نیاز به پشتیبانی داریم : حشمت تبرزدی


هم میهنان گرامی! با درود های گرم.

۵تن از اعضای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران،در فرمانداری تهران حاضر شده و برای انتخابات مجلس شورا ،ثبت نام کردند اما در اعتراض به شرایط غیر قانونی اعلام شده از سوی رژیم حاکم،حاضر به تحویل مدارک یا پاسخ های مغایر با انتخابات ازاد و دموکراتیک نشدند.

به این لحاظ از دیدگاه حکومتی ها، ثبت نام این ۵ تن، قابل قبول نبوده است و غیر قانونی ،نام ما را حذف کرده اند. اما ما خود را کاندیدای مردم می دانیم و به همین دلیل ثبت نام کردیم.

از انجا که به فرایند انتصابات حکومتی ، اعتماد نداریم، اقدام به جمع اوری ارای حمایتی نمودیم.تا کنون صد ها تن به ،،فراخوان حامیان کاندیداهای همبستگی ،،رای داده و این روند به سرعت در حال انجام است. همچنین در سراسر کشور، کاندیداهایی که در چارچوب ضوابط حکومت اقدام به ثبت نام کرده بودند اما ظالمانه رد صلاحیت اعلام شده اند در حال جمع اوری ارای حمایتی هستند.

در شرایط کنونی که خامنه ای از روی استیصال، نیاز خود به حضور رای دهندگان، حتا مخالفین رژیم ، در پای صندوق های رای را اعلام کرده است، چرا نباید مخالفین انتصابات حکومتی،و حامی مبارزات دموکراتیک، در پشتیبانی از کاندیداهای همبستگی و افراد نزدیک به مواضع ان،رای سه شنبه ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶خود را اعلام ننماید!؟ اگر میلیون ها ایرانی مخالف و منتقد در سراسر جهان، همت کرده و فقط بخشی از ارای حمایتی خود را به کاندیداهای همبستگی اعلام کنند، در انصورت،به نیروی اجتماعی و مدنی قدرتمندی تبدیل خواهد شد تا بتواند در برابر انتصابات حکومتی قد علم کند.

خوشبختانه دهها تن از شخصیت های مبارز، با امضای کمپینی مخالفت خود را با نظارت استصوابی اعلام کردند اما این اقدام کافی نیست.در شرایط کنونی ۵ تن از اعضای همبستگی، اقایان هرمیداس باوند، عیساخان حاتمی، کورش زعیم، اسماعیل مفتی زاده و اینجانب، ثبت نام کرده و هر خطری را به جان خریده۲۰۱۶ و افتخار می کنیم برای مردم بزرگ ایران جان خود را نیز تقدیم کنیم. اما بدون پشتوانه ی مردمی، قادر به انجام هیچ کاری نیستیم. من دست خود را به علامت نیاز به پشتیبانی به سوی همه ی شما عزیزان دراز می کنم و از شما دعوت می کنم تا با همت خود ما را یاری دهید.

قرار نیست همواره در زندان باشیم یا سرکوب شویم و در فقر و زیر ستم بمانیم. بیایید تا با حضور قدرتمند خود، اینبار از موضع قدرتمندی، رژیم سرکوبگر و رانت خوار و فاسد را به انزوا برانیم.

هم میهن عزیزم، بی تفاوت نباش،بد بین نباش، مایوس نباش. شما که نمی خواهید در انتصابات حسه شنبه ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶حکومتی شرکت کنید یا رای خود را به نفع دیکتاتور در صندوق های حکومتی بیندازید، نام خود را به نام فرزندان خود ثبت کنید تا برای نمایندگی خواسته های به حق شما از هر عقیده، قومیت، جنسیت، طبقه ، مذهب و مطابق اعلامیه ی جهانی حقوق بشر،قدرت مردمی به دست اورده و نیروی مخالف اما ساکت را به جنبش بزرگ و فعال اجتماعی تبدیل نمایند.

حشمت اله طبرزدی

۲۰/دیماه/۱۳۹۴ خورشیدی.

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است