه كانوني هتاكي و تهديد از سوي محافل ستاد كودتا و جريان هاي رسانه اي شان قرار گرفته اند.

در روزهاي اخير اين هجمه ها با توجه به رشادت و صراحتي كه آقاي كروبي در دفاع از حقوق و كرامت ملت از خود نشان داده اند و در نتيجه آن آب به لانه عنكبوتي اقتدارگرايان ريخته شده، حجم حملات به اين ياور ديرين امام و انقلاب شكل مضاعفي يافته و حدناشناسان، تهديد به حد و تعزير و اتهام زني هاي مختلف به ايشان را در پيش گرفته اند.

عجيب آن است كه بهانه اين حملات افشاگري و بيان دلسوزانه آقاي كروبي در دفاع از نظام و ملت بوده و اقتدارگرايان آن را موجب هتك نظام و انقلاب دانسته اند. عجيب است كه همين چندي پيش كانديداي مورد نظر آقاياني كه امروز نگران آبروي نظام شده اند، تمام سال هاي پيش از رياست جمهوري خود را بي حد و مرزي به زير سوال برد و چهره هاي متعددي از نيروهاي برجسته انقلاب را در غيابشان و از رسانه فراگير سيما مورد اتهام قرار داد اما يك نفر از اين دل آشوبان امروز در صدد محاسبه تعداد شلاق هاي تعزيري اين اتهامات بر نيامد و پشت تريبون هاي مقدس، صدا بلند نكرد اما امروز كه يك فرد موجه و شناخته شده به صراحت و صداقت در صدد دفاع از حقوق ملت و حفظ شان و آبروي نظام و انقلاب در مقابله با كژي ها بر آمده، ايشان را مورد آماج حملات خود قرار داده و حتي حق پاسخ گويي نيز براي وي قايل نمي شوند و روزنامه حزب اعتماد ملي را به سبب چاپ پاسخ دبيركل آن به اين اتهامات به محاق توقيف مي كشانند. لابد انتظار دارند كه همه نيز در برابر اين جفاهاي عريان زبان در كام گيرند تا يك وقت بساط سور و عيش انحصار قدرت و تحقق آرزوي ديرينه شان براي به انحراف كشاندن جمهوريت نظام كه اسلاميت آن را نيز در معرض تهديد قرار داده، به صداي اعتراضي منقص نشود. هيهات كه فرزندان امام و انقلاب چنين اجازه اي را به آنها بدهند.

جبهه مشاركت ايران اسلامي با محكوم كردن هتاكي ها و حدناشناسي هاي صورت گرفته عليه جناب آقاي كروبي و توقيف روزنامه اعتماد ملي و اعلام حمايت همه جانبه خود از شيخ اصلاحات در برابر اين حملات، بار ديگر دلسوزانه از عقلاي موثر بر رفتار جريان حاكم مي خواهد تا ته مانده آبرو و سرمايه هاي نظام و انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان با انقلاب از ميان نرفته، ابتكار عمل را از دست آنها گرفته و كشور را به مسير اخلاق و عقلانيت و تجديد اعتمادهاي از دست رفته رهنمون كنند.

جبهه مشاركت ايران اسلامي

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .