‫بيانيه نوزدهم خانواده زندانيان سياسي صادر شد: ‫وعده ما ظهر عاشورا است



‫‫خانواده هاي زندانيان سياسي نوزدهمين بيانيه خود را در آستانه روز عاشورا صادر کردند.
‫در اين بيانيه آمده است: ظهر عاشورا وعده همه بستگان آزادگان دربند است که هرجا که خيمه حسيني برپاست الله اکبر گويان و با فرياد ياحسين و يازينب، رهايي عزيزانمان را که بيش از شش ماه است در بند و رنجند، طلب کنيم.


‫‫متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:

‫السلام عليک يا اباعبدالله و علي الارواح التي حلت بفنائک. عليک منا جميعا سلام الله ابدا ما بقيت و بقي الليل و النهار.

‫سلام بر حسين(ع)، سلام بر علي بن الحسين، سلام بر اولاد حسين و سلام بر اصحاب حسين. سلام بر ياران حسين در طول تاريخ. از آن زمان که حجّش را براي احياي دين جدّش نيمه تمام گذاشت و به خواهش مردم کوفه راهي سرزمين کربلا شد تا شب عاشورا که از همراهانش خواست حالا که سفرش را بازگشتي نيست او را ترک کنند و در تاريکي شب، راه خود گيرند و سلام بر ياران او تا امروزکه نامش را ورد زبان خويش ساخته اند و راهش را اختيار کرده اند که راه حق است و صدق و راستي.

‫سلام بر همه ياران فداکار و جان باخته حسين در روز واقعه و سلام بر اسراي کربلا که نيرنگ و دغل يزيديان، آنان را که اهل بيت رسول خدا(ص) بودند، خارجي نماياند اما خطبه هاي غرّاي امام سجاد(ع) و زينب کبري(س) نقشه هاي ديوسيرتان را نقش برآب کرد.سلام بر حسين، سرور آزادگان عالم که فرياد «هيهات من الذلة» او هنوز در سراسر عالم گوش جان صاحبدلان را به لرزه مي اندازد و نداي «ان لم يکن لکم دين فکونوا احراراً» او سرلوحه اعمال حقوق بشردوستان و آزادگان جهان است.سلام بر حسين که در صحراي تفتيده کربلا خونش به دست مدعيان وقيح و رسواي دينداري به ناحق ريخته شد و سر مبارکش به انتظار پاداش، سفاکانه از تن جدا شد.سلام بر حسين که بهترين يارانش در راه او که راه حق بود، فدا شدند و فرزندانش به اسارت درآمدند. سلام بر حسين که ثارالله بود و ابن ثاره و خونش در رود هستي جاري شد و در هميشه تاريخ جوشيد و حق را جلوه گر نمود. و چه حقير و زبون بودند دشمنانش که چشم بر فردا بستند و دوروزه قدرت دنيوي خود را خواستند و بر خواسته باطلشان ابرام ورزيدند و عاقبت شومي را بر خود پسنديدند که اينک پس از قرن ها هنوز ملعونند و نفرين شده.

‫و سلام بر زينب، بهترين خون خواه حسين. سلام بر زينب، بهترين افشاگر دسيسه هاي شيطاني يزيد. سلام بر زينب، شکوهمندترين پيام آور عاشورا.

‫و سلام بر زين العابدين و سيدالساجدين، زيباترين روح پرستنده. خداي را شاکريم که بهترين اسوه هاي عالم را به ما ارزاني داشته است تا لحظه اي خود را در اوج غربت و تنهايي، بدون پيشوا ندانيم.

‫اقتدارگرايان بدانند، پيشواي ما حسين(ع) است که جان عزيزش را بر سر عقيده اش فدا کرد و ما جملگي درس آزادگي از مکتب او آموخته ايم. پيشواي ما زينب(س) است که همراهي با حسين اش را بر زندگي آرام در مدينه، رجحان داد و داغ از دست دادن بهترين هاي زندگيش همراه با درد اسارت فرزندان و اهل حرم برادرش را تا پايان عمر در دل داشت. پيشواي ما زينب است که پاسخ دندان شکنش به پرسش متکيرانه و تحقيرآميز آن مست باده قدرت در بارگاه طاغوتي اش، او را براي هميشه در هم شکست: «و ما رأيت الا جميلاً» و پيشواي ما زين العابدين(ع) است که اراده ازلي پروردگارش حيات او را رقم زد تا به بازماندگان قافله کربلا بياموزد که خدايي فقط و فقط از آن خداست و بندگي تنها او را سزد.

‫اينک ما خانواده هاي زندانيان سياسي، در آستانه عاشوراي حسيني کتاب هاي مقتل را مي گشاييم و مي خوانيم و مي خوانيم تا ظلم و ظالم را بازشناسيم و با نثار لعن و نفرين برآنان، حق مظلوم را ادا کنيم و حال که ما خود و عزيزانمان، مصداق بارز مظلوم زمان آن هم در کشوري مدعي حکومت اسلامي و مدعي سيره نبوي، عدل علوي و عشق حسيني است، ظهر عاشورا را انتظار مي کشيم تا با شنيدن صداي مؤذن، سرها را بالا برده دست هايمان را رو به آسمان بگيريم و با خلوص براي رهايي عزيزانمان از چنگال بي عدالتي دعا کنيم.

‫ظهر عاشورا وعده ما و خواهران و برادران و مادران و پدران و فرزندان و همه بستگان آزادگان دربند است که زير آسمان خدا، زيرچرخ کبود ايران لاله گونمان که معطر به عطر شهيدان است، هرجا که خيمه حسيني برپاست با عرض ادب و ارادت به پيشگاه حسين و اولاد و اصحابش، الله اکبر گويان و با فرياد ياحسين و يازينب، رهايي عزيزانمان را که بيش از شش ماه است در بند و رنجند، طلب کنيم و بدعاقبتي را براي همه آناني بخواهيم که کام ما و فرزندانمان را، خانواده هايمان را و اين ملت رشيد و آگاه را با بدعهدي و بدکاري تلخ کردند و مي دانيم که بهترين عقوبت دهنده خداي قادر قهار منتقم است.

‫و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون

‫۵/۱۰/۱۳۸۸ برابر با تاسوعاي حسيني ۱۴۳۱

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .