هاشم خواستار: این رژیم همه چیز را باخته است- مردم نیروهای ریزشی نظام را به گرمی بپذیرند و جذب کنند


هاشم خواستار نماینده مبارز معلمان آزاده کشور و فعال سیاسی در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» با پرداختن به موضوعاتی همچون «روند کمپین درخواست استعفای علی خامنه ای و تغییر قانون اساسی»، «جنگ روانی رژیم علیه اعضای تشکیل دهنده کمپین درخواست استعفای علی خامنه ای»، «سرکوب هر گروه و جمعیتی با کوچکترین پتانسیل سازماندهی» و «اظهارات بحران آفرین اخیر حسن روحانی در ارتباط با نقض برجام»، خطاب به مردم ایران گفت، ای مردم قهرمان ایران، کسانی را که از رژیم جدا می شوند به گرمی بپذیرید و جذب کنید اینها «حرهای» زمان ما هستند.

نماینده معلمان آزاده کشور در ابتدای این مصاحبه با پرداختن به کمپین «درخواست استعفای علی خامنه ای و تغییر قانون اساسی» گفت، ما ۱۴ نفر به دلیل شکستن فضای رعب و وحشت این کمپین را به راه انداختیم و دو بیانیه صادر کردیم و در این بیانیه ها از آقای خامنه ای درخواست کردیم که استعفا دهد و کنار رود و همچنین به جهانیان اعلام کردیم که این رژیم نماینده مردم ایران نیست و استقبال شایانی هم از این کمپین به عمل آمد. مورد قابل توجه، عقب ماندن برخی از سازمانها و احزاب از مردم ایران بود. جایی که مردم خواهان «استعفای علی خامنه ای و تغییر کلی قانون اساسی» هستند برخی از سازمانها و احزاب بیانیه می دهند و خواستار «شورای رهبری» می شوند و یا می گویند که «مذاکره تسلیم نیست» که خود این جمله یعنی افزایش عمر این رژیم! رژیمی که فساد و ظلم و تجاوز و … را به اوج خود رسانده است.

هاشم خواستار در ادامه افزود که در این مرحله فعلا کار ما ۱۴ نفر پایان یافته تا موارد خاص دیگری مانند تحریم انتخابات پیش رو و البته تحریم هر انتخاباتی که در این نظام صورت گیرد که در این جا از فرصت استفاده می کنم و موضعم را در ارتباط با انتخابات می گویم چرا که معلوم نیست در آن زمان زنده باشم یا زندانی! «هر کسی در هر انتخاباتی در ایران کوچکترین فعالیتی داشته باشد به مردم ایران خیانت کرده است».

آقای خواستار در بخش دیگری از سخنان خود گفت، حکومتهای دیکتاتوری از اتحاد و همبستگی مردم در هراس و وحشت هستند به همین دلیل از هر گروه و جمعیتی که کوچکترین پتانسیل سازماندهی داشته باشد می ترسند. از همین رو از سازمان مجاهدین خلق ایران، هموطنان سنی و یا دراویش در وحشت و هراس هستند.

نماینده مبارز معلمان کشور در ادامه با پرداختن به سرکوب دراویش گنابادی گفت، به عنوان مثال همین دراویش گنابادی را که حداقل ۸ میلیون نفر هستند ببینید، یک فرد حقوق دان و آزادیخواه و از یاران دکتر محمد مصدق رهبری شان را بر عهده دارد و ترس رژیم از این است که اگر مردم ایران قیام کنند و جناب دکتر تابنده به دراویش بگوید که به مردم بپیوندند و حتی ده درصد از دراویش یعنی ۸۰۰ هزار نفر از آنها به مردم بپیوندند که رقم کمی نیست چه خواهد شد. و یا هموطنان سنی که بیش از یک میلیون نفر از آنها در تهران ساکن هستند چرا یک مسجد ندارند؟ به این جهت که حکومت در هراس از آن است که نکند ۱۰۰ هزاز نفر از آنها در آن مسجد جمع شوند. به طول کلی این نظام از هر گونه یکدستی و اتحاد مردم در هراس است و سعی میکند که مردم را از هم جدا کرده و شقه شقه کند تا بتواند برا آنها حکومت کند.

هاشم خواستار خطاب به مردم ایران گفت، ای مردم قهرمان ایران هوشیار باشید و کسانی که از این رژیم جدا می شوند و می خواهند به شما بپیوندند را به گرمی بپذیرید و جذب کنید، نکند پشت سر آنها حرف بزنید. اینها که از حکومت جدا می شوند مانند «حُر» هستند که در روز عاشورا از لشگر یزید جدا و به امام حسین پیوست. اینها «حُرهای» زمان ما هستند.

لینک مصاحبه در یوتیوب؛

…………………………

تلگرام telegram.me/shahrvandyar

توییتر twitter.com/shahrvandyar

اینستاگرام www.instagram.com/shahrvandyar

کارگاه آموزشی #شهروندیار

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است