مدارک مستند قتل اکبر هاشمی‌ رفسنجانی و دلایل آن; وب سایت رسمی مجلس خبرگان هک شد


درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام، با وجود آنکه ۸۲ سال داشت بسیار غیرمنتظره بود چرا که قبلا هیچگونه وضعیت نامساعد جسمی از او منتشر نشده بود.

نکته بسیار مهمی که دلیل محکمی بر قتل هاشمی‌رفسنجانی به وسیله گروهای قدرت در جمهوری اسلامی میباشد این است که سایت خبری فرهنگ نیوز، در ساعت ۳۰:۱۷ دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه اعلام می نماید که سایت رسمی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری هک شده است و هک کنندگان این سایت خبر دروغی حاکی بر درگذشت هاشمی رفسنجانی را در ساعت ۲۳: ۱۷ دقیقه بر روی این سایت منتشر کرده اند. اما این خبر دروغ به سرعت از سوی محسن هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب میشود.

محسن هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران، تأکید میکند که هاشمی رفسنجانی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

همچنین محمد هاشمی مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، ضمن تکذیب خبر منتشر شده بر روی سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری مبنی بر درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار میدارد که بنده دقایقی پیش خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بودم و وی در سلامت کامل به سر می‌برد و حال وی هم هیچ مشکلی ندارد.

از سوی دیگرآیت‌الله قریشی نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز تأکید میکند که هاشمی رفسنجانی صبح در کمال صحت و سلامت در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته است.

اما به ناگهان در مدتی کمتر از یک ساعت خبر سکته قلبی و درگذشت هاشمی رفسنجانی توسط تمامی خبرگزاری های دولتی اعلام میگردد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ محمد آقاجانی معاون وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسجانی، رئیس تشخیص مصلحت نظام امروز حوالی ساعت ۱۸:۰۰ به طور ناگهانی دچار ایست کامل قلبی شد.
بر اساس اخبار رسمی رفسنجانی ساعت ۱۸:۲۰ بعداز ظهر با علائم سکته قلبی به بیمارستان تجریش منتقل شده و بستری میشود.
دکتر غلامرضا محسنی رئیس بیمارستان شهدای تجریش شامگاه یکشنبه تصریح میکند که‌ آیت الله هاشمی رفسنجانی بر اثر ایست قلبی ناشی از سکته قلبی در این بیمارستان دار فانی را وداع گفت. وی اظهار داشت که هاشمی رفسنجانی ساعت ۱۸:۲۰ بعداز ظهر امروز با علائم سکته قلبی و در شرایطی که هوشیاری نداشت به بیمارستان شهدای تجریش انتقال یافت. بلافاصله تمام اقدامات درمانی لازم با حضور ۵ فوق تخصص قلب انجام شد و مراحل احیای قلبی نیز برای ایشان انجام گرفت اما متاسفانه بعد از بیش از یک ساعت تلاش برای احیای وی عملیات ناموفق بود و ایشان حدود ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه بعد از ظهر دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس پزشکان ۹۰ دقیقه برای نجات جان رفسنجانی کوشیدند، اما موفق به احیای او نشدند. زمان دقیق فوت رفسنجانی ۱۹ و سی دقیقه روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۵ به‌ وقت ایران اعلام شده است.
اینک با دیدن فیلم های پست شده بر روی یوتیوپ می توان مشاهده کرد که بلافاصله پس از اعلام این خبر تعدادی ازماموران امنیتی لباس شخصی درمقابل بیمارستان تجریش مستقر شده و شروع به دادن شعارهای یا حسین – میر حسین می کنند. همچنین گروهای کوچکی از اعضای بسیج و لباس شخصی ها در خیابانهای اصلی تهران شروع به تظاهرات کرده و شعارهای تسلیت به رهبر و حمایت از رهبری را سر میدهند.
حال با توجه به اینکه دقیقا نیم ساعت قبل از ایست قلبی هاشمی رفسنجانی و دو ساعت قبل از مرگ او این خبر به همراه پیام تسلیت دستجمعی هیت رییسه و اعضای مجلس خبرگان رهبری به توسط افرادی ناشناخته و با توسل به هک کردن بر روی سایت رسمی مجلس خبرگان رهبری قرار میگیرد چندین سوال بسیار مهم برای هر ذهن کنجکاوی مطرح میشود.

نخست آنکه چگونه این افراد نیم ساعت قبل از بروزایست قلبی هاشمی رفسنجانی از بروز چنین حادثه ای مطلع بودند؟

دوم آنکه چگونه این افراد توانستد وب سایت رسمی مجلس خبرگان رهبری را که توسط یگان سایبری سپاه پاسداران به صورت شبانه روز حفاظت میشود را به این سادگی هک کنند؟

سوم آنکه این افراد برای نوشتن متن پیام تسلیت دستجمعی هیت رییسه و همچنین هک کردن سایت رسمی مجلس خبرگان رهبری به ساعتها وقت احتیاج دارند که این خود مجددا نشان دهنده آن است که چگونه این افراد حداقل از آغاز صبح یکشنبه ۱۹ دی ماه می دانستند که هاشمی رفسنجانی در شب یکشنبه دچار ایست قلبی شده و نهایتا فوت می کند؟

چهارم آنکه چرا علارغم آگاهی سپاه پاسداران از هک شدن سایت رسمی مجلس خبرگان رهبری هنوز هیچگونه گزارش و یا عکس العملی از خود نشان نداده اند؟

پنجم آنکه چرا انتقال هاشمی رفسنجانی از منزلش در جماران به بیمارستان تجریش که بسیار به منزل او نزدیک می باشد حدود بیست دقیقه طول کشیده است؟

ششم آنکه چرا به جای انجام شوک برقی و وصل کردن هاشمی رفسنجانی به دستگاه های احیا قلب و ریه تنها به ماساژ قلبی به مدت ۹۰ دقیقه و تزریق داروی آدرنالین که سبب افزایش شدت ضربان قلب میشود بسنده کرده اند؟

هفتم آنکه مگر نه اینکه مهدوی کنی در ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ در پی حمله قلبی به کما رفت اما او را با وصل کردن به دستگاه های احیا قلب و ریه به مدت چهار ماه تا مهر ۱۳۹۳ زنده نگهداشتند؟ چرا همین شیوه درمانی را برای هاشمی رفسنجانی انجام ندادند؟

هشتم آنکه آیا از بیت سید علی خامنه ای این دستور صادر شده بود که تلاش زیادی برای زنده نگهداشتن هاشمی رفسنجانی صورت نگیرد؟ آیا مجتبی خامنه ای همچنان آرزوی جانشین شدن پدر خود را در سر می پروراند؟

نهم آنکه آیا طرح و نقشه مسموم کردن و کشتن هاشمی رفسنجانی وهمچنین هک کردن سایت رسمی مجلس خبرگان رهبری در اتاق های فکر سپاه پاسداران شکل گرفته و توسط ماموران اطلاعات سپاه انجام شده است؟

دهم آنکه علارقم نزدیک شدن به انتصابات ریاست جمهوری و اینکه هنوزهیچ کاندیدایی از سوی اصول طلبان معرفی نشده است آیا به قتل رساندن هاشمی رفسنجانی اولین مرحله از یک نقشه شوم دیگر برای کنترل کردن مردم ایران و حفظ نظام است؟

ایران گلوبال

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است