مه‌آفرید امیرخسروی و بابک زنجانی و … در سایه حکومت و حمایت کدام سردار و سرداران رشد کردند؟ افشاگری های روح الله زم*


من در جایگاه دفاع از دولت حسن روحانی و اقدامات وی نیستم که البته خطا و صوابش را خود باید پاسخ دهد و تاریخ قضاوت خواهد کرد.
اما به‌یادتان بیاورم ده سال قبل را وقتی داشتید دولت شهید رجایی را احیا می‌کردید؟! برای تبلیغ، عکس سیاه‌ و سفید کاندیدای‌تان را کپی می‌کردید و دورش چفیه بسته، به قصد تبرک به ما هدیه می‌دادید؟ یادتان هست می‌گفتید پول از دست آقای احمدی‌نژاد گرفتن، همانند گرفتن پول از دست امام زمان است؟ فیلم ظهور ساختید و آقای رئیس‌تان را فرمانده سپاه حضرتش کردید و در مدارس، کودکان معصوم را از دین و ایمان و امام زمان دور کردید؟ هاله‌ی نور و دروغ‌های تهوع‌آور دیگر را که به نام دین و ایمان به خورد مردم دادید، یادتان هست؟!
چهارسال بعد را چه؟ یادتان هست دو شب مانده به کودتای انتخاباتی، در شهر و روستا سهام عدالت و سیب‌زمینی تقسیم می‌کردید و با پول بیت‌المال رای می‌خریدید؟!
به یادتان بیاورم که در سایه عنایات دولت مورد حمایت‌تان، تورم چهل وپنج درصدی کمر مردم ما را خم کرده بود؟! چهل‌وپنج هزارتومان اهدایی که قرار بود نفت‌وگاز را بر سر سفره مردم بیاورد، در طی چند سال از صفر هم کمتر شد و نفت‌وگازی که وعده‌اش را داده بودید بر سر سفره مردم نیامد.
به راستی درآمد نفت‌وگاز که وعده کردید به سوی کدامین سفره سرازیر شد؟!
مه‌آفرید امیرخسروی و بابک زنجانی و در سایه حکومت و حمایت کدام سردار و سرداران رشد کردند؟! گمان می‌کنید ما فراموش کرده‌ایم؟ آقای خاوری را پس از چهار سال بازنشستگی، دعودت کردید تا میلیاردها دلار از سرمایه این ملت مظلوم را با همکاری و حمایت زیر دستان و فرادستان غارت کند و سپس فرستادید تا در کانادا به ریش این ملت بخندد و حلقه اتصال قطع شود تا دیگران لو نروند.
در کجای دنیا دولتی دیده‌اید که معاون اولش، ریس ستاد مبارزه با قاچاقش، ریس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی‌اش، ریس سازمان میراث فرهنگی و گردش‌گری‌اش وهمه از مفسدین باشند؟ بعد هم معلوم شود معاون اول رئیس جمهور میلیاردها پول از رییس جمهور(بیت‌المال) گرفته تا بدهد به نمایندگان حامی‌اش تا در حوزه‌ها رای بخرند و از او حمایت کنند!
شما حامی دولتی بودید و برایش سینه چاک می‌کردید و تقدیس‌اش می‌کردید که پول اختصاصی برای داروی بیماری‌های خاص را لوازم آرایشی می‌خرید!
پول درمان مردم کشورش را پورشه‌های میلیاردی می‌خرید و نام حکومت مهرورزی و امام‌زمانی بر خود می‌نهاد و با عالم اشباح در ارتباط بود.
از پوزش خواستن خجالت می‌کشید؟! پوزش لازم نیست و از شما توقع آن را هم نداریم.
در لحظه تحلیف حکم رییس‌جمهور بعد، شانزده میلیارد تومان را به حساب دانشگاه شخصی خود انتقال می‌دادید و می‌گفتید حکومت امام زمان را تشکیل داده‌اید. هم‌زمان با این ریخت‌وپاش‌ها، دزدی‌ها و اختلاس‌ها، ما رکورد مسافرت دختران‌ به دبی را برای تن فروشی شکستیم. اقتصاد کشور در سایه تحریم‌هایی که کاغذ پاره می‌خواندید به ورشکستگی رسید، تا جایی‌که امروز تنها پیش شرط ما برای دادن همه چیز، حذف همین تحریم‌هاست. آری؛ در سایه رونق بازار کسب و کار در چین جوانان ما را بیکار و اقتصاد را نابود کردید. صندوق ذخیره را خالی و جیب اختلاس‌گران را پر کردید، تا جایی‌که به رکورد اختلاس در دنیا دست یافتید.
آن فضاحتی که شما کردید در کجای تاریخ این سرزمین سابقه داشت؟! اگر بخواهم ٬سیاهه سیاه٬ تمام آن‌چه را که کرده‌اید بیان کنم فرصت زیادی تلف خواهد شد.
از کاهش سهم‌مان در دریای خزر(از پنجاه درصد به زیر ده درصد)، زوال ارزش پول ملی‌مان نابودی محیط زیست‌مان، آمارهای دروغین و خنده دارمان، فرار سرمایه‌های مادی و معنوی‌مان، افزایش نرخ بیکاری و تبدیل کشور به مقصد کالاهای بنجل چینی، همه از شاه‌کارهای قابل افتخار شما و دولت مورد حمایت‌تان است. این‌همه، درست زمانی رخ داد که قیمت نفت در بالاترین سطح جهانی خود سیر می‌کرد، درحالی‌که همسایگان ما به رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری و خرید شرکت‌های بزرگ و سودده جهان می اندیشیدند، شما سرزمین ما را خوان غارت زده‌ای پنداشته و کردید آن‌چه را که ٬محمود٬ کرد.
من خود از منتقدان برخی از رفتار این دولت و وعده‌های عمل نشده‌اش(خصوصا بحث رفع حصر از رهبران جنبش سبز) هستم. اما سابقه‌ی شما سیاه‌تر از آن است که امروز جانماز آب بکشید و برای ارزش‌ها و مردم این سرزمین اشک تمساح بریزید.

*روح الله زم

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است