مجیدرضا رهنورد اعدام شد، اما ۲۶ آبان در خیابان «حر عاملی» مشهد چه گذشت؟ حقیقت چه‌بود؟


مجیدرضا_رهنورد اسطوره‌ی غیرت ایران زمین شد.

اما سپاه بسیار تلاش دارد تا حقیقت ماجرای مجید روشن نشود و او را یک جنایتکار معرفی نماید.

اما روز ۲۶ آبان‌ماه در خیابان «حر عاملی» مشهد چه گذشت؟ حقیقت چه‌بود؟

مجید در مغازه میوه‌‌فروشی درب خانه‌اش کار می‌کرد ، مجید بسیار غیرتمند بود، او مرتبا در تظاهرات هموطنان مشهدی بر ضد ظلم و فساد آیت‌الله‌ها شرکت می کرد.

آنروز این جوان دلاور مشهدی وقتی دید #اشرار_لباس_شخصی_سپاه به بهانه‌ی نوع حجاب خواهرش ۷ نفره سر خواهر کوچکش ریخته‌اند و درحال تعرض و اذیت و آزار خواهرش هستند درحالی‌که خواهر کوچکش فریاد کمک کمک سر می‌دهد ، مانند شیری به جمع ۷ نفره‌ اشرار لباس‌شخصی سپاه زد ، ۵ نفرشان را زخمی کرد(فرار کردند) و دو نفر از #پاسدارهای_متجاوز را به سزای اعمالشان رساند. اگر آن ۵ نفر هم مانند موش فرار نمی‌کردند الان تقاص پس‌داده‌ بودند و سینه‌ی قبرستان بودند.

اشرار لباس‌شخصی سپاه تا پیش از ورود مجید به صحنه حتی به مادر مجید هم رحم نکرده بودند و مادر مجید را که برای کمک به دخترش رفته بود زیر کتک گرفته بودند.

روحت شاد مجید

بله قهرمانان اینگونه هستند

جاویدنام مجیدرضا رهنورد در وصیتنامه ی خودش به صراحت اعلام کرده بر مزار او کسی قرآن نخواند نماز نخوانند و ناراحت نباشد و شادی کنند.

او از تبار قهرمانان ایرانی است! واقعا سر تعظیم به همه شجاعتش! ایستاده و آگاهانه مردن بهتر از زندگی در خواری و ظلم و ستم در رژیم منفور اسلامی را برگزید. افتخار ایرانی که مایه شرافت و غیرت است. واقعا پیام عالی هم داد که دست از قرآن خوانی که دستورنامه قتل او شده بر سر مزارش بردارند. واقعا تعجب میکنم چرا سرقبر کسیکه توسط حکومت اسلامی اعدام شد، مراسم مذهبی اسلامی برگزار شد یا میشود؟ قرآن ها را بسوزانید، ایران را از اسلام تروریست پرور پاک کنید تا جائی برای زندگی آزاد و ارزشهای انسانی باشد. چه فامیلی جالبی رهنورد که برازنده آرمانش هم است چون ره درنوردید و نشان داد راه چیست! ره ات مستدام باد و نامت همواره زنده در تاریخ مبارزان غیور ایرانی! انتقام خون ات را از رژیم اسلامفاشیستی ملاها میگیریم! مرگ بر خامنه ای جلاد!

پیک ایران

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است