پیام همدلی مهندس عباس امیر انتظام خطاب به مهندس کورش زعیم


amirentezam in-zaim
از خبر نا خوشایند احضار شدن جناب آقای زعیم بسیار متاسف گشتیم ولی شوکه نشدیم زیرا که به رغم آرامش بیرونی شرایط از درون ملتهب و بحرانی به نظر می رسد. اینجانب که سالیان سال، به جز هشت سال اخیری که به دلیل بیماری های عدیده در مرخصی استعلاجی به سر برده و تمدید می گردد، طی سی و هفت سال گذشته در دوره های بسیار کوتاهی که به مرخصی می آمدم و یا بلاتکلیف در بیرون از زندان به سر می بردم همواره ساک زندانم جهت بازگشت آماده بود زیرا بارها تجربه کرده شد که حتی در زمان مرخصی مشخص، مسئولین هر لحظه می توانستند اینجانب را به زندان بازگردانند که بارها گرداندند.
   بنابراین برای فردی چون مهندس زعیم که بی وقفه در جهت اهداف ستودنی ملیون ایران زمین، که همانا دست یابی به یک دموکراسی و مردم سالاری نسبی و برقراری نسبی عدالت اجتماعی و رشد نسبی اقتصاد کشور ( که البته از توان بالقوه بسیار بالایی برخوردار است ) تلاش نموده و می نمایند، خیلی متوقف کردن فعالیت خالصانه و قابل تقدیر ایشان نمی بایست غیر مترقبه باشد. سلامت، طاقت، مقاومت و سربلندی ایشان را در طول این دوره از خداوند متعال سه شنبه، ۲۹ تیر ١٣٩۵آرزومندم. باشد که این دوران تکراری و غمبار هرچه سریع تر سپری گشته و ایشان را به زودی با قدرت و عشقی بیشتر در میان خود بیابیم. 
   امیدوارم خداوند خود حامی ایشان و یکایک زندانیانی که به خاطر نظر و اندیشه خود و در راه هر گونه مبارزه برای اعتلای جامعه و وطن دربند هستند باشد.

عباس امیرانتظام
سه شنبه، ۲۹ تیر ١٣٩۵

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است