منوچهر بختیاری: با ارعاب مجبور به شرکت در مراسم سلیمانی شدم


منوچهر بختیاری، پدر پویا بختیاری از کشته‌شدگان اعتراضات آبان ۹۸ می‌گوید او و برادرش به «اجبار» در مراسم بزرگداشت قاسم سلیمانی، مراسم فرمانده سابق سپاه قدس ایران شرکت کرده‌اند.

آقای بختیاری در ویدیویی که از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، گفته شرکت وی در این مراسم مربوط به زمانی بوده که وی و خانواده‌اش در «بند مزدوران» بوده‌اند.

آن‌طور که وی اعلام کرده، افرادی که وی به نام‌شان اشاره‌ای نکرده، با «تهدیدو ارعاب خانواده»، او را به شرکت در این مراسم مجبور کرده‌اند.

توضیحات منوچهر بختیاری پس از آن بیان می‌شود که در روزهای اخیر، ویدیو و تصاویری از وی منتشر شد که با در دست داشتن عکس قاسم سلیمانی، در سخنانی از وی تقدیر می‌کرد.

این ویدیو به یکی از سوژه‌های جنجالی در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان تبدیل شده بود.

رهبر جمهوری اسلامی را دزد و اشغالگر، سپاه پاسداران را نهاد فاشیستی و قاسم سلیمانی را مزدور نظام و عامل کشته شدن و آواره شدن هزاران انسان می‌دانم. شرکت من در مراسم سلیمانی با اجبار بوده است. من دادخواه مغز متلاشی‌شده فرزندم هستم.

منوچهر بختیاری در توضیحات تازه خود تاکید کرده که «دادخواه مغز متلاشی‌شده» فرزندش است و از جمهوری اسلامی، «عبور» کرده است.

او قاسم سلیمانی را نیز «مزدور نظام و عاشق سینه‌چاک رهبر عامل کشتار هزاران زن و کودک و آواره شدن میلیون‌ها انسان» توصیف کرده است.

Radio farda

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است