حمايت خانواده زندانيان سياسي از اقدامات شجاعانه مهدي کروبي:
آمران امور جاري در به پايان رساندن اشتباهاتي كه مرتكب شدند تعلل مي ورزند

 

"بسم الله الرحمن الرحيم"

(بيانيه شماره ‫۶ خانواده هاي زندانيان)

"واذا فعلوافاحشه قالووجدنا عليها آبائنا والله امرنا بها قل ان الله لا يامربالفحشا اتقولون علي الله مالاتعلمون."

..آنها كه چون كار زشتي مرتكب مي شوند مي گويند :ما بزرگان خودرا به اين روش يافته ايم و خدا مارا به آن امر كرده است بگو اي پيامبر هرگز خدا به اعمال زشت امر نمي كند! مگر اينكه خود شما از ناداني به خدا نسبت مي دهيد...

آيه ‫۲۸ سوره اعراف

....امروز پس از دو ماه انتظار و صبوري خانواده هاي زندانيان بي گناه هنوز بسياري از خانواده ها دل نگران عزيزانشان هستند و به نظر مي رسد آمران امور جاري در به پايان رساندن اشتباهاتي كه مرتكب شدند تعلل مي ورزند! پس از تقاضاي به حق و شجاعانه حجت الاسلام مهدي كروبي در رسيدگي به جنايات و سفاكي هاي پس از انتخابات وجدان هاي بيدار و آگاه جامعه به منظور تصحيح روند كنوني و رفع تنش و خشونت خواستار رسيدگي سريع به جرائم مشهود و توقف روند دستگيري فعالين سياسي واجتماعي در سراسر كشور شدند. بديهي است ملت در چنين شرايطي از روحانيت شيعه انتظار دارند از حق انساني و ديني آن ها دفاع كنند و اقدام شجاعانه حجت الاسلام كروبي كه در اين زمينه نمونه مي باشد در راستاي ايفاي همين وظيفه بر همگان لازم است كه از ايشان حمايت كنند. اعلام مواضع تشكل هاي مختلف اعم ازعلماء و روحانيون آزاده، پزشكان متخصص و افتخار آفرين، حقوق دانان شجاع و مردمي، و ديگر اقشار مختلف باعث دل گرمي مردم فهيم و رنج كشيده ي ايران شد.

ما خانواده هاي زندانيان پس از انتخابات ضمن حمايت مجدد از مواضع اين بزرگان و جناب آقاي كروبي رسيدگي به فجايع انجام شده و مجازات آمران و عاملان آن و همدردي با خانواده ي شهدا و آسيب ديدگان وقايع اخيررا خواستاريم.

اميدواريم رياست جديد قوه قضاييه با عنايت به شعار قانون گرايي و عدم مدارا با قانون شكنان كه دربدو ورود به اين مسئوليت از ايشان شنيده شد رسيدگي به پرونده هاي اين عزيزان را در دستور كار خود قرار داده و بيش از اين اجازه نقض قانون اساسي توسط نيروهاي خودسر كه وهن نظام اسلامي و قوه قضاييه بر آمده از آن است و علي الخصوص رسيدگي به وضعيت زنان ودختران جوان را كه شرع مبين توجه ويژه به حفظ حقوق آنان دارد را در اولويت كاري خود قرار دهند وبه اين اميد كه ايشان در مسئوليت جديد خود موفق به اجراي هر چه بهتر عدالت ودفاع از حقوق شهروندان ايران اسلامي شوند.

" حسبنا الله ونعم الوكيل نعم المولي ونعم النصير"

خانواده هاي زندانيان حوادث پس از انتخابات

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .