اعتصاب پزشکان و پرستاران بيمارستان 1000 تختخوابي تهران


بنابه گزارشات رسيده از بيمارستان 1000 تختخوابي (خميني) ،از صبح امروز پزشکان جراحي و جراحي اعصاب و پرستاران بيمارستان در اعتراض به شليک گلوله هاي ساچمه اي به دانشجويان و سرکوب مرد م دست به اعتصاب زدند. از صبح امروزسه شنبه 26 خرداد ماه تعداد زيادي از متخصصين و اساتيد بخشهاي مختلف جراحي و جراحي اعصاب و همچنين دانشجويان و پرستاران بيمارستان 1000 تختخوابي (خميني) در اعتراض به يورش وحشيانه نيروهاي امنيتي و انصار حزب الله به مردم و دانشجويان و شليك گلوله هاي ساچمه اي كه بيشتر ناحيه سر و نخاع مردم و دانشجويان را هدف قرار داده اند اعتصاب كرده اند. آنها از صبح امروز از محل کار خود خارج شدند و در حياط اين بيمارستان دست به تحصن و اعتصاب زدند. مجروحين يورش يکشنبه شب دانشجويان کوي دانشگاه تهران که در حدود 35 نفر از آنها را به اين بيمارستان منتقل کرده بودند . در اين يورش نيروهاي انصار حزب الله و گارد ويژه به خوابگاه دانشجويان کوي دانشگاه تهران با شليک گلولۀ ساچمه اي و پرتاب دانشجويان از طبقه 2 ساختمان و همچنين با قمه ،زنجير و ساير سلاح سرد و گرم حمله کردند. در اين حمله تعدادزيادي از دانشجويان به سختي مجروح شدند. در حال حاضر يکي از دانشجويان پسر کوي دانشگاه تهران بدليل اصابت ساچمه به ريه هايش در بخش جراحي با مرگ و زندگي دست و پنجه نرم مي کند. دانشجوي پسر ديگري که توسط نيروهاي انصار حزب الله از طبقه دوم خوابگاه پرت شده در اورژانس اين بيمارستان بستري است و در معرض خطر دستگيري است. مامورين وزارت اطلاعات در بيمارستان 1000 تختخوابي مستقر شدند و زخمي هاي کوي و درگيريهاي جاري را شناسائي مي کنند آنها از پرسنل کادر درماني خواسته اند که اسامي و ساير مشخصات دانشجويان و جوانان زخمي را بايد در اختيار مامورين وزارت اطلاعات قرار دهند که با اعتراض شديد پرسنل بيمارستان مواجه شدند. 3 نفر از پرسنل بيمارستان که از افراد وزارت اطلاعات مي باشند با نيروهاي وزارت اطلاعات در مورد هويت دانشجويان زنداني همکاري مي کنند. در حال حاضر از 35 دانشجوي زخمي 2 دانشجوي زخمي بدليل وخيم بودن وضعيت جسمي آنها همچنان در بيمارستان بستري هستند. وساير دانشجويان مجروح که جراحات بعضي از آنها شديد مي باشد و مي بايست بستري شوند بدليل ترس از دستگيري پس از معالجات اوليه ناچار به ترک بيمارستان شدند. فعالين حقوق بشر و دمکراسي در ايران ، از همبستگي و اقدامات انساندوستانه پزشکان و پرستاران حمايت مي کند و اعمال فشار مامورين وزارت اطلاعات عليه کادر درماني بيمارستان براي دستگيري دانشجويان مجروح را محکوم مي کند. و از سازمانهاي حقوق بشري براي پايان دادن به اينگونه اعمال ضد بشري خواستار اقدامات عاجل است. فعالين حقوق بشر ودمکراسي در ايران 26 خرداد 1388 برابر با 16 ژون 2009 گزارش فوق به سازمانهاي زير ارسال گرديد: کميسارياي عالي حقوق بشر کمسيون حقوق بشر اتحاديه اروپا سازمان عفو بين الملل سازمان ديدبان حقوق بشر

 http://hrdai.blogspot.com  pejvak_zendanyan10@yahoo.com  pejvakzendanyan@gmail.com  Tel.: 0031620720193


ارعاب و دستگيري شبانه خانواده قربانيان

‫چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۸ ‫

حکومت ضد بشري با حمله شبانه به خانه قربانيان داغدار حوادث خونين اقدام به تهديد خانواده هاي آنان و بازداشت و دستگيري هاي گسترده مي نمايد و از گاز اشک آور و شليک مستقيم گلوله نيز استفاده مي کند.

بنا بر اين گزارش درگيريهايي که در ميدانهاي مختلف تهران روي داده است بسيار خونين و آمار تلفات بسيار بيشتر از آن چيزي است که رسانه ها بازتاب داده اند .تنها در يک مورد به گواهي شاهدان عيني از منطقه شهران خبر رسيده است که جوان 18 ساله اي به نام "مهدي کرمي" روز دوشنبه همزمان با تظاهرات گسترده در سراسر ميدانهاي شهر تهران همراه با چند جوان ديگر از ناحيه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است روز سه شنبه خانواده قربانيان براي دريافت خبر از وضعيت عزيران خود به کلانتريها مراجعه نموده اند و پس از ساعتها سرگرداني از مرگ فرزندان خود خبر يافته اند . مقامات گفته اند که اجساد را تحويل نخواهند داد و خانواده قربانيان ملزم به پرداخت "پول تير"نيز هستند.بنا بر همين گزارش ساعاتي پس از نيمه شب سه شنبه و بامداد چهارشنبه خانواده مقتول که سرگرم سوگواري در خانه خود واقع در شمال غرب تهران بوده اند از سوي گارد ويژه موتور سوار مورد تهديد قرا گرفته و پس از شليک چندين گلوله و پرتاب گاز اشک آور تعدادي از ساکنين خانه و همسايگان حاضر در صحنه را با خود به مکان نامعلومي منتقل نموده اند .پس از وقوع اين حادثه مردم به جان آمده به پشت بامها رفته و اقدام به سر دادن شعارهايي از قبيل "مرگ بر ديکتاتور" و مرگ بر خامنه اي" نموده اند. اضافه مي شود اوضاع در همه خيابانهاي پايتخت به شدت امنيتي است و رفت و آمدها مورد کنترل واقع مي شود.

بدين وسيله به آگاهي همه وجدانهاي بيدار جهان و همه مدافعان حقوق بشر مي رسانم که جنايت عليه بشريت در خيابانها و خانه هاي ايران در جريان است......
پريش پاهکين

آژانس خبري کوروش


 

گزارش ويژه خبرنامه گويا: توطئه برنامه ريزي شده براي اتش زدن و تخريب اموال عمومي و ايجاد بهانه براي سرکوب
 

بر اساس يک گزارش موثق از ايران، جرياناتي که در روزهاي اخير به سرکوب اعتراضات مردم مشغولند با فرستادن اراذل و اوباش وابسته به خود عامدانه به آتش زدن و تخريب اماکن و اموال عمومي اقدام مي کنند تا زمينه سرکوب نيروهاي امنيتي را فراهم کرده و ضمنا امکان توجيه آن را براي افکار عمومي مهيا کنند.

شاهدان عيني گزارش مي دهند که اين افراد که بعضا دستبند و دستمال سبز هم به خود آويزان مي کنند يکديگر را مي شناسند و با هم ارتباط مستمر دارند و بعضا حتي بسيجي ها و لباس شخصي ها را هم مي شناسند.

اين افراد اجازه پيدا مي کنند به آساني و جلوي چشم ماموران هر چه مي بينند را آتش بزنند و تخريب کنند تا نهايتا تلويزيون دولتي ايران تصاوير اين حوادث را نشان داده و به حساب معترضان يا طرفداران نامزدهاي معترض بگذارند.

ابن روش از دوران ماجراي کوي دانشگاه و حوادث پس از آن از سوي نيروهاي امنيتي به کار مي رود و مشخصا مسئولين انتظامي ايران در همايش کوثر، که همان سال ها برگزار شد روش هاي نفوذ در اغتشاشات و هدايت آنها را توضيح دادند. البته تفاوت شرايط فعلي اين است که در آنزمان ظاهرا هدف، خاموش کردن اعتراضات بود ولي اينک، ايجاد بهانه براي سرکوب و منفي جلوه دادن اعتراضات در چشم مردم عادي است.

البته طبيعي است که با بروز خشونت از سوي مامورين انتظامي مردم هم خشمگينند و آمادگي براي انجام حرکت هاي تخريبي بيشتر است اما شکي نيست که حداقل اقدام اوليه به اين منظور از سوي عوامل نفوذي نيروهاي امنيتي صورت مي گيرد.

شاهدان عيني از تظاهرات آرام روز سه شنبه در حدفاصل ميدان ونک تا تجريش خبر داده اند که در پايان تظاهرات تنها اين گونه افراد باقي مانده بودند.

مشاهدات مردم حاکي از آن است که اين افراد از شعارهاي معترضان بي اطلاع بودند. اراذل و اوباش حاضر در جمع معترضان روز سه شنبه به راحتي به يک اتوبوس که از محل عبور مي کرد حمله کردند و شيشه هايش را شکستند. بهانه آنها اين بود که در اين اتوبوس بسيجي ها حضور دارند.

ناظران معتقدند پيگيري استراتژي تظاهرات خاموش از سوي هواداران موسوي و کروبي براي حکومت بسيار گران تمام شده و با اتخاذ چنين روش هايي قصد تخريب و انحراف آن را دارند. به گفته آنها حکومت قصد دارد با اجير کردن اراذل و اوباش از زير فشار ناشي از کشته و زخمي شدن مردم شانه خالي کنند.

در همين رابطه شبکه خبر مرتبا صحنه هايي از خسارات ايجاد شده را به نمايش مي گذارد و حتي به پخش برنامه اي مشابه برنامه "نوبت شما"ي شبکه تلويزيوني فارسي بي بي سي اقدام کرده که البته در آن تنها بر ضد موسوي و طرفداران او سخن گفته مي شود.

گويا


 

کشته شدن دو نفر و بازداشت صدها نفر در جريان تظاهرات مردم اروميه

خبرنامه اميرکبير: در پي اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري، مردم اروميه از روز شنبه دست به اعتراض زده اند.

بنا به اخبار رسيده در تجمع روز دوشنبه که در خيابان امام اروميه برگزار شد بيش از ٣۰۰۰ تن از مردم با سر دادن شعارهايي ضمن طرح مطالبات ملي خود به نتايج انتخابات رياست جمهوري ايران اعتراض کردند.

به گفته شاهدان عيني نيروهاي انتظامي با حمله به مردم دو نفر کشته و عده زيادي مجروح شدند. همين منابع خبر از بازداشت عده زيادي از مردم مي دهند.

گفتني است که خطوط تلفن همراه و اس ام اس و اينترنت در روزهاي گذشته در اروميه قطع شده شده است


 

براي چندمين شب متوالي مردم معترض به تقلب در انتخابات در ساعت 10 شب غريو الله اکبر سردادند

به گزارش خبرنگاران قلم نيوز در سطح شهر تهران، ساعت 10 شب از هر محله اي در تهران صداي الله اکبر گفتن مردمي که به نحوه برگزاري انتخابات و تقلب آشکار در رايشان اعتراض دارند، به گوش مي رسد.

مردم در يک همنوايي و حرکتي خودجوش در اعتراض به ناديده گرفته شدن راي وحقوق مدني اشان، راس ساعت 10 هر شب با حضور در پشت بام ها و در محله هاي خود غريو "الله اکبر" سر مي دهند و ياري حق تعالي را براي رسيدن به حقشان مي طلبند.

روز گذشته نيز جمعيت ميليوني مردم تهران مسير انقلاب تا آزادي را راهپيمايي کردند که با همراهي ميرحسين موسوي، مهدي کروبي و سيدمحمد خاتمي برگزار شد.


راهپيمايي ده‌ها هزار نفري در خيابان وليعصر تهران

عبدالفتاح سلطاني و محمد توسلي هم بازداشت شدند
دفن مخفيانه کشته شدگان کوي دانشگاه
ده‌ها هزار نفر از مردم تهران در چهارمين روز اعتراض به نتايج انتخابات رياست جمهوري از ميدان ونک به سمت تجريش حرکت کردند. جو منطقه متشنج گزارش شده است. اکثر تظاهر کنندگان، سبزپوش بوده و در حالي که دستان خود را بالا گرفته بودند به صورت مسالمت آميز راهپيمايي کردند. هزاران نفر از طرفداران محمود احمدي نژاد نيز در ميدان وليعصر تجمعي برگزار کردند. صداوسيماي دولتي ايران نيز به دعوت مکرر از مخاطبان براي حضور در راهپيمايي هواداران محمود احمدي‌نژاد پرداخت.از جمله شعارهاي هواداران محمود احمدي‌نژاد در اين راهپيمايي "عناصر مسلح اعدام بايد گردند" و "واي اگر خامنه‌اي حکم جهادم دهد، ارتش دنيا نتواند که جوابم دهد" گزارش شده‌است. طبق آخرين خبرها، حکومت ايران جنازه کشته شدگان کوي دانشگاه را مخفيانه دفن کرده است. پيگيري خانواده ها از پزشکي قانوني، نيروي انتظامي و ديگر نهادهاي مربوطه به جايي نرسيده است. در حمله شبانه نيروهاي انصار حزب الله و گارد به کوي دانشگاه تهران پنج تن از دانشجويان کشته شدند. فرهاد رهبر، رئيس دانشگاه تهران مدعي شده که دانشجويي کشته نشده است. از سوي ديگر خبر مي رسد مهندس محمد توسلي، رئيس دفتر سياسي نهضت آزادي ايران و عبدالفتاح سلطاني وکيل دادگستري و عضو کانون مدافعان توسط دادگاه انقلاب بازداشت شدند. همچنين رويتر به نقل از منابع نزديک به اصلاح طلبان خبر داده که حجاريان هم روز دوشنبه دستگير شده است. اعضاي نهضت آزادي، جمعي از نيروهاي ملي مذهبي، پزشکان خوشنام و فعالين سرشناس حقوق بشر در تبريز در جريان راهپيمايي اعتراضي در ميدان آبرسان تبريز، دستگير و به مکان نامعلومي منتقل شدند.

گويا


خبرنگاران خارجي ديگر اجازه پوشش خبري راه‌پيمايي‌ها را ندارند

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي روز سه شنبه اعلام کرد که خبرنگاران خارجي اجازه ندارند راهپيمايي‌هاي غيرقانوني را پوشش خبري دهند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، در بيانيه وزارت ارشاد اسلامي آمده است که خبرنگاران خارجي اجازه شرکت در راهپيمايي‌هاي غيرقانوني و پوشش آنها را ندارند.

به گفته اين وزارتخانه، راهپيمايي‌هايي که مجوز وزارت کشور را ندارند غيرقانوني محسوب مي‌شوند.

اين بيانيه در حالي صادر مي شود که روز دوشنبه دست‌کم صدها هزار نفر در حمايت از ميرحسين موسوي و در اعتراض به نتايج انتخابات رياست جمهوري در تهران دست به تظاهرات زدند.

وزارت کشور ايران مجوزي براي اين راه‌پيمايي صادر نکرده بود. ميرحسين موسوي، مهدي کروبي و محمد خاتمي از جمله شخصيت هاي سياسي اصلاح طلب بودند که در اين راه‌پيمايي شرکت کردند.

بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني بين‌المللي تصاوير اين جمعيت انبوه از نقاط مختلف خيابان آزادي را مخابره کردند. شبکه خبري سي ان ان نيز چندين بار تصاوير آقاي موسوي را در حال سخنراني در ميان انبوه جمعيت معترض مخابره کرد.

يک نوار ويديويي‌ که شبکه تلويزيوني کانال چهار بريتانيا منتشر کرده است نشان مي‌دهد که يک عضو پايگاه بسيج در تقاطع خيابان آزادي و خيابان جناح از پشت‌بام به سوي مردم تيراندازي مي‌کند.

دست کم هفت نفر بر اثر تيراندازي در اين تظاهرات کشته شدند. بسياري از روزنامه هاي جهان عکس هايي از اين راه‌پيمايي را در صفحه اول خود منتشر کرده اند.

اعتراض ها پس از آن اوج گرفت که وزارت کشور جمهوري اسلامي ايران روز شنبه اعلام کرد، محمود احمدي نژاد با کسب ۲۴ ميليون و ۵۰۰ هزار راي از مجموع ۳۹ ميليون برنده رقابت انتخابات رياست جمهوري شده است.

اعلام اين نتايج با واکنش شديد ميرحسين موسوي، نخست وزير سابق، و مهدي کروبي، رئيس سابق مجلس، روبه‌رو شده است و آن را «شعبده بازي دست اندرکاران انتخابات و صدا و سيما» و «مضحک» دانسته اند.

راديو فردا


محمد توسلي و عبدالفتاح سلطاني بازداشت شدند

طبق آخرين اخبار رسيده، مهندس محمد توسلي، رئيس دفتر سياسي نهضت آزادي ايران و عبدالفتاح سلطاني وکيل دادگستري و عضو کانون مدافعان توسط دادگاه انقلاب بازداشت شدند.
مهندس محمد توسلي عضو شوراي مرکزي نهضت آزادي ايران، که سابقه بازداشت هاي طولاني مدت قبل و بعد از انقلاب را دارد، از محل کار خود توسط مامورين امنيتي به مکان نامعلومي منتقل شد.
همچنين خبر مي رسد مامورين به منزل وي مراجعه کرده و به تفتيش آن پرداختند.
گفته مي شود درپي بازداشت مهندس توسلي، مامورين با مراجعه به منزل دکتر ابراهيم يزدي دبير اول نهضت آزادي ايران جهت بازداشت وي مراجعه کرده اند که وي در منزل نبود.
عبدالفتاح سلطاني نيز از وکلاي عضو کانون مدافعان حقوق بشر است که چند سال پيش مدتي را در زندان گذراند.

گويا


حسينيان و شريعتمداري در جلسات مخفي و کودتائي کيهان، هشدار موسوي احتمالا با آگاهي از اين جلسات است
 

تمام تلاش احمدي نژاد و حزب پادگاني زمينه سازي شرايطي است که بتوانند خون مخالفان را در خيابان ها ريخته و صحنه انتخابات را تغيير دهند. آنها مي خواهند با بهره گيري از تجربه تخريب و تظاهرات سازمان يافته روزهاي ۲۳ و ۲۴ تيرماه ماه ۱۳۸۷ صحنه را بدست بگيرند و اعلام کنند آشوب را سرکوب کرده اند.

يکي از مهم ترين مبتکران و سازماندهان اين طرح "روح الله حسينيان" است که رياست مرکز اسناد انقلاب اسلامي را دراختيار دارد و اکنون نماينده مجلس است. کسي که در ترور حجاريان و قتل هاي زنجيره اي دست داشت و اسناد و پرونده هائي که احمدي نژاد زير بغلش مي زند و در مناظره ها شرکت مي کند، همگي اسنادي است که وي در اختيار احمدي نژاد مي گذارد. جلسات مهم و محرمانه اي در بخش زيرزميني روزنامه کيهان براي سازماندهي اين هدف تشکيل مي شود که در تمام آن ها حسين شريعتمداري و حسن شايانفر و شماري از دستياران سعيد امامي حضور دارند.
از همين جلسات نقل مي شود که حسن شريعتمداري و روح الله حسينيان گفته اند: «ما تجربه داريم. مي دانيم که مردم ايران ترسو هستند. با يک يورش همه بر مي گردند به خانه هايشان. مردم ما حتي با يک شايعه هم ممکن است قيد انتخابات را بزنند. حداکثر از انتخابات قهر مي کنند که اين به نفع ماست، چون راي آن ها موسوي است نه احمدي نژاد.»
روح الله حسينيان نيز گفته است: «من تجربه روزهاي بعد از حمله به کوي را دارم. همان موقع هم خدمت آقا (رهبر) رفتم و گفتم اجازه بدهيد ۲۰۰- ۳۰۰ نفر را بيآوريم در خيابان و ماجرا را تمام کنيم و بعدش هم خاتمي را بگذاريم کنار. آقا زياد موافق نبود، اما ما خودمان تصميم قطعي را گرفتيم و وارد عمل شديم که ايشان هم از نتيجه بعدا راضي بود. الان هم بايد همين کار را بکنيم. از در و شيشه شکستن نبايد ترسيد. ۲۳ و ۲۴ تير هم ديديد که ابتکار را گرفتيم دستمان. برادرهاي مسجد سجاد هم تجربه ۲۳ تير را دارند و آماده اند.»
به احتمال زياد با آگاهي از همين جلسات و گفتگوهاي شبانه روزي در زيرزمين کيهان است که روز گذشته ميرحسين موسوي با صدور اطلاعيه اي نسبت به وقوع اين حوادث هشدار داد. وي در نامه خود خطاب به مردم و طرفداران خود نوشت:
«... بهانه از بهانه جويان بايد گرفته شود تا چهره‌ي آشوبگراني که به تعبير رهبر معظم انقلاب يا خائنند يا غافل, در فضاي غبارآلود مبهم نمانده و در پيشگاه ملت آشکار شود...»


هادي کحال زاده، عضو شوراي مرکزي سازمان دانش آموختگان ايران بازداشت شد، ادوارنيوز
 

ادوارنيوز: هادي کحال زاده عضو شوراي مرکزي سازمان دانش آموختگان ايران بازداشت شد.

هادي کحال زاده که همچنين عضو شوراي مرکزي خانه احزاب ايران نيز بوده است، نيمه شب گذشته و در منزل اش بازداشت شده است.

گفتني است، احمد زيدآبادي دبيرکل سازمان ادوار تحکيم وحدت همچنان در بازداشت به سر مي برد.


حمله ي وحشيانه ي نيروهاي لباس شخصي و انصار به دانشجويان متحصن دانشگاه مازندران

بامداد خبر- پس از آنکه ظهر امروز دانشجويان دانشگاه مازندران در اعتراض به بازداشت عليرضا کياني و انتخابات مخدوش دست به تحصن هزار نفري خود زده بودند، نيروهاي لباس شخصي و مسلح به طور وحشيانه به دانشجويان حمله ور شدند.اين تحصن که در دومين روزش از ظهر امروز آغاز شده با تعطيلي امتحانات دانشگاه و راهپيمايي دانشجويان در صحن اين دانشگاه ادامه يافت. اين دانشجويان با پايين آوردن و پاره کردن تمامي بيلبوردهاي احمدي نژاد در دانشگاه به شعار عليه رياست جمهوري غيرقانوني محمود احمدي نژاد پرداختند. دانشجويان با دادن شعارهاي عليرضا کياني آزاد بايد گردد، مرگ بر ديکتاتور چه شاه باشه چه دکتر، وفات جمهوريت تسليت تسليت، برادر ارشي چرا برادر کشي، مي چنگيم مي ميريم راي ها رو پس مي گيريم در مقابل سر در دانشگاه بر روي زمين نشستند


گزارش دريافتي از شيراز

گزارش دريافتي از شيراز:ساعت 1830 روز سه شنبه درگيري شديدي بين مردم خشمگين و ماموران حكومتي اعم از لباس شخصي و گارد ويژه و پليس وانتظامي در جريان است . در خيابانهاي چمران - منطقه ارم - فلكه نمازي- عفيف آباد-خيابان ارم اين زدو خورد ادامه دارد . مامورين ويژه و لباس شخصي ها با كارد و چاقو به پير و جوان ومرد وزن حمله مي كنند و تعدادزيادي زخمي برجاي گذاشته اند , تعدادي نيز در اثر ضربه چاقو شهيد شده اند . تعدادمجروحين بسيا ر بالاست ولي مردم بدليل ارعاب و وحشت از بردن آنها به بيمارستان كه امكان دستگيري وجود دارد ابا ميكنند. رئيس دانشگاه شيراز دكتر صادقي استعفاء داده است .جمعي از وكلا در صدد صدور بيانيه اي هستند كه اين حمله وحشيانه را محكوم نمايند

آژانس خبري کوروش


در جريان اعتراض مردم اصفهان به نتايج انتخابات، شب گذشته دو تن از جوانان اصفهاني به دست عوامل رژيم کشته شدند


اين دو جوان اصفهاني که دوشنبه شب 25 خرداد در اعتراض به نتايج فرمايشي انتخابات به خيابان چهارباغ بالاي اصفهان آمده بودند پس از آن که با تعقيب ماموران مواجه شدند به يک ساختمان چند طبقه در يکي از کوچه هاي فرعي پناه بردند اما ماموران با هجوم به ساختمان و تعقيب جوانان، دو تن از آنان را از طبقات فوقاني به داخل خيابان پرتاب کردند و باعث مرگ آنان شدند. يکي از اين جوانان حسين اختر زند 32 ساله نام داشت

آژانس خبري کوروش

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .