یازده کشته در یکی دیگر از سوانح کاروانهای «راهیان نور» ; حمایت رهبری از اعزام کاروان ها


به گزارش تابناک، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به دنبال واژگونی اتوبوس حامل راهیان نور استان کرمان در محور طلائیه در استان خوزستان، تاکنون ۱۱ نفر در این حادثه کشته شده اند.

 ایرج نظری اظهار کرد: ساعت ۱۴ روز سه شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل راهیان نور که از زرند کرمان برای بازدید از مناطق جنگی عازم خوزستان بود در ۱۵ کیلومتری خط مرزی طلائیه استان خوزستان در جاده فرعی دچار واژگونی شد.

 وی افزود: متاسفانه تاکنون ۱۱ نفر از این افراد کشته شده اند. ۱۹ نفر نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان های اهواز بستری شدند و هشت نفر در همان بیمارستان سوسنگرد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

 اتوبوس حامل راهیان نور که از زرند کرمان برای دیدار از مناطق جنگی سابق عازم خوزستان بود در ۱۵ کیلومتری خط مرزی طلائیه و در جاده فرعی دچار واژگونی شد.

 وی افزود: ۵ نفرازکشته شدگان قبل از رسیدن اورژانس به محل فوت کرده بودند و بقیه در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده اند.

بر اساس این گزارش علت این حادثه هنوز مشخص نشده و از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

حمایت آقای خامنه ای از اعزام کاروان ها

هنوز یک روز از واقعه دردناک مرگ دانش آموزان کشور در کاروان راهیان نور نگذشته، آقای خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی طی سخنانی در جمع این کاروان ها، از اعزام جوانان کشور به مناطق جنگی حمایت کرد و گفت: “نگذارید یاد دوران دفاع مقدس از یادها برود، بعضی میخواهند دوران دفاع مقدس و جهت گیری های امام را تخطئه کنند.”

 آقای خامنه ای اظهار داشت: “دشمن میخواهد فداکاریهای دفاع مقدس و شخصیتهایی که فداکاری کردند را از یاد ببریم و نگذارید یاد دوران دفاع مقدس از یادها برود؛ این حرکت راهیان نور را مغتنم بشمارید.”

نظری عنوان کرد: همه آسیب دیدگان به وسیله هواپیما به استان کرمان اعزام شده اند تا در حضور خانواده هایشان سایر مراحل درمانی خود را طی کنند.

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است