فتوای آیت الله خمینی و سوقصد به جان سلمان رشدی را محکوم میکنیم-جبهه ملی ایران-آمریکا


چند ماه پس از کشتار هزاران جوان ایرانی در سال ۱۳۶۷،آیت الله خمینی در بهمن ماه فتوای قتل سلمان رشیدی نویسنده کتاب آیات شیطانی را صادرکرد, این حکم امروز اجرا شد که نافرجام ماند و ننگی دیگر بر پیشانی جمهوری اسلامی نقش بست.
اعمال و رفتار حکومت اسلامی از تاریخ پیدایش خارج از هرعرف و قاعده ای بوده است .از ظلم ،فساد ، ناکارآمدی و حمله به سفارتخانه ها در داخل تا ترور ها و مشارکت در اعمال تروریستی در خارج علاوه بر سرشکستگی و انزوای جهانی برای کشور , تریلیون ها دلار هزینه برای ملت داشته و ایران را در فلاکت قرار داده است .
ایران از لحاظ شاخص فلاکت که مجموع نرخ بیکاری و تورم با نگاه به توسعه ،امید به زندگی و آمار جرائم و خودکشی میباشد در بین ۵ کشور فقیر جهان قرار دارد در حالیکه از نظر منابع طبیعی و انسانی از ثروتمندترین کشور های جهان است .
در حاکمیت شیعه رفاه شهروندان ایران بی اهمیت است و آنچه مهم است پر کردن جیب خودی ها و هدر دادن سرمایه ملی به هر شکلی و با هر هزینه ای میباشد.
جبهه ملی ایران فتوای غیر انسانی بنیان گذار جمهوری اسلامی و عمل تروریستی حمله به سلمان رشدی را محکوم میکند و از جهانیان انتظار دارد ملت شریف ایران را برای رهایی از بند حکومت اسلامی و آزادی و دمکراسی یاری کنند.

۲۱ مرداد ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است