پای اخلالگران و التهاب‌آفرینان بازار مسکن به امن‌ترین شهر ایران رسید – تبریزنیوز؛ پیمان پاکمهر


ملتهب کننده‌های اقتصاد ایران پس از بازار ارز و سکه به حباب‌سازی و ناامن‌سازی بازار مسکن روی آورده و از پایتخت به تبریز رسیدند.

این افراد که به خون مردم تشنه بوده یا خون آن‌ها را در شیشه می‌کنند به دنبال بر هم زدن آرامش مردم هستند.

دلال‌های هدایت شده بازار مسکن در تبریز همچون سیل و زلزله خانه مردم را بر سرشان خراب می‌کنند.

آن‌ها با مطالعه بر نبض افکار عمومی و بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین تاکتیک‌های شایعه و اجیر کردن دلال واسطه‌های بدون شناسنامه فعال در رهن، اجاره و خرید و فروش مسکن تبریز، در حال رسیدن به اهداف خود هستند.

اخلالگران اقتصادی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به زیر بناهای کشور استفاده می کنند با رفتاری حساب شده و با برنامه ریزی دقیق و فرمول های مرکب، نبض کلانشهر ها را مورد هدف قرار داده اند.

طی دو ماه گذشته برخی از دلالان مسکن در تبریز خواسته یا ناخواسته در تور فعالیت های سازماندهی شده و بی ثبات کننده این افراد گرفتار شده‌اند و همچنان مشغول حباب سازی هستند.

هر چند قیمت تیرآهن ، میلگرد ، سیمان ، سفال ، کاشی ، لوله، پلیکا ، ورق کابینت و کمد ، شیرآلات ساخت ساختمان چندین برابر افزایش یافته و طبیعتا در قیمت مسکن تاثیر می گذارد اما طراحان بی ثبات کننده اقتصاد، پس از حباب سازی بر دلار و سکه به مسکن که مایحتاج اصلی همه مردم ایران است روی آورده اند.

طلا، سکه و دلار فقط در دست خواص است ولی اخلالگران بازار مسکن در کشور و تبریز با نیاز ضروری و زندگی همه مردم بازی می کنند.

هرچند بازار مسکن متاثر از اقتصاد است اما مدیران سیاسی و اقتصادی و کارشناسان می توانند با مطالعه دقیق و همراه کردن طیفی از بنگاه داران مسکن به سرنخ های جریان های هدف دار ، هدایت شده ، ایجاد کننده استرس و حباب ساز در تبریز برسند و حداقل از گسترش اثرات تخریبی روانی بکاهند.

⬅️⬅️ از سویی اگر مدعی العموم بر اساس وظیفه قانونی و بهره گیری از کارشناس ها و ضابطین قضایی به [داد] مردم نرسد و دست های پشت پرده و بازیگران حرفه ای فعال در افزایش نجومی و غیر متناسب قیمت اجاره ، رهن و خرید و فروش مسکن در تبریز را به سزای اعمال خود نرساند با ضربه شدید به امنیت روانی و اقتصادی مردم مواجه خواهیم شد.

🕑 شاید با پوشاندن لباس آبی راه راه بر تن چند ناامن کننده روان مردم ، التهاب آفرین ، اخلالگر و دلال واسطه بازار مسکن در تبریز بتوان کمی جلوی این سیل را گرفت.

✅ تبریز به عنوان امن ترین شهر ایران، نباید تسلیم ناامن کننده های بازار مسکن شود.

⚠️ تبریز باتلاق دشمنان ملک و ملت است.

تبریزنیوز ، خبر و گزارش با سانسور کمتر

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است