هاشمي شاهرودي تصميم گرفته عمر سعد باشد، نه حرين يزيد رياحي

بيانيه چهارم ستاد 88: رئيس‌جمهوري قانوني ايران، ميرحسين موسوي است

 

ستاد 88 که از ستادهاي تبليغاتي حامي خاتمي و موسوي بوده است، با صدور چهارمين بيانيه خود، اعلام کرد که ميرحسين را رئيس‌جمهوري قانوني ايران مي‌داند و به شدت از اعتراف‌گيري‌هاي مخملي انتقاد کرد.

"انه لا ياس من روح الله الا قوم الکافرين"

ملت آزاده ايران، مردم شريفي که انتخابات رياست جمهوري دهم را به اميد تغيير سازنده و نجات کشور رقم زديد و فعالان سياسي-اجتماعي و فرهنگي که از بذل هيچ کوششي براي اصلاح روند نابجاي اداره کشور دريغ نکرديد

همانگونه که پيش بيني مي شد سناريوي اصحاب اقتدار در ادامه سناريوي کودتاي مخملين، اين بار فرزندان شما و انقلاب سرافراز 57 را به شهادت آورد تا از قول آنان به مردم ايران بقبولاند که حوادث پيش و پس از انتخابات 22 خرداد 88، برنامه ريزي براي کودتاي مخملين و براندازي نظام جمهوري اسلامي بود. غافل از اينکه اين سناريو به قدري فريب کارانه و البته گستاخانه است که هر ذهن آگاه و مخاطب بيداري را با سئوال هاي محتملي رو به رو مي سازد که:

- چرا تمام آنچه به عنوان اتهامات دادستان مطرح مي شود، کپي برابر اصل اتهاماتي است که پيش از اين روزنامه کيهان بارها و بارها مطرح کرده بود؟

- چرا آنچه که به عنوان اعترافات دستگيرشدگان پيش از اين انتشار يافته بود در روزنامه "جوان" منتشر شده بود و مگر گردانندگان اين روزنامه چه سر و سري با بازجويان و اعتراف گيرندگان داشتند که از درون اتاق بازجويي به اصطلاح اعترافات بازجويان را منتشر مي کردند؟

- چرا در جريان محاکمه دادگاه اين تنها خبرگزاري فارس، وابسته به سپاه پاسداران، است که به انتشار خبر مي پردازد؟

- چرا در مصاحبه مطبوعاتي بازداشت شدگان تنها از رسانه هاي وابسته به جناح راست - فارس، ايرنا، مهر، ايسنا- دعوت مي شود و واحد مرکزي خبر که وابستگي آن به جناح اقتدارگرا از روز روشن تر است اجازه حضور مي يابند؟

اين سئوالات و هزاران سئوال پرسش بي پاسخ ديگر به خوبي بيانگر آن است که آنچه تحت عنوان اعترافات دستگيرشدگان به اشکال مختلف از قبيل - پخش اعتراف، دادگاه و مصاحبه مطبوعاتي - مطرح مي شود برنامه ريزي جرياني است که با کودتاي مخلملين قصد براندازي نظام جمهوري اسلامي را دارد و در اين بين بي شرمانه از بهترين فرزندان نظام و انقلاب قرباني مي گيرد. در اين سناريو هم متاسفانه قوه قضائيه که بايد ملجا مردم و پناهگاه آسيب ديدگان در مقابل زورگويان و مستکبران باشد، خود مجري برنامه اي است که طراحان آن ديگران هستند و از قوه قضائيه کشور خرج مي کنند. ما دستگاه قضايي را صرفا مجري کوچک پروزه اي مي دانيم که در حال اجراست و معتقديم مديريت و طراحي اين سناريوي بي فرجام از جايي فراتر سازماندهي شده و هدف آن پالايش نظام از نيروهاي ريشه دار و هويت بخش آن است.

ستاد ملي جوانان حامي خاتمي و موسوي (ستاد 88) به قوه قضائيه و رئيس آن که تصميم گرفته است به جاي آنکه حر باشد و به حسين بپيوندد، در آرزوي چرب و شيرين دنيا، زندگي عمرسعد را انتخاب کند، انذار مي دهد که هنوز براي باطل کردن سناريوي اصحاب اقتدار دير نشده است و او مي تواند در آخرين روزهاي رياستش، آزادمردانه راهي را انتخاب کند که راه جهنم را به بهشت تبديل نمايد. ستاد 88 همچنين به اقتدارگراياني که اينگونه بر انقلاب 57 تاخته اند هشدار مي دهد هرچند تلاش دارند با زنداني کردن و اعتراف گيري از فرزندان انقلاب، تمام آرمانهاي بهمن 57 و نظام برآمده از آن را به تاراج برند و بر ايران عزيز آن کنند که مغولان با وطنمان کردند، اما بدانند ما، همانگونه که مهندس بارزگان در زندان شاه گفته بود، از آخرين گروه هايي هستيم که با لباس قانون به سراغ شما آمده ايم. آنانکه پس از ما به هماوردي شماها خواهند آمد ديگر از فلان بند قانون اساسي و بهمان بخشنامه حقوق شهروندي با شماها سخن نخواهند گفت و سرنوشتي برايتان رقم مي زنند صدها مرتبه دردناک تر از دژخيمان رژيم پهلوي و بازجويان سرسپرده درباري.

سخن آخر ما هم با کساني است که هر روز و هر مرتبه، از راي 40 ميليوني مردم به نظام جمهوري اسلامي مي گويند و مدعي هم مي شوند که حاضرند دست تک تک آفرينندگان اين حماسه را ببوسند. به شماها يادآور مي شويم که ما هم جزو همان تک تک راي دهندگان 40 ميليوني هستيم، بازداشت شدگان ما هم جزو همان 40 ميليون هستند و تمام آنچه که ما پيش از اين انتخابات براي حضور مردم کرديم در راستاي باشکوه تر برگزار شدن انتخاباتي بود که شماها اکنون با دزدين راي ما، پز آن را مي دهيد و امروز در ادعانامه دادستانتان مدعي مي شويد که ستاد 88 و ديگر گروه هاي خودجوش حامي "رئيس جمهوري ميرحسين موسوي" غيرقانوني بوده است. اگر صداقت داشتيد، همان زمان که ما تمام تلاش خود را براي حضور مردم مي کرديم به سراغمان مي آمديد و غيرقانوني مان مي ناميديد، نه اينکه پس از انتخابات و آن شعبده بازي مکارانه، براي توجيه کودتاي مخملي تان، ما را متهم کنيد به آنچه که سرتاسر به آن افتخار مي کنيم و ذره اي در عزمي که کرده ايم براي آزادسازي ايران از دست شما، ارباب زر و زور و تزوير، ترديد نداشته و نداريم.

ما، ميرحسين موسوي را رئيس جمهوري قانوني ايران مي دانيم. در عهدي که با وي بسته ايم کوچک ترين ترديدي نداريم و حال که امروز، رئيس جمهوري ما تا اين حد ثابت قدم و استوار در ستاندن راي ما از هيچ تلاش و کوششي دريغ ندارد دوباره با او پيمان مي بنديم که تا آخرين قدم حامي او باشيم.

براي ما، اعترافات و پخش مصاحبه هاي ساختگي از فرزندان انقلاب و اصلاح طلبان راستين هيچگونه ارزشي ندارد. ما اين آزادمردان را در طول سالها شناخته ايم و اعتراف گيران از هر دسته و قماشي، نمي توانند ترديد بر اعتقاد ما به راه دوستانمان را پس از چند ماهي فشار و ارعاب ايجاد کنند. ما به سنت خداوند اعتقاد داريم که در نهايت پرهيزگاران پيروز خواهند شد و هيچ قومي جز کافران از خداوند بزرگ نااميد نمي شوند. در آخر هم کلام رسول خدا به يار وفادارش عمار را يادآور مي شويم که در زير شکنجه مشرکان مکه ناچار به گفتن آن چيزي شد که مشرکان مي خواستند. محمد (ص) که مي دانست قلب عمار مالامال از عشق و ايمان به خداست خطاب به او فرمود: "اگر باز هم جانت در خطر افتاد اين کلمات را بگو و خودت را نجات بده. تو سرتاپا ايمان هستي"

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .