پیام جبهه ملی ایران سامان ششم به هممیهنان سوگوار آبادانی،


جبهه ملی ایران سامان ششم در سوگ جانکاه شما همدل و همراه تان در کنج خانه و در کف خیابان است. باور داشته باشید که اکثریت ملت ایران، بجز ددمنشانی انسان و ایرانستیز، برای شما از صمیم قلب دلارامی و بردباری آرزو دارند.
شهروندان ایرانی، برج متروپل نمونه برجسته ای از سازوکار حاکمیت جمهوری اسلامی است که در ساختار آن فساد نهفته و فروریزیش ناگزیر بوده است. ساختن چنین برجی درمکانی کاملن نامناسب با مصالحی غیر استاندارد که باوجود اخطارهای چندباره مهندسان با وجدان، سرهم بندی شده و بی شک از حمایت و سهام محفوظ مقامات بلندپایه کشوری برخوردار بوده است.
شش روز است که از فروریختن این برج می گذرد و شمار قربانیان این حادثه مدام بیشتر می شود. نظام اما پاسخی جز شلیک گلوله و گاز اشک آور به شهروندان خشمگین آبادان، اهواز، ماهشهر و شاهین‌شهر… ندارد. پیش از آوردن نیروهای امدادی به آبادان، نیروهای سرکوب خود را بسیج می نماید. بدرستی که هرچه خشم مردم بیشتر و پروایشان کمتر می شود، ترس و وحشت نظام از مردم بیشتر می گردد. این واقعیت را باید بفال نیک گرفت. دیری نخواهد پایید که این ترس ، “نیروهای امنیتی و انتظامی” را به سوی شما خواهد راند، آنگاه است که ناقوس این نظام به صدا در خواهد آمد.
هموطنان حکومت جمهوری اسلامی به نفس تنگی دچار شده است. با صدای رسای خود در سراسر ایران او را بر کنار کنید و راه رهایی خود و ایران را بگشایید. این فرصت را نباید از دست داد. روحانیت شیعه از کَرَکی تا کنون در یک تجربه تلخ و تاریک تاریخی نشان میدهد که کارآمدی و رسالت حکومت کردن را هیچگاه نداشته است. از این رو باید دین و مذهب را به حریم خصوصی تبعید کرد و از دخالت آن در سیاست و حکومت، بویژه آموزش و پرورش جلوگیری نمود.

زنده باد آزادی‌
پاینده ایران

جبهه ملی ایران سامان ششم

شنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است