نگذاریم قلب آرش صادقی از تپش باز ایستد! کارزار ده روزه در حمایت از زندانی سیاسی آرش صادقی


آرش صادقی زندانی سیاسی و فعال حقوق دانشجوئی درشرایط بسیار وخیم جسمی بسر میبرد. آرش پس از سه بار دستگیری در سالهای ۸۸ و ۹۳ در دادگاه انقلاب به ۱۹ سال حبس محکوم شد.

در ماه خرداد ۹۷، آرش بعلت درد شدید در ناحیه بازو و پس از معاینات پزشکی مشخص شد به بیماری تومور استخوانی مبتلاست. آرش روز ۱۱ سپتامبر از زندان به بیمارستان منتقل شد. روز ۱۲ سپتامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت و ۱۵ سپتامبر بر خلاف توصیه پزشکان، به زندان بازگردانده شد.

پس از عمل جراحی نیروهای امنیتی در اقدامی شوکه آور به او دستبند و پابند زدند و سپس ناحیه اطراف تخت او را مسدود کردند که منجر به عدم دسترسی پرسنل بیمارستان به او برای معاینات پس از عمل شد . این نحوه برخورد با آرش با اعتراض کارکنان بیمارستان روبرو شد. آرش دچار عفونت جدی در محل جراحی شده است.

جمهوری اسلامی زندانی سیاسی را در بدترین شرایط زیستی و بهداشتی نگهداری میکند و آنجا که زندانی به دارو و درمان احتیاج دارد وی را از امکان دسترسی به خدمات پزشکی بی بهره میسازد و به این طریق زندانی را به ‘ اعدام خاموش’ محکوم میکند تا سپس ادعا کند که زندانی در اثر مرگ طبیعی جانش را از دست داده است.

امروز نه تنها مردم در اعتراضاتشان شعار “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” را سر میدهند، بلکه زندانی سیاسی نیز امروز خود صدای اعتراض جامعه است.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ادامه کمپین” نگذارید قلبشان از تپش باز ایستد” ، اینبار از سه شنبه ۲۴ مهر ماه۹۷ کارزاری را بمدت ده روز، در دفاع از جان آرش صادقی اعلام میکند. هدف از این کارزار جلب افکار عمومی در سراسر دنیا به وضعیت آرش، حمایت از وی و دیگر زندانیان سیاسی محروم هز درمان و دارو میباشد. آرش صادقی باید هر چه سریعتر تا بهبودی کامل از امکانات پزشکی ویژه، خارج از زندان برخوردار شود و هر چه سریعتر آزاد بشود.

مردم آزادیخواه، شریف و انساندوست جان آرش صادقی در خطر است. با استفاده از تمام امکاناتی که دارید به هر شکل ممکن، صدای آرش صادقی باشید. با ما تماس بگیرید و ما را در پیشبرد هر چه بهتر کارزار نجات جان آرش همراهی کنید.

شما میتوانید با ارسال نامه اعتراضی به سران رژیم، تجمع در مقابل زندان رجایی شهر و دفاتر رسمی رژیم، شرکت در طوفان تویتری، ارسال پیام از حمایتی تصویری، صوتی و یا نوشتاری از آرش صادقی حمایت کنید.

اولین طوفان تویتری در حمایت از آرش صادقی:

چهارشنبه ۲۵ مهر ماه ۹۷، هشتگ و ساعت این طوفان تویتری اعلام خواهد شد

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۲ مهر ۹۷/ ۱۴ اکتبر ۲۰۱۸

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است