یادبود جان باختگان آبان ماه را گرامی میداریم – کورش زعیم، هموند جبهه ملی ایران (سامان ششم)


جبهه ملی ایران بعنوان یکی از کهن ترین سازمانهای سیاسی پشتیبان حقوق شهروندی مردم ایران که همواره در تاریخ علیه خودکامگی و فساد و خشونت ساختاری مبارزه کرده، رویارویی جنایت‌بار حاکمان جمهوری اسلامی علیه مردم بی دفاع معترض به شرایط اسفبار کشور و کشتار آنان را تقبیع کرده به حاکمان شدیدا هشدار می‌دهد که با بی خردی سرنوشت خود و شرایط را به راه بی بازگشت هدایت نکنند. آبان ماه سال ۹۸ نقطه اوج نامحرم دانستن و ترس از ملت ستمدیده ایران بود. کاشت تخم خشونت حاصلش خوشه‌ای از خشونت خواهد بود که اکنون در آستانه آن قرار گرفته‌ایم. چهل سال کارنامه جمهوری اسلامی حاکی از خفقان مستمر، دروغ و دزدی و خشونت مستمر برای خفه کردن هرگونه صدای اعتراض در گلو بوده است.

چهل سال تلاش کرده‌اید با عناوینی از قبیل ضدانقلاب و معاند و جاسوس و دشمن و غیره کوچکترین اعتراض ملت جان به لب رسیده را به حاشیه برانید و سرکوب کنید تا به فساد خود ادامه دهید. احزاب و گروه‌های سیاسی ملی که می‌توانستند در شرایط بحرانی سخنگوی خواست‌های ملت باشند پیوسته سرکوب شده‌اند و کار به جایی رسیده و حاکمیت دایرۀ خودی و ناخودی را هم چنان تنگ کرده که اینک بخشی از گروه‌های منتقد درون حاکمیتی نیز حق اظهار نظر ندارند. یکی از ثروثمندترین ملت‌های جهان در اثر سوء مدیریت در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فساد گسترده جمهوری اسلامی چنان دچار فقر فلاکتباری شده که به تعبیر خود شما شصت میلیون از هشتاد میلیون جمعیت کشور نیازمند کمک معیشتی برای سیر کردن شکم خود است. آیا این همان وعده هایی است که در ۵۷ به ملت داده شد؟ آنچه که در آبان ماه امسال روی داد نمونه کوچکی از خشم فروخفته ملت ایران بود که شما با شدیدترین شیوه پاسخ دادید و این پاسخ تکلیف ملت ایران را با شما تعیین کرده است. شما خشونت مرگبار را برای ملت نهادینه کرده‌اید و شما آنچه را درو خواهید کرد که خود کاشته‌اید.

جبهه ملی ایران ضمن همدردی با خانواده‌های جانباختگان راه آزادی، خود را در سخت‌ترین شرایط همراه و همگام ملت ایران دانسته و از حقوق بایسته آنان دفاع خواهد کرد.

کورش زعیم
هموند جبهه ملی ایران – سامان ششم
پنجم آذر ۱۳۹۸ خ

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است